maties

cauciucuri

43 posts in this topic

Vw Tiguan vine cu Continental CrossContact pentru vara,iar de iarna Vredestein Wintrac Xtrem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceasta lista a fost facuta pentru C30

Se potrivesc:

215/45R18 jante Atreus ET +52.5 + suspensie OEM

225/45R18 jante Atreus ET +52.5 + suspensie OEM

225/45R17 17x7 ET +40 + suspensie OEM cu garda coborata (cam 2cm)

225/40R18 18x8 ET 40 + arcuri Eibach (garda coborata cam 3.0 cm)

215/35R19 fata si 225/35/R19 spate, 19x8.5 ET +40 fata, 19x9.5 ET +33 spate, megan racing coils, spacers

225/45ZR17 17x7 + suspensie OEM

205/55R16 16x6.5 + suspensie OEM

235/40R18 18x8 ET +45 + arcuri Eibach Pro Kit

205/50R17 17x7 ET +52.5 + arcuri Eibach Pro Kit, amortizoare Koni FSD, distantier de 5mm pe spate

245/40R17 on 17x7.5 ET +49 (jante S60 Tethys), arcuri koni yellows, coborata 3.9cm

225/40R18 jante Atreus ET +52.5 + suspensie OEM (asa am eu pe C30 si nu atinge)

245/35R19 19x8.5 ET +45, Bilstein B16 PSS9 coilovers, jante Heico Sportiv HS3

205/45R17 17x8 ET +40 + suspensie OEM

Atinge:

235/40/18 ET +38 cu H&R lowering springs

205/40R18 distantier de 5mm in fata (ET +35) si 20mm spate (ET +20), atinge in spate cand in masina sunt 4 persoane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

235/40 R18 ET43 cu suspensie stock sau sport -30mm nu atinge .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care stie, la ITP treci cu 2 tipuri de cauciucuri (producator si profile diferite) pe fata un model si pe spate altul?

Dimensiunile sunt aceleasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Care stie, la ITP treci cu 2 tipuri de cauciucuri (producator si profile diferite) pe fata un model si pe spate altul?

Dimensiunile sunt aceleasi.

Confirm, nu ai probleme, dar dimensiunile sa fie aceleasi ca in CIV.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am trecut itp cu o roata pe fata R16 și restul R17

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil nu au observat. Nici prin cap nu le-o fi trecut sa verifice asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu ca tocmai el mia spus sa pun alta roata , cea de 17 avea bolafa si am pus o roata de iarna

si idee a fost sa inchida ochii la parbriz , dar in rest mia spus ca sunt foarte seriosi si masina sa nu aiba alte prbobleme , deci eu cred ca poti merge linistit la itp pe bune cu roti diferite

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, merci. Atunci imi pun papucii de vara fara stres.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu placere

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este perfect legal sa ai perechi diferite ca profil si producator, la unele marci auto chiar si dimensiunile sunt diferite fata-spate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Am si eu doua dileme: 1. in CIV am trecute doar valori pe 17". Eu as vrea totusi sa-mi pun pe 16", pentru iarna. Se pot omologa direct la RAR ? 2. Care ar fi valoarea mai potrivita din cele doua enumerate, avand in vedere ca momentan am 225/45-17: 195/60-16 sau 205/55-16 ? Mentionez ca am nevoie de mai mult confort, caci ma zdruncina prea tare, probabil din cauza suspensiilor si a...politicienilor care ne lucreaza la sosele...

Share this post


Link to post
Share on other sites

195/60-16

Share this post


Link to post
Share on other sites

195/60-16

Agresorule, pe cate masini ai vazut tu dimensiunea asta, sa nu mai zic de masini Volvo?

205/55/16 este dimensiunea care se pune pe majoritatea Volvourilor si este si cea mai comuna dimensiune pentru rotile pe 16"

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi cer scuze, am copiat gresit :) ... am vrut sa spun 205/55/16 :)

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cele mai proaste cauciucuri care le-am cumparat : goodyear efficenty grip 205/55/r16 (daca am gresit numele si-o merita ) sunt achizitionate noi si de noi au avut peretele lateral atat de subtire incat din barca de viteza (v70) la transformat in vapor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now