Sign in to follow this  
Followers 0
780-ul

S 80 cu probleme

13 posts in this topic

Buna ziua,stimati volvisti! A trecut ceva timp de cand nu v-am mai vizitat. Revin cu o intrebare  in ceea ce priveste dorinta de a adauga in garajul meu un S 80.

  Un S80 din TM cu nr de CJ parca 12 PAL pe care l-as schimba eu cu flebetea mea de Pajero,insa ma impiedica un lucru.Omu zice ca nu merge vacuumul,masina nu ar trage la adevarata valoare. Am citit niste discutii anterioare si cel mai grav ar parea sa fie turbo-ul.Motorizarea e de 2,0 L si turbo,iar ca si an 2000 parca.

  Intrebarea este daca stie cinve aceasta masina si poate da sfaturi si cam ce costuri m-ar paste daca totusi as lua-o sa o repar astfel incat sa mearga la adevarata valoare.Omul zice ca o repara cu 350 E,deocamdata ma indoiesc. Exista si vici ascunse in ceea ce priveste acesta reparatie?

  Va multumesc!

    SARBATORI FERICITE SI SA VA ADUCA MOSUL TOT CE VA DORITI<MACAR VOLVO-ul VISAT!

   

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D :D :D Si eu care ma uitam sa cumpar masina aia! ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vacumul este un termen prea generic, ce anume legat de vacum, boost controlerul ?  wastegate-ul defect ? ce anume?

Oricum turbina este una destul de rara, fiind Mitsubishi iar noua este foarte scumpa, nici SH nu se prea gaseste, de reparat e riscant ca nu stii cat tine iar piese pt Mitsubishi nu prea gasesti .

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Actualmente sunt posesor de Mitsubishi Pajero.Cat despre piese,cel putin pt Pajero 2 ca al meu gasesti la orice magazin de piese. De pilda deunazi am luat placute,nu retin exact parca BREMBO ,placute frana fata si au fost 150 ron.Cele pe spate tot ceva in genul,le schimbasem mai la inceputul anului si au fost cca 150-170 ron.

  Poate,deocamdata nu cobor garda si raman cu Pajero. Dar...dar ......nici S80-ul nu e de lepadat.

  Va voi tine la curent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce legatura are masina Mitsubishi cu turbina Mitsubishi nu stiu, sunt facute de firme diferite, una este Mitsu motors alta este Mitsu industries, si apropo Pajero al tau are turbina Garrett nu Mitsubishi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

cum adica ====nu cobor garda si ramin.......====

te referi la garda la sol?

daca da atunci e ok

daca nu,vrei sa spui ca pajero al tau e mai confortabil decit o limuzina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

  ai inteles perfect,garda la sol,despre asta era vorba. Pajero-ul meu nu are nici o turbina pe el pt ca e un benzinar de 3000.

  Omu zice ca o remediaza el,in cazul acesta sunt dispus si pt o diferenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna volvoisti , sunt nou p'aici am un volvo s80t6 din 2000 si porneste foarte greu. ce sfaturi imi da-ti sa pornesc rapid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie verificata presiune de benzina, schimbate bujiile eventual verificata bateria .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar oare se poate inlocui turbina de la un S80 benzina, 2.0 Turbo, an 2001 ?Am inteles ca turbina e Mitsubishi....oare se poate schimba cu una Garrett? banuiesc ca Garrett e mai fiabila decat Mitsubishi si se poate repara mai usor, daca e cazul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu exista compatibilitati intre cele 2 marci, deci raspunsul este NU .

Garrett nu este deloc mai fiabila .

Share this post


Link to post
Share on other sites

unde se afla pompa de benzina la s80t6 , ce bujii se folosesc la el si ce ulei de motor ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foloseste te rog functia cautare, multe din informatiile astea le gasesti pe forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0