Sign in to follow this  
Followers 0
Guest the pianist

V40, 1,9 common rail, 2001 - se opreste la ralanti

8 posts in this topic

Dupa 2 zile de diagnosticari am ajuns si pe aici, pe forum :) Inteleg de pe un forum nemtesc ca ar fi o problema cunoscuta si asumata de catre Volvo. In Germania clientilor care au intampinat aceasta problema li s-a remediat pe gratis. Mai mult de atat, unii spun ca au primit scrisori de rechemare in service.

Acum...., stie cineva unde e buba? Eu am verificat urmatoarele: -circuit inalta presiune (pompa de inalta, injectoare, regulator, senzor presiune, pompa de joasa, alimentare din pet...), senzor inductiv arbore cotit, cablaj electric, alimentari, debransat catalizator. Masina nu comunica cu testerul de diagnoza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Era un tester volvo ? adica VCT2000 sau Vida ?  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu conteaza mai Vadime de care tester era, motorul e OBD2 se poate diagnostica cu orice gunoi de 2 lei .

Pianistule problema poate fii la calculatorul de injectie, trebuie dat jos si pus altul, vezi daca porneste cu ala .

Share this post


Link to post
Share on other sites

La asta m-am gandit si eu. Nu stiu in ce masura participa ECU la autorizarea de pornire. Deja il suspectez si eu tot mai mult. Totusi sansa ca un binar din calculatorul de motor sa se defecteze de asa maniera incat sa prezinte acest simptom e f. putin probabil, totusi nu exclud. Cu atat mai mult cu cat problema dateaza de cca. 2 ani, conform spuselor clientul. Tot ce s-a schimbat in acest rastimp este frecventa de aparitie a simptomului, adica tot mai des... ceea ce ma duce cu gandul la o uzura mecanica in timp... Diagnoza prin inlocuire de componente pe care am facut-o nu are acuratetea de 100%, piesele montate fiind si ele folosite (pompa de inalta presiune, injectoare-returul e ok)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate fii o problema cu alimentarea calc de injectie, am mai patit ceva asemanator la mai multe Volvo, trebuie verificat daca ajunge 12V la calc .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceeas problema o antampin si eu,masina nu comunica cu testerul,am fost la doua testere si la final problema ne rezolvata Problema mea este ca a ramas aprins an bord becul de la airbag si ma deranjeaza.Care ar fi soluta optima pt.al stinge?La ultimul test electricianul a motivat ca exista curent pe mufa de legatura cu testerul,aceasta fiind deja o alta problema  ???    SALUTARI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca se pune problema gasirii solutiei optime pt. stingerea unui bec care semnalizeaza o defectiune, cu atat mai mult cu cat vorbim de un sistem de retinere de siguranta. In principiu trebuie remediata comunicarea cu calc. de Airbag. Apoi, dupa interogarea acestuia inlaturarea defectului. In mufa de diagnoza pe langa "curent" ar trebui sa ai o comunicare CAN stabila. Calc de airbag tre sa fie alimentat cu clema 30 si 15. Ai grija sa nu il rastorni cu contactul pus, k vei face cunostinta cu perna si nu va fi una placuta :). bafta !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0