Posted 9 Aug 2011 · Report post Atunci nu ai de ce sa iti faci griji in privinta ambreiajului.Uite aici un coleg care a avut o problema asemanatoare si km cam tot cat ai tu. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Aug 2011 · Report post La mine nu trepideaza in curbe, doar o trepidatie cand o accelerez intr-o depasire, dar isi revine daca schimb viteza intr-una superioara. In depasiri prefer sa o accelerez peste 3000 rpm ca sa fiu sigur ca ma ajuta si nu "da in nas" cu clima pornita Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Feb 2012 · Report post La mine nu trepideaza in curbe, doar o trepidatie cand o accelerez intr-o depasire, dar isi revine daca schimb viteza intr-una superioara. In depasiri prefer sa o accelerez peste 3000 rpm ca sa fiu sigur ca ma ajuta si nu "da in nas" cu clima pornita Lasind la o parte subiectul in speta,DTSC ,sa stii ca in depasiri si nu numai, trebuie sa ridici turatia la 4000-4500 cind schimbi treptele sa ai mers lin al masinii (fara "dat in nas").Este prea mic motorul pentru greutatea masinii.Ia-o ca un sfat daca vrei. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Feb 2012 · Report post Pai motorul de 1.6i oricum e unul de turatii(in treapta a 5-a la 100km/h ai 3000 rpm ) Oricum ideea data de tine este buna Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2013 · Report post salutare in legatura cu dstc-ul ieri dupa un drum mai lung aproape de casa mi sa aprins becul de la dstc dar nu licarea ca si cum patina statea aprins si becul cu "i-ul" si un mesaj in display.mesajul e in italiana si am tradus pe translator "antipatinaj bogat. asistență" eram in mers cand sa aprin becurile si a aprut mesajul undeva la 50-60km\h eram pe drum drept fara sa patidez sau sa derapez.mentionez ca nu am buton de dezactivare dstc.sta activat mereu cand am ajuns acasa am oprit motorul dupaia am pus contactul si am tinut read si 2x buton ceata am dat verificare la dstc si nu a dat nimica dar a disparut si mesajul si becurile sau stins stie careva de la ce a fost cauza?sau doar ma avertizeaza sa bag banii la ciorap pentru ceva reparati? pun si 2 poze Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2013 · Report post Ti-am raspuns eu in topicul pe care l-ai deschis! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2013 · Report post Probabil din cauza frigului! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2013 · Report post eu nu mai vad nimic acolo pentru ca au fost sterse de cineva de acea am scris si aicea probabil am suparat pe cineva (cea ce nu am vrut)pentru ca acel toping am vazut ca se vorbea engleza iar eu la capitolu engleza stau cam cum stau si cu chineza salutare Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Jan 2013 · Report post Ia viraj maxim stanga-dreapta pe loc cu motorul pornit și dacă ți se aprinde, e spira de la volan. Samsung Galaxy S on JellyBean Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Jan 2013 · Report post Asta e valabil la masinile platforma P2 dupa 2005, la P1 nu exista problema asta. Mai baga o fisa . E de la EGR zic eu . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Jan 2013 · Report post Corect, eram de pe telefon si nu am vazut profilul... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jan 2017 · Report post Masina care derapeaza in filmuletul de aici este un Volvo. Intrebare: Cu anvelope corespunzatoare si cu un DSTC care funtioneaza, se poate intampla asa ceva? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jan 2017 (edited) · Report post In primul rand pare a fii un s60 si unu mai vechi care nu are dstc doar stc si care poate pati asa ceva ,cu v70-u am patit si in esenta au fost vinovate cauciucurile care pe spate erau foarte uzate si de firme diferite dar e posibil si neadaptarea vitezei la conditiile de drum si mai ales la starea in care se aflau cauciucurile pe spate . Daca te scoate dstc-u dintr-un asemena rahat , teoretic da , practic n-am patit niciodata sa pierd intr-un astfel de hal controlul cu o masina echipata cu dstc si nici cu v70-u (care nu are dstc) dar folosind cauciucuri bune (iarna / vara) Edited 23 Jan 2017 by Cristi Muresan Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jan 2017 · Report post Am citit o data acilea pe forum povestea unui co-forumist care a povestit cum l-a salvat masina dintr-o situatie asemanatoare, la 100km/h pe autostrada. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jan 2017 · Report post Hai frate când e gheata pe jos și mergi ca idiotul fix asta se întâmplă . Nici mama DSTC-ului nu te salvează . Te salvează când derapează mașina și ai spațiu suficient pt a fi redresat de DSTC. Care evident nu intra instant, prima data o ia mașina de-a latul și dacă ai noroc scapi dacă nu ....nu . @Cristi . DSTC este și pe modelele vechi . Chiar și 2002 are și nu e facelift . Deci poate s60ul din film avea . Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jan 2017 (edited) · Report post Acum 45 minute, Bogdan G a spus: Hai frate când e gheata pe jos și mergi ca idiotul fix asta se întâmplă . Nici mama DSTC-ului nu te salvează . Te salvează când derapează mașina și ai spațiu suficient pt a fi redresat de DSTC. Care evident nu intra instant, prima data o ia mașina de-a latul și dacă ai noroc scapi dacă nu ....nu . @Cristi . DSTC este și pe modelele vechi . Chiar și 2002 are și nu e facelift . Deci poate s60ul din film avea . Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk Poate ...stiu ca este si pe modelel mai vechi . Tind sa cred ca a fost o problema de cauciucuri ... Edited 23 Jan 2017 by Cristi Muresan Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jan 2017 · Report post Din 2002 s-a pus DSTC, La cum s-a dus pe gheata nici mama destc-ului n-avea ce sa faca. Share this post Link to post Share on other sites