Vvolvo

DSTC

92 posts in this topic

Atunci nu ai de ce sa iti faci griji in privinta ambreiajului.Uite aici un coleg care a avut o problema asemanatoare si km cam tot cat ai tu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine nu trepideaza in curbe, doar o trepidatie cand o accelerez intr-o depasire, dar isi revine daca schimb viteza intr-una superioara. In depasiri prefer sa o accelerez peste 3000 rpm ca sa fiu sigur ca ma ajuta si nu "da in nas" cu clima pornita

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine nu trepideaza in curbe, doar o trepidatie cand o accelerez intr-o depasire, dar isi revine daca schimb viteza intr-una superioara. In depasiri prefer sa o accelerez peste 3000 rpm ca sa fiu sigur ca ma ajuta si nu "da in nas" cu clima pornita

Lasind la o parte subiectul in speta,DTSC ,sa stii ca in depasiri si nu numai, trebuie sa ridici turatia la 4000-4500 cind schimbi treptele sa ai mers lin al masinii (fara "dat in nas").Este prea mic motorul pentru greutatea masinii.Ia-o ca un sfat daca vrei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai motorul de 1.6i oricum e unul de turatii(in treapta a 5-a la 100km/h ai 3000 rpm :) ) Oricum ideea data de tine este buna ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare

in legatura cu dstc-ul

ieri dupa un drum mai lung aproape de casa mi sa aprins becul de la dstc dar nu licarea ca si cum patina statea aprins si becul cu "i-ul"

si un mesaj in display.mesajul e in italiana si am tradus pe translator "antipatinaj bogat. asistență"

eram in mers cand sa aprin becurile si a aprut mesajul undeva la 50-60km\h eram pe drum drept fara sa patidez sau sa derapez.mentionez ca nu am buton de dezactivare dstc.sta activat mereu

cand am ajuns acasa am oprit motorul dupaia am pus contactul si am tinut read si 2x buton ceata am dat verificare la dstc si nu a dat nimica

dar a disparut si mesajul si becurile sau stins

stie careva de la ce a fost cauza?sau doar ma avertizeaza sa bag banii la ciorap pentru ceva reparati?

pun si 2 poze

post-3844-0-27633400-1357767054_thumb.jp

post-3844-0-93828000-1357767055_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti-am raspuns eu in topicul pe care l-ai deschis!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil din cauza frigului!

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu nu mai vad nimic acolo pentru ca au fost sterse de cineva

de acea am scris si aicea

probabil am suparat pe cineva (cea ce nu am vrut)pentru ca acel toping am vazut ca se vorbea engleza

iar eu la capitolu engleza stau cam cum stau si cu chineza

salutare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ia viraj maxim stanga-dreapta pe loc cu motorul pornit și dacă ți se aprinde, e spira de la volan.

Samsung Galaxy S on JellyBean

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta e valabil la masinile platforma P2 dupa 2005, la P1 nu exista problema asta.

Mai baga o fisa . :D

E de la EGR zic eu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corect, eram de pe telefon si nu am vazut profilul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina care derapeaza in filmuletul de aici este un Volvo.
Intrebare: Cu anvelope corespunzatoare si cu un DSTC care funtioneaza, se poate intampla asa ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In primul rand pare a fii un s60 si unu mai vechi care nu are dstc doar stc si care poate pati asa ceva ,cu v70-u am patit si in esenta au fost vinovate cauciucurile care pe spate erau foarte uzate si de firme diferite dar e posibil si neadaptarea vitezei la conditiile de drum si mai ales la starea in care se aflau cauciucurile pe spate . 

Daca te scoate dstc-u dintr-un asemena rahat , teoretic da , practic n-am patit niciodata sa pierd intr-un astfel de hal controlul cu o masina echipata cu dstc si nici cu v70-u (care nu are dstc) dar folosind cauciucuri bune (iarna / vara)

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am citit o data acilea pe forum povestea unui co-forumist care a povestit cum l-a salvat masina dintr-o situatie asemanatoare, la 100km/h pe autostrada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai frate când e gheata pe jos și mergi ca idiotul fix asta se întâmplă . Nici mama DSTC-ului nu te salvează .

Te salvează când derapează mașina și ai spațiu suficient pt a fi redresat de DSTC. Care evident nu intra instant, prima data o ia mașina de-a latul și dacă ai noroc scapi dacă nu ....nu .

@Cristi . DSTC este și pe modelele vechi . Chiar și 2002 are și nu e facelift . Deci poate s60ul din film avea .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 45 minute, Bogdan G a spus:

Hai frate când e gheata pe jos și mergi ca idiotul fix asta se întâmplă . Nici mama DSTC-ului nu te salvează .

Te salvează când derapează mașina și ai spațiu suficient pt a fi redresat de DSTC. Care evident nu intra instant, prima data o ia mașina de-a latul și dacă ai noroc scapi dacă nu ....nu .

@Cristi . DSTC este și pe modelele vechi . Chiar și 2002 are și nu e facelift . Deci poate s60ul din film avea .

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Poate ...stiu ca este si pe modelel mai vechi .

Tind sa cred ca a fost o problema de cauciucuri ...

 

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din 2002 s-a pus DSTC, 

La cum s-a dus pe gheata nici mama destc-ului n-avea ce sa faca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now