albert

AJUTORRR VADIS pompa primara combustibil

18 posts in this topic

astazi am facut schimbu la ulei si filtre plus ulei cutie geartronic la 88000 Km si ce mi sa spus ca pompa primara de combustibil e blocata sau arsa ,va rog un mic ajutor poate cineva a mai avut deaface cu asa ceva ,orcum masina merge perfect ba chiar minunat dar sfatu celor de la volvo e sa nu ramin cumva fara motorina ca am puso de acaolo nu o mai misc ,intrebarea e alta , nu cumva vor sa ma faca ? chiar daca nu imi vine sa cred .

PS.merita schimbat uleiul in cutie !

Share this post


Link to post
Share on other sites

spune-mi si mie,te rog,de curiozitate,cat te-a costat sa schimbi uleiul la cutie?l-am schimbat si eu la un T6 si mi-au cerut 18 milioane,mi-a cazut tel din mana cand am auzit...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atat costa 1700 - 1800 de lei  ;D Trebuie 16 litrii de ulei ( 8 pentru flush si 8 pentru umplut ) . Si nu se pune orice ulei , ci numai OEM care costa 100 de lei litrul  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intreb si eu ca prostu', daca tot se spala si se arunca, uleiul de flush nu poate fi si unul de 20 de lei litrul? Ma gandesc ca 5 minute sau cat sta in cutie nu poate sa dauneze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intreb si eu ca prostu', daca tot se spala si se arunca, uleiul de flush nu poate fi si unul de 20 de lei litrul? Ma gandesc ca 5 minute sau cat sta in cutie nu poate sa dauneze.

Ba poate , ca ramane pe acolo  ;D si se amesteca cu ala OEM ... si o sa dea o VARZA  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si daca-l lasi o noapte sa se scurga bine...  ;D Totusi 1800 de lei pentru un schimb de ulei la cutie e cam cost de porsche 911.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mie,unul,mi se pare imens de scump.culmea e ca am auzit pe la unii ca de fapt nici nu ar trebui schimbat uleiul in cutie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

trebuie schimbat 100%, asta daca vrei sa pastrezi masina (si cutia). Daca ai luat-o sa o vinzi peste citiva ani (cind incep sa-si faca simtita in anumita masura uzura), nu schimba uleiul, viitorul proprietar nu o sa vina cu ranga la usa ta ca i s-a stricat cutia, pentru ca tu o sa-i spui ca nu din cauza uleiului i-a picat, ci de modul cum a condus ,nu ?  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu e asa.hai sa-ti spun:eu,pana sa cumpar XC-ul asta,am condus 2 Mercedesuri,un w210 si un w211.asta din 2002 pana prin 2008.masini excelente,insa asta mi se pare mult mai misto,lasand la o parte faptul ca e suv.asa ca nu am de gand sub nicio forma sa o schimb decat,poate,cu noul model.de-aia am si platit acum schimbul asta de ulei la brasov,avand in vedere ca am citit tot felul de minuni despre cutiile astea geartronic asociate motorului t6...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand ai o cutie de viteze care 85% sunt sanse sa cada, CREZI ca nu merita sa schimbi macar uleiul ?

4T65AWD este o cutie de viteze fabricata de GM, de conceptie veche (1997), cu un milion de probleme care pana la urma o sa pice, deci sunt de parere ca macar uleiul trebuie schimbat, poate o sa pice mai tarziu sau la urmatorul posesor ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

"nu e asa.hai sa-ti spun"

cristi_c , nu ne asculta pe noi. Nu schimba uleiul in cutie - nici cei de McDonalds nu-l schimba cind trebuie la cartofii aia prajiti  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

matrixx,inseamna ca nu ai citit atent ce am scris.eu AM SCHIMBAT uleiul din cutie,singura problema era ca mi s-a parut foarte scumpa operatiunea asta,atata tot.iar pentru bogdan,poate imi spui si mie cum ai calculat procentajul ala de 85 vis-a-vis de defectarea cutiei geartronic.merci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

scuze ca nu am raspuns asa repede  dar  munca ma tine departe ps ,orcum scimb total de ulei cutie motor si haldex plus toate filtrele posibile remapat calculator cutie plus balama de la rezervor sapalat extern si motor ma costat 720€ (mai putin da nu mai tin minte bine 714€ parca ) plus control general avind in vedere ca doar ce am luato la care mia gasit si pompa primara dusa si suportu superior de la motor ,orcum sint multumit ca km sint ok si masina e intro stare perfecta pentru iei

Share this post


Link to post
Share on other sites

In cartea tehnica spune ca uleiul din cutiile automate trebuie schimbat daca este folosita masina frecvent ca autovehicol de tractare sau in regim de taxi.

Si eu am facut schimbul de ulei la cutie, mi-au spus ca au intrat 4 litri (de fapt 3.5), pt ca la schimb nu se goleste complect cutia de viteze. In programele de piese auto (Tec-doc) se confirma  ca la schimb se pun doar 3 litri de ulei, desi cutia contine 7 litri (deci nu se schimba in totalitate) si nu se face nicio referire la spalare (flush). Daca ar trebui spalata, exista solutii speciale, ca de altfel si la motoare sau la instalatiile de racire, care pot fi folosite.

Partea proasta a lucrurilor este ca cei de la reprezentanta (Timisoara) au folosit un ulei de transmisie, oarecumva universal, Castrol Automatic TQ-D si nu ulei original. Asta am dedus dupa cateva zile, cand m-am uitat in pb-gaj unde lasasera un bidon inceput. O fi grav? Sau poate nici nu au facut schimbul, ca de la inceput  cautau sa ma convinga ce faptul ca nu trebuie schimbat uleiul din cutie ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now