paunionutz

Troncanit dreapta spate

176 posts in this topic

Şi cei care au rezolvat problema să posteze de fiecare dată pentru cei care n-au rezolvat, ca să nu mai fie nevoiţi să caute.

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

se pare ca o sa murim ( dam masina la casat ) si acest mister o sa dainuie lumea viilor,

nu vrea nimeni sa dezlege acest mister , nu este pentru orice muritor ! :(

nu este nimic, cu incapatanare mai cautam , toate cele bune.

 

 

Edited by kelyoss
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am renuntat sa mai caut, ca nu mai am ce schimba pe spate. Poate doar bucsile de la punte, dar nu ma apuc de alea, doar daca imi cad rotile :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

e bine de stiut daca afecteza cu ceva acel troncanit , altfel o las asa si dau muzica mai tare :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

CRED/ SPER ca am gasit problema

Saptamana trecuta, am schimbat rotile de vara cu cele de iarna. Cand am schimbat rotile spate si am strans prezoanele (fiind pe cric), am lovit cu podul palmei cheia de roti si am reusit sa reproduc zgomotul. L-am pus pe un prieten sa loveasca cheia in timp ce eu, am cautat susrsa zgomotului. S-a dovedit a fi cutia de plastic care acopera bateria. Intre cutia de plastic si suportul de tabla a ramas un spatiu de 5-7 mm si astfel cutia "sarea" de pe baterie facand zgomot. Am indoit utin tabla si am pus si o carpa intre tabla si cutie sa o tina presata

 Nu am scris saptamana trecuta, pentru ca nu am avut timp sa ies cu masina in teste, sa vad daca intradevar se mai aude zgomotul sau nu. Astazi am mers vreo 3-4 km, numai pe linia de tramvai, gropi sau denivelari si nu se mai aude nimic.

Intre cele doua piese din poza am pus carpa.

Daca reapare zgomotul, va tin la curent

$_57.JPG

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si se pare ca a revenit! :ph34r:

Recapitulare!!!!!!

Schimbat:

-Flansa amortizor dreapta,

-amortizoare st-dr,

-bielete antiruliu  st-dr de 3 ori,

-bucsi dreapta,

-bara stabilizatoare,

-discuri frana,

-ferodouri si arculete,

-scos tot din portbagaj de 2 ori

-verificat traseu evacuare de 3 ori

-prins baterie+suport

-verificat banchete

-schimbat bara spate cu tot cu spoiler

Nu mai a idei!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suportul de arc ? Izolatia aceea de pe ultima spira sus si jos...

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa ma uit, dar nu cred ca este de acolo, ca ar fi trebuit sa se auda un zgomot metalic si ar trebui sa se auda si la denivelari mari, nu doar la cele mici. La mine se aude un zgomot infundat si incet, ca o cutie de carton care sare in portagaj.

Am tot citit pe forumuri de afara si foarte multi au problema asta, dar nici unul nu a gasit rezolvarea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu ca imi povestise un nene ca a patit asta la un XC90 si de acolo era. Poate acel zgomot este de la alunecarea spirei pe oala arcului, nu neaparat ca sare arcul de acolo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

gata, eu am gasit infractorul la mine ;D , era amortizorul, in prima parte a cursei merge foarte usor cam 15-20 cm, si juca roata sus-jos foarte usor, in rest era ok . schimbat amortizorul si a disparut zgomotul :D:P:o

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgomotul asta nesuferit îl am si eu. Initial am vrut sa înlocuiesc bucsele de la bara stabilizatoare spate, dar mecanicul a spus ca zgomotul e din amortizor, sau bucsa aferenta.Am înlocuit amortizorul dreapta spate, o saptamana credeam ca am scăpat de zgomot, dar a revenit.... Dupa cate vad p-aici nu sunt sanse de rezolvare. Primul care rezlva problema si anunta are o bere de la mine .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa Paste, ma apuc sa demontez arcurile si amortizoarele, sa inspectez bine acolo. Eventual o sa pun niste furtun, pe capetele spirelor de arc, sa vad daca se rezolva ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O geometrie ati facut? Teoretic ar cam trebui sa dea starea bucsilor de pe spate. Daca plaja de reglaj este spre capete... verificati bucsile de la brate.

Edited by pedala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut geometria acum cateva luni. A iesit bine si spatele era in parametrii. La s60 nici nu sunt reglaje pe spate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca bucsile sunt duse, conteaza unde se incadreaza... spre capetele intervalului sau la mijloc.

La suspensii eu o iau asa:

  1. Obiecte aruncate prin masina
  2. Capitonaje, banchete, roata rezerva,module, tampoane capote, incuietori, chedere, etc...
  3. bilete antiruliu
  4. bucsi bara stabilizatoare
  5. flanse
  6. amortizore
  7. bucsi brate

Referitor bucsi bara stabilizatoare: la Alfe 156, 147, GT, bucsile de la bara stabilizatoare fata daca se uzeaza genereaza niste zgommote infernale... bucsile permit barii sa se deplseze stanga - dreapta....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate auzi si combustibilul in rezervor cind e la anumirte niveluri .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am scris mai sus tot ce am schimbat si facut la masina.

Inlocuit amortizoare, flanse, bara stabilizatoare, biele antiruliu ( de 3 ori), bucsi brate pe dreapta, discuri, placute, ferodouri cu arculete, traseu tobe, scos tot din portbagaj ( de 2 ori), inclusiv capitonaje, verificat bancheta plus polita portbagaj.

Toate piesele schimbate schimbate, erau bune. 

Nici de la combustibil nu este, ca se aude in toate situatiile 

Edited by paunionutz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa am patit si eu, se auzea in spate dreapta (cel putin eu si inca vreo 2 colegi, la service la fel am identificat zgomotul) si era din suspensia fata, au schimbat ceva pe fata si a disparut zgomotul.

Fratelo la A6 trebuia sa schimbe caseta ca batea ca naiba cica, chiar daca nu avea joc deloc (asa au descoperit minunatii de la Audi dupa vreo 7 zile de stat masina in teste cu nu stiu ce stetoscop digital la proba de drum) si de fapt era o bucsa de 2 lei pe care a observat-o mesterul la vulcanizare cand si-a pus opincile de vara, noroc ca nu comandase caseta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine 100% zgomotul este pe spate si 90% pe dreapta

Share this post


Link to post
Share on other sites

când e uda soseaua si se umezeste pe sub masina, zgomotul aproape ca dispare. Se lubrefiaza ceva pe acolo, dar nu stiu ce !

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin cu rezolvarea. Amortizoarele vechi au tinut fix 2 saptamani si apoi au inceput sa bata. Le-am dat jos si cel putin cel de pe dreapta avea o cursa moarta la capat. Am pus altele noi si nu se mai aude nimic. Sunt extaziat, ca in sfarsit nu mai troncane, dupa ani de zile

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta da ambitie ! Felicitari !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai degrabă caposenie pt ca i-am spus domnului Păun ca pare zgomot de amortizor însă dumnealui ....Batman Batman :D

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana la urma a rezolvat cineva enigma cu zgomotul freapta spate. Si eu sm aceeasi problema la s60 din 2011

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now