Posted 16 Dec 2009 · Report post Salutare... Caut urgent sa cumpar un debitmetru aer pt volvo v70 din 98'... Poate fi si de la sh... Orice e bine venit... Masina nu mai functioneaza in parametri normali, nu mai pot circula si sunt disperat... Va rog ajutati-ma... Multumesc mult... Astept mesaje Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Dec 2009 · Report post pina gasesti, ai incercat sa-l cureti cu un spray contact ?...I-ai masurat rezistenta intre pini sau ti-a spus mecanicul dupa...miros ? Adica esti 100% sigur ca e debitmetrul ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Dec 2009 · Report post deci... l-am curatat, de masurat nu am incercat sa il masor... dar se intampla un fenomen ciudat... dupa ce il curat si il gadil si il pun pe masina, se stinge becul de la sonda lambda si masina merge k noua... merge tun, mai ales la deal trage de parca ar iesi din fabrica... merge cat merge si dupa cateva zile incepe iar sa se aprinda becul de la sonda lambda, incepe iar sa scoata fum negru si nu prea mai trage... l-am dat jos si la curatat de mai multe ori si de fiecare data mi se intampla ceea ce ti-am povestit... nu am idee si nu stiu cum sa explic fenomenul... si in plus cand mi se aprinde becul isi ia si greoi demaraj si e incomod la condus, se mai opreste si din mers si nu stiu ce sa ii fac... ai vreo idee... te rog daca poti sa imi explici mai exact cum as putea sa il masor sa vad daca e bun... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Dec 2009 · Report post uite aici , ia si masoara-l ca sa fii sigur, ai tot ce-ti trebuie aici. Daca se aprinde semnul Lambda e normal sa mearga mai prost masina.Bafta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Dec 2009 · Report post cind il dai jos sa il cureti,este mizerie in el?daca este,vezi de unde apare.posibil sa traga mizerie de undeva si sa iti acopere senzorul ala mic din el cu o pelicula de mizerie si atunci el nu mai poate masura cantitatea de aer si normal se aprinde becul. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Dec 2009 · Report post Am incercat sa masor dupa cum spune in tabel dar nu am obtinut nimic... de ex in tabel zice k intre 1 si 3 trebuie sa am curent, ceea ce la mine nu e deloc asa, de fapt nu am deloc curent... si totusi ma gandesc k in momentul in care umblam la debitmetru si il curatam, se stingea si becul si mergea si masina normal... nu stiu ce poate fi defect, sa fie oare mufa care vine din instalatia masinii stricata???... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Dec 2009 · Report post si inca ceva... am curatat si senzorul ala micutz cu spray si l-am suflat cu aer... tot degeaba Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Dec 2009 · Report post ar trebui ca intre 1 si 3 sa ai tensiunea bateriei...poate ai vreo problema cu firele care duc la mufa, cine stie ? Insa trebuie sa ai tensiune la pinii mufei, sigur. Poate reusesti sa iei de la cineva imprumut un debitmetru si sa-l pui la tine, sa mergi cu masina si sa vezi daca e vreo diferenta... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Dec 2009 · Report post La varianta cu imprumutatul mam gandit si eu, dar pe aici prin zona unde stau eu nu are nimeni asa ceva... sunt cateva volvo dar nu modelul meu... si nu prea am cum sa gasesc... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Dec 2009 · Report post tu ce sfat imi dai???... cum sa procedez?... sa incerc sa imi iau debitmetru?... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Dec 2009 · Report post Daca nu ai tensiune in mufa aia (deci nu vine tensiune de alimentare), ce te face sa crezi ca punind alt debitmetru o sa fie ok ? Mai ales ca nu e chiar ieftin...Dupa ce rezolvi problema (de ce nu vine tensiune acolo), iti poti lua alt debitmetru. Parerea mea de 2 bani. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Dec 2009 · Report post Eu ma gandesc la alta kestie... totusi daca acolo nu am tensiune, de ce dupa ce " ma joc " putin cu debitmetru, in sensul k daca il curat si aranjez acolo, cand il pun pe masina se stinge becul si masina functioneaza in parametri normali... nu ar fi logic sa ramana aprins???... chiar nu stiu ce sa mai inteleg... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Dec 2009 · Report post Sincer sa fiu nici eu nu am bani disponibili acuma sa ii arunc in aer si de asta iti cer parerea... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Dec 2009 · Report post Daca exista un contact imperfect, in momentul in care scoti senzorul si il pui inapoi, se realizeaza un contact cat-de cat, care in cateva zile iar i-ti dispare....si tot asa de zece ori....sau poate fi un fir intrerupt....parerea mea....care oricum nu conteaza Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Dec 2009 · Report post Sau sa fie senzorul defect si in anumite momente sa dea tensiuni aiurea sau un scurt si sa puna in protectie alimentarea lui.Tu tot umbland la mufa poate anulezi scurtul sau curentul fals si iese din protectie si asta sa fie motivul pentru care inca iti mai functioneaza cateva zile.Ar fi ok sa incerci sa masori tensiune care o baga in senzor atunci cand iti apare mesajul si fara sa scoti mufa.Poate e chiar un fir care da la masa si pune alimentarea in protectie.......Ne dam si noi cu parerea..... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Dec 2009 · Report post trofine_gica , ia legatura cu roberto de pe forum (are si o sectiune "va ajut cu piese de pe ebay") sa-ti cumpere unul nou, nu il gasesti mai jos ca pret nicaieri in tara.uite linkul, cu ~40 de euro il ai in tara :http://cgi.ebay.ie/VOLVO-S60-S70-S80-V70-MASS-AIR-FLOW-METER-0280218108_W0QQitemZ110469700988QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item19b881dd7cInsa parerea mea e ca trebuie sa rezolvi cu lipsa tensiunii la bornele mufei...Abia apoi poti fi sigur de ceva. (sper ca ai masurat daca ai tensiune cu contactul pus, da?) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Dec 2009 · Report post In primul rand vreau sa va multumesc pt sfaturi... imi sunteti de ajutor... in al doilea rand debitmetrul care mi l-ai aratat pe ebay nu vine la mine... pe masina mea vine ceva de genu'... asta pare cat ar costa??? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Dec 2009 · Report post si inca ceva... ce zici, schema electrica mai este valabila si pt debitmetrul care l-am pus in imaginea de mai sus??? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Dec 2009 · Report post Mi-a venit debitmetru... l-am montat pe masina si deocamdata e totul ok... Multumesc tuturor pt ajutor... daca vreti o sa va tin la curent cu noutatile Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Dec 2009 · Report post foarte bine. Bineinteles ca asteptam noutati, intotdeauna pot ajuta pe altcineva. Share this post Link to post Share on other sites