lawrika

Poate a mai patit careva........

75 posts in this topic

Urmatoarea problema: in dimineata asta masina a pornit foarte greu, la a doua cheie. Cand a pornit motorul relantiul era tinut pe la 1200 ture si se auzea ca ultimul tractor. Cat timp am dat zapada de pe masina si a mai mers motorul relantiul a coborat la 900 ture insa zgomotul a ramas. Mai grav ca motorul nu mai urca peste 1200 ture, iar in bord nici un mesaj nimic.

Daca are careva vreo idee ... ca pe mine ma ia durerea de cap numai la gandul ca tre sa ma duc la Tester pt a pune 'testerul' pe masina  :'(

Share this post


Link to post
Share on other sites

In partea cu turbina spre evacuare, deci probabil in spate, oricum din poze vad ca este partea opusa injectoarelor .

Poti vedea in VADIS,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vadisul mi-a dat asta [attach=#]

Si cu poza asta in fata tot nu am reusit sa le gasesc

post-1651-12877871632934_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

intoarce poza invers si mai verifica odata ;D

Sunt pe evacuare nu pe admisie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar totusi, ce vrei sa faci, sa dai bujiile jos?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acu nush daca am cautat bine in vadis ... singura varianta pt bujii in engleza am gasit "glow plug"

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ADI, scrie destul de clar in VADIS: "The glow plugs are mounted on the exhaust side of the cylinder head" .

Tu chiar nu poti descifra o poza sau nu merge ZOOMul la tine ?

post-993-12877871663129_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

bujiile se afla in partea dinspre parbriz a motorului 2.0D...dar e chinuiala mare:fie sunt foarte intepenite fie poti sa desurubezi piulita bujiei(adica desfaci bujia in bucati,dar nu o scoti de acolo)...mecanicul stiu ca a mai demontat cate ceva pe acolo mai intai,parca si o conducta argintie spre egr la euro3...mai bine te duci la un service..legat de schimbatu bujiilor am auzit pe cineva intr-un service care a cam stricat blocu motor la un d5 de intepenite ce erau acolo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da le-am gasit... da nu le poti desuruba nici cu bara de otel :) .... nush capacele cum se scot sau vin cu totul, cele mufa mama

Share this post


Link to post
Share on other sites

te ajuta vreo poza a bujiei sau le-ai cumparat deja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In vadis scrie ca se da jos conducta de la EGR, sau EGRul.

Normal ca e chinuiala doar e Volvo ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

56 Ron /buc

Acu ele sunt sus ..se vad doar ce dai la o parte carcasa ... nush exact cu ce te ajuta daca dai egrul la o parte sau nu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esti sigur ca e din bujii problema? Sa nu te chinui degeaba si sa fie din alta parte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum trebuiau schimbate... de'ácu cu Doamne ajuta

De schimbat nu prea am eu sanse asa ca ma duc la un service

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai hai sa ne intelegem romana, daca la S40 2.0D este greu de schimbat bujiile incandescente atunci la Astra H 1.7 cdti cum este?  Acolo tb sa demontezi toate conductele de injectie si exista riscul sa se rupa in chiulasa, deci acolo probleme, eu nu am auzit sa se planga posesorii de C4, 307 sau Focus de schimbarea bujiilor incandescente la modelele lor, este greu la orice diesel si oricum sunt pline de calamina, eu iti recomand sa le desfaci cand e motorul cald si sa le strangi cand e rece, eu asa am facut la 1.9 TDI acum 3 zile si a mers ca uns, treaba e ca iti trebuie niste scule mai speciale, deci fara scule e imposibil .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ADI, scrie destul de clar in VADIS: "The glow plugs are mounted on the exhaust side of the cylinder head" .

Tu chiar nu poti descifra o poza sau nu merge ZOOMul la tine ?

Chill, man... ma uit si eu in Vadis inainte sa zic ceva care nu ma priveste direct.  O0

Doar glumeam.  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vin si eu cu o intrebare.

Exista vreo posibilitate de a verifica functionarea bujiilor incandescente fara a le da jos de pe motor?

Asta ca sa stiu pe viitor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Le verifici continuitatea... Trebuie sa aiba (nu stiu cati) ohmi... Aici mai sapi si tu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saru-mana de raspuns!

Astep si filtrele!! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now