lawrika

Poate a mai patit careva........

75 posts in this topic

Am vazut ce inseamna de fapt c301. Poate fi de soft sau doar un scurt pe undeva.

PS: Am masina resoftata. Poate fi de la asta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si unde ai resoftat-o? Ai garantie ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iar nu mai merge ....  cum a dat iar frigul si zapada iar imi merge in 3 timpi.

Am repetat toti pasii care i-au facut aia la service dar la mine nu a vrut. Singura exceptie e ca nu am dat cu spray pe admisie ca nu am stiut ce spray trebuie.

PS: Am gasit ulei pe admisie nush cate griji sa imi fac  :'(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iar nu mai merge ....  cum a dat iar frigul si zapada iar imi merge in 3 timpi.

Am repetat toti pasii care i-au facut aia la service dar la mine nu a vrut. Singura exceptie e ca nu am dat cu spray pe admisie ca nu am stiut ce spray trebuie.

PS: Am gasit ulei pe admisie nush cate griji sa imi fac  :'(

Sefu!! Cred ca te-am vazut zilele trecute prin iasi ca am fost de vreo 3 ori sapt asta.

anyway...ontopic: Ieri am pornit masina la -19 grade si mi-a urcat turometrul pana la 1500  :blink: :blink: dar a scazut imediat la 1000 unde a stat pana am plecat de pe loc. La fel ca la tine acele zgomote ciudate mereu cand pornesc la temperaturi fff mici

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi la 7 AM... erau -15grade (cel putin asa arata masina) masina a pornit destul de greu...

Inainte sa o pornesc i-am pus contactul de 2 ori si a 3-a oara am pornito...indicatorul de bujii a tinut la fel de mult si prima oara si a doua oara...mai putin a treia oara cand am pornito.

Turomentrul a urcat la 1100 dupa care a scazut la 1000 imediat si dupa 5 min a ajuns unde trebuie sa stea:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

astazi la 7 dim erau -22 la mine.am pus contactul si am asteptat cam 5-6 sec pana s-au stins indicatoarele.a pornit masina la sfert de cheie perfect,dar... s-a turat putin pan pe la 1200-1300 apoi a coborat si s-a oprit.am pus iar contactul am dat la cheie,a pornit usor si iar dupa 1sec am obs ca vrea sa moara si atunci am ajutat o din pedala.s-a turat incet si greoi ca si cum nu avea putere.toata treaba a durat max 10sec si si-a revenit apoi la normal.am vb cu un mecanic acum si mi a zis 100% motorina proasta..cu apa si a facut ceva dop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceeasi problema am patit-o si eu azi-dimineata,am pornit la a 3 cheie si zgomotul de tractor,apoi nu urca mai sus de 1200 ture.o sa incerc si eu varianta cu filtru,eventual il schimb cat despre ulei nu stiu ce sa zic,are pana in 10000km ???:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

la mine s-a turat pana la 2000ture dar greu.parca nu vroia sa urce.dar am lasat-o si apoi maxim 1min totul suna normal.dupa care am plecat.oricum i-a trebuit cam 10km mergand cu 70-80/h  sa ajunga la temp optima.pana acum in max 3km ajungea la 90grade

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu am lasat-o mai mult de 10 min dar degeaba,cred ca e din cauza motorinei cu toata ca alimentez cu top nordic...

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu cea mai eftina:petrom 3,91.chiar ma gandeam ca daca mai tine frigu asa sa bag alpin diesel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu tot Top Nordic... Cred ca ma intorc inapoi la EVO.

Problema care ramane e cum scap de dop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lawrika

Incearca cu un Duralube pentru combustibil. Costa in jur de 50 ron si il gasesti cam in orice benzinarie. Vezi daca are vreun efect. O data la 4-5 plinuri bag un flacon ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

asa prosta sa fie motorina asta de la petrom care cica tine pana la -26 grade si etc???

oare cu alta sa nu mai faca asa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vita_fresh2008

Din punctul meu de vedere combustibilul de la Rompetrol este cel mai bun din RO....acum fiecare cu parerea lui.

La masina de la munca, unde aveam card de carburant la Petrom, deci numai de acolo alimentam intr-o zi nu a mai pornit masina.....ce o avea? de ce a apucat-o de-o-data? dadea sa porneasca dar nu vroia, ziceam ca se stricase electromotorul....intr-un final am dus-o la stanga la service si au descoperit problema.! Nu pornea din cauza filtrului de motorina si din cauza motorinei de la Petrom  si nu aveam decat vreo 7mii km de la revizie. I-am schimbat filtrul iar dupa urmatorii 10-12mii(nu mai stiu exact) a facut aceeasi faza, nu pornea. Am fost sa cumpar filtrul de motorina, l-am schimbat in parcarea de la bloc si ghici?!!!!........a pornit imediat.

M-am lecuit de Petrom in felul asta,

Bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

In primul rind baga masina la caldura: garaj, parcaj subteran sau asteapta sa se incalzeasca. Apoi schimba filtrul. Scoate motorina po care o ai si baga alta motorina de iarna.

Si eu tot Top Nordic... Cred ca ma intorc inapoi la EVO.

Problema care ramane e cum scap de dop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@adi87

e foarte posibil si ceea ce spui tu,eu pana acum sunt la a treia masina,cei drept prima pe benzina iar celelalte pe motorina si nu am avut probleme pana acum din cauza carburantului.

@catalin

pai top nordic nu e de iarna? ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci schimba filtrul. Posibil sa ai condens (apa) retinut in filtru si inghetat. Spor!

@adi87

e foarte posibil si ceea ce spui tu,eu pana acum sunt la a treia masina,cei drept prima pe benzina iar celelalte pe motorina si nu am avut probleme pana acum din cauza carburantului.

@catalin

pai top nordic nu e de iarna? ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

@catalin ''Atunci schimba filtrul. Posibil sa ai condens (apa) retinut in filtru si inghetat. Spor!''

am sa o fac maine ca la orele astea nu stiu unde as gasi un filtru.mersi oricum!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna dimineata,

Urmatoarea problema am avut-o acum de 5 ori in ultimele 6 luni: masina (V50 2.0D din 2004 decembrie) nu mai are putere DELOC. se intampla brusc. Opresc in spatele unuia, incerc sa pornesc de pe loc si masina nu merge. Nu misca de pe loc. Nici in relanti nu se accelereaza. Sta la turatia de relanti cand accelerez. Opresc motorul, il pornesc din nou si merge perfect. Ieri am patit-o de 2 ori consecutiv. Adica am oprit-o, am pornit mergea si nu a trecut un minut se ineca din nou. Chiar treceam pe un pod. Bine ca din elan masina a trecut... Trag pe dreapta, opresc motorul, pornesc din nou si merge iarasi.

Deci, repet cand merge, atunci merge OK, cand nu merge, nu merge deloc...

O fi de la motorina? ::)( MOL Romania)

Mentionez, ca am avut( tot in ultimii 6 luni) de 2 ori mesajul pe bord de " Este necesar service de sistem motor", sau ceva de genul... Dar cand a dat acest mesaj NU era nici o problema cu motorul, mergea OK. Oprit, pornit si a disparut si mesajul...

Are cineva vrea idee din ce cauza o fi???

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pot fii multe cauze, cel mai simplu mergi la o diagnoza si vezi de unde este problema, poate fii de alimentare motorina, de turbo, etc .

Share this post


Link to post
Share on other sites

As paria pe supapa de debit a pompei de inalta presiune. Dar mergi la un tester sa iti verifice valorile pe alimentare. Cel mai indicat ar fi sa o testeze in sarcina daca spui ca la relanti nu are fluctuatii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK. Merg la diagnoza. dar daca merg cu ea atunci cand merge, oare isi da seama? Ca 99,99% merge OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teoretic trebuie deja sa ai niste erori stocate. Inainte sa le stearga noteaza-le mai intreaba aici daca omul nu stie sa le interpreteze. Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now