hpciprian

probleme catalizator

24 posts in this topic

Am o problema cu 2 ore in urma mim lovit catalizatorul toata ceramica mim sparto in el cred eu acu eu am scos ceramica facuta bucatele as avea vreo probleme daca circul cu el asa gol.Faza e ca mai bine trage masina si ma bate gandul sa merg asa gol cu catalizatorul voi ce ziceti

Share this post


Link to post
Share on other sites

scoate ceramica sparta din el (il decupezi si-l sudezi) si te bucuri de citiva CP. Pina la viitorul ITP poti merge linistit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Las-o fara catalizator,eu am avut un V40 2.0 si avem 2 tobe finale si in loc de cat teava super OK,numai ca la itp ma duceam cu ceva banuti

Si parca consuma mai putin daca vrei cat intreaba la USER-ul FRN ca lui i-am dat masina+piese si parca si un catalizator universal

Vezi ca unu la Volvo e scump rau

Share this post


Link to post
Share on other sites

merge de n-are treaba si fara catalizator dar e bine sa scoti ceramica din el... daca vrei si vrei, un catalizator nou e cateva sute de euro, dar avand in vedere ca la itp nu dai decat 50 100 de lei spaga pt aviz, nu stiu daca merita... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincer mam gandit toata noaptea cum sa imi iau un catalizator,acu diminetza am dat un telefon in ungaria ce e aproape de mine si mi sa spus 350 de euro pe modelul meu,mam scarpinat in cap putin dar un amic de al meu are tot un volvo model s 40 motor ca si al meu si umbla de un an fara catalizator si zice ca respira mai bine masina asa doar ca sa aprins sonda landa si zice asa insuficienta filtrare fum pe tester si nu incurca pe nimeni acel cod de eroare. Azi sunt nas mare deseara, dar de maine ma fac mecanic  si am sa imi dau jos catalizatorul revin cu informatii si un calduros LA MULTI ANI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai sonda lamda inainte de cat nu este nici o problema,nu se aprinde

Se aprinde daca este dupa cat,la 2.0 aspirat era inainte de cat si no problem

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci la al meu merge sa ii scot catalizatorul fara probleme 2.0 aspirat 16v

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merge fara cat super!

Eu am luat masina fara cat cu BORLA de la un cap la coada dubla evacuare si am pus cat sa fiu eu in regula la itp si dupa 2 zile l-am dat jos ca nu mai tragea ca la inceput

Deci e mai bine fara cat,atat ca miroase dupa tine putin a benzina in rest e ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am pus catalizator universal si merge f f bine m-a costat 400 cu tot cu montaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

masina merge ca inainte catalizatorul este marca Bosal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lasa-l linistit fara cat, nu are nici oproblema, al meu a plecat acu 2 ani. La ITP se rezolva (100 - 150 ron la 2 ani nu e un capat de lume)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu stiu cum mergea fara catalizator, caci nu am mers fara l-am schimbat imediat dupa ce am constatat ca cel vechi era bucatele

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca aveti sonda lambda dupa catalizator, masina o sa mearga mai prost fara, mai bine unul sport decat deloc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la mine se pare ca nu am catalizator, adica e goala si a mai fost si schimbata. Problema la mine este ca evacuarea e zgomotoasa, adica se aude destul de urat cat accelerez ca si cand ar fi rupta pe undeva si ar scapa gaze, dar nu este rupta, astazi am ridicat masina si mecanicul nu a gasit nici o ruptura sau gaura. Poate sa fie zgomotoasa ca e gol cat-ul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scuze ca postez aici, dar si eu am acceasi problema ca a lui ggaby.Se poate pune ( adapta) pe un V40 1,6 benzina un catalizator de 1,8 benzina.Are cineva o foto cu un catalizator de v40 1,8 benzina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.Am gasit catalizator SH de V40 1,6 benzina dar nu stiu din ce an e masina de la care provine.Intrebarea e: conteaza anul de fabricatie al masinii pentru a se potrivi la mine? Ma intereseza ca dimesiuni si ca sonde lamda ca am inteles ca sunt 2 (una inainte si una dupa catalizator).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut baieti! Am reusit in sfarsit sa gasesc si sa inlocuiesc catalizatorul.Desi m-a costat destul de mult unul SH, arata foarte bine.L-am montat aseara si totul a fost in regula.Acum e alta viata!Nu mai huruie cand o accelerez, dar ce ama observat e faptul ca in momentul cand sta in relanti tot mai are un barait mic ce vine de undeva de pe la motor.Aveti ideede ce se aude asa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar nu are nimeni nicio idee de ce se aude baraitul ala ca si cum ar mai fi ceva spart pe evacuare.Mentionez ca tobele sunt in stare buna.Baraitul vine tot de undeva de la iesirea gazelor arse de la motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate sa fie de la toba de dupa catalizator. La mine cat-ul era bosal si la fel si toba de dupa cat tot bosal e. Fostul proprietar a pus cat bosal dar gol pe dinauntru. Cu cat-ul gol facea un zgomot infernal, la relantiu facea de parca era dacie. Dupa ce am schimbat cat-ul cu unu de T4, prin adaptari si resudari, zgomotul s-a ameliorat foarte mult, dar tot mai am un zgomot mic de evacuare. Presupun ca si toba de dupa cat e tot goala. Si mai interesant la mine este ca dupa ce se incalzeste bine de tot motorul zgomotul se aude mai tare, presupun ca de vina e cat-ul care e batran si nu mai filtreaza corespunzator. Momentan il las asa, din motive de criza, din pacate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe mine catalizatorul ce l-am luat l-a sh m-a costat 750lei si e de pe un Volvo din 2001 si arata impecabil in comparatie cu cel pe care l-am avut pe masina (acre era gol si sudat).Tobele de pe masina la fel arata bine la exterior.Cand o acceleram baraia, dar acum merge silentios in accelerare doar ca in relanti are un par-par-par mai ales cand e rece.Ma gandesc sa nu care cumva sa aiba vreun por in galeria dintre motor si flansa de la catalizator,dar daca ii obturez evacuarea nu rasufla pe nicaieri.S-ar putea sa ai dreptate cu una dintre tobe care e posibil sa nu mai aiba sitele intregi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am bagat ieri sub masina sa ascult de ce mai baraie evacuarea dupa ce i-am schimbat catalizatorul.Am constatat ca tobele sunt in stare buna doar ca baraitul se aude la intrarea aerului evacuat in catalizator timp de cca 1-2 min. pana se incalzeste putin motorul dupa care nu se mai aude nimic.Are idee cineva de la ce poate fi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic ca e catalizatorul devina, adica ceramica din el. Dupa ce se incalzeste filtreaza mai bine. Parerea mea ca ai dat foarte mult pentru un catalizator second. Eu l-am luat pe al meu cu 150 ron.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic ca e catalizatorul devina, adica ceramica din el. Dupa ce se incalzeste filtreaza mai bine. Parerea mea ca ai dat foarte mult pentru un catalizator second. Eu l-am luat pe al meu cu 150 ron.

Si eu sunt constient ca am dat mult doar ca am cautat de 3 luni pentru motor 1,6 dar nu am gasit pe nicaieri(de 1,8 am gasit, probabil volvo cu motoare de 1,6 sunt mai rare).Catalizatorul ce l-am pus nu cred sa aiba probleme.Arata impecabil de poti sa juri ca-i nou.Si dupa cum am spus dureaza doar 1 min pana se opreste din huruit, dupa care nu se mai aude nimic.Oricum merci de raspuns.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now