Sign in to follow this  
Followers 0
paunionutz

Probleme franare!

7 posts in this topic

Am fost de Craciun, la parinti, in Teleorman, un drum pe care il fac destul de des. Am observat, ca la viteze de peste 100 km/h, cand franez (normal, incet, sau brusc), volanul se misca cateva grade catre dreapta, iar masina are tendinta sa se duca in stanga. Presiunea in anvelope este aceiasi, anvelopele au acelasi profil si acelasi grad de uzura, iar placutele de frana, au fost schimbate toate in acelasi timp. Este adevarat, ca ultima data cand am verificat placutele de frana erau uzate cam 50% (acum 2 luni), dar nu inteleg, de ce s-ar uza mai mult pe o parte, daca asta ar putea fi cauza. O trebui o aerisire, dar nu inteleg, cum a prins aer, ca pana acum, nu am avut probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mergi la un banc de probe sistem franare si vezi clar cum tin franele, poate ai uzate mai mult franele pe o anumita roata, oricum nu este de joaca cu franele, pe gheata o sa te invarti .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic sa verifici bucsele din brate ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu te juca, asa cum bine a zis bogdan, du-te la un tester si verifica frinele si directia !

si asta , fara aminare !

frinele omoara !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Culmea este ca la viteze cu care se circula in localitate, nu se simte absolut nimic, iar pe gheata, la fel. Am franat pe gheata, destul de violent (cam la 40-50 km/h), pentru a vedea daca se duce intr-o parte si...nimic, a mers perfect drept. In afara la 120 km.h, chiar daca las greutatea piciorului pe frana, volanul se duce catre dreapta, cam de la ora 10:10, la 11:15, sa fiu cumva mai clar. Cand iau piciorul de pe frana, revine la loc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ora 10 sau 11 sint la stinga...cel putin la ceasul meu.

daca n-ai joc in directie si (jentile) cauciucurile sint identice (tip, uzura, presiune), e problema de frine...

ai lovit-o pe dedesubt de curind ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ora 10 sau 11 sint la stinga...cel putin la ceasul meu.

daca n-ai joc in directie si (jentile) cauciucurile sint identice (tip, uzura, presiune), e problema de frine...

ai lovit-o pe dedesubt de curind ?

e vorba de cele doua spite ale volanului.

una e la stanga (adica la ora 10 sau 11) si una e la dreapta (adica la si 10, si 15)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0