Sign in to follow this  
Followers 0
criss

eliminare turbina t5

28 posts in this topic

turbina mea are probleme.credeti ca un 850 t5 poate merge daca turbina este eliminata?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merge dar o sa fie sub un motor de 2300 aspirat normal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

xydexter nu stiu cum este acel motor,dar daca pot circula fara fum ,nu ma intereseaza  altceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merge, dar mult mai slab decat un motor aspirat de aceeasi capacitate. Am verificat asta la un Nissan 200sx. Peste 2000 de ture urca in reluare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Contacteaza user-ul jhon81 si iti va da toate detaliile.

Si el merge fara turbina pe un 960, 2.0 turbo... de cateva luni inacoace.

Deci... se poate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am incercat sa''trag'' turbina pe dreapta.am reusit.dar......

trage ca dracu,tot mai da cu nitel fum.avind in vedere ca nu am reusit sa o vind nici cu 1500 si nici la dezmenbrat nu prea mi s-a inrosit telefonul am hotarit:

astazi 09 01 '10 m-am apucat de desfacut.

daca pina acum am bagat 1485 euro si tot care au venit au plecat repejor,fiind in pragul disperarii din cauza banilor,m-am ambitionat si o voi lua din nou de la zero cu tot ce va fi nevoie cu riscul ca voi imprumuta bani din nou si o voi termina la vara.

am sa solicit ajutorul colegilor acolo unde ma impotmolesc si am sa vin cu foto de la inceput pina la sfirsit.sa speram ca atunci cind va fi gata se vor mai cauta t5-urile.va fi si la mine o lista cu piesele bagate in masina chiar daca unele trebuie sa le bag din nou.nici de data asta nu voi avea facturi si devize cum cer fanii.v-am plictisit destul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ieri am inceput sa desfac si astazi am terminat.daca nu ploua la giurgiu poate dateam si purcelul jos.am constatat ca la pistonul 3 marginea superioara era roasa sau topita cumva si cred ca de aici proveneau 80% din probleme.restul ......

poate cineva sa imi explice din ce cauza a ajuns asa.atasez si niste foto ptr a se vedea mai clar problema .orice parere sau sfat le voi lua in seama

Share this post


Link to post
Share on other sites

iata si ceva foto

post-1702-12877872225895_thumb.jpg

post-1702-12877872229437_thumb.jpg

post-1702-12877872233295_thumb.jpg

post-1702-12877872237121_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

si supapele din dreptul acela par sa fie spalate de ceva.ulei,apa,benzina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Posibil ceva probleme la supapele de la acel cilindru/piston. Arcurile de la supape le-ai verificat?

E interesant ca se vede pe chiulasa ca la cilindrul ala nu prea a fost ardere...

Share this post


Link to post
Share on other sites

supapele sunt ok la prima vedere si par sa etanseze perfect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pistonul 3 pare topit, amestec prea sarac, avans prea mare , sau presiunea de la turbina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate sa fie de la cel dinaintea ta? Sa fi umblat in motor? (ma refer la piston). Ca e spalat pistonul poate fi de la o lipsa grava de compresie sau aprindere defectuoasa la acel cilindru. Ce a deformat pistonul ... hmm.... cam ciudat ca totul e intreg pe-acolo. Consuma apa, sau baga compresie in apa? Oricum nashpa.... tre bagati banuti

Share this post


Link to post
Share on other sites

garnitura de chuilasa se prezinta ca una noua.daca se pierdea ceva intre cilindri nu trebuia sa se cunoasca ceva urme pe garnitura de chiulasa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am mai umblat la motor cind i-am bagat segmenti si toate pistoanele erau ca noi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca ai avut detonatii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu consuma apa.nu baga apa in ulei si nici invers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica bine pistonul.

Daca numai urmele alea doua sunt problema la el, nu trebuie schimbat.

Cert e ca trebuie sa gasesti cauza care a provocat urmele alea.

Ori nu ai avut ardere ca lumea acolo, ori supapele sunt cu ulei de undeva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

detonatii detonatii,dar nu trebuiau bucatile lipsa din piston sa dauneze cumva pe acolo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pistonul trebuie schimbat clar , pentru ca numai este echilibrat . Dar oricum ciudat ... cred ca a avut o detonatie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce zici vadime?or fi fost soareci acolo?un lucru e cert.bucati din piston lipsesc,dar unde dracu sunt firimiturile alea ca nici in ulei nu am gasit nimic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil au fost asa de mici ca au iesit pe evacuare. Problema e de ce ti-a topit pistonul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce zici vadime?or fi fost soareci acolo?un lucru e cert.bucati din piston lipsesc,dar unde dracu sunt firimiturile alea ca nici in ulei nu am gasit nimic

Pai .. amestec sarac .. si explozie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar trebui verificata presiunea in rampa de benzina si injectoarele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

un piston 2,3 sh gasesc si eu pe undeva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0