Posted 17 Jul 2007 · Report post sal'tare! ma numesc richard si sunt posesorul unui volvo 244 d6 din 1980 ma tenteaza ideea sa ii pun un motor pe benzina de max 2000 cmc. si sa o fac pe gpl. . ma gandesc la asta pt ca motorul asta e cam dus si e cam zgomotos, si platesc si o gramada de taxe. eu sunt nou pe acest forum si va salut pe toti! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jul 2007 · Report post Salutare si bine ai venit printre noi! eu am un740 GL Diesel.Daca te intereseaza un motor de 1988cmc,injectie am unul pe un740 break ...e in stare f.buna .Mi l-a adus de o luna din Anglia si are itp valabil pna in mai 2008.Deci maotorul este in parametri normali.in rest daca prezinta interes stam de vorba si iti dau mai multe detalii..Din nou sa ai multi km la bord si fara probleme. MihailCostin Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jul 2007 · Report post SALUT! totusi ma mai gandesc daca sa-mi fac masina pe benzina si am in vedere mai multe motive.1 ma costa destul de mult, motor, mers la rar, 2 consumul mai mare3 nu stiu daca se potriveste pe masina mea(ar fi interesant cu cutie cu tot) cam cat ai cere pe el? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jul 2007 · Report post Salut! Ce pot sa iti spun este ca motorul costa 400Esi daca vrei si cutia mai pui 200E si il iei cu instalatie electrica si calculator...Bineinteles iti dau si actele de provenienta daca iti trebuiesc..Ca idee-motorul se potriveste fara modificari esentiale ,consumul nu este de speriat dar ai avantajul ca se diminueaza f.mult zgomotul si trepidatiile...in rest daca te hotarasti in vreun fel da-mi te rog un semn cat se poate de repede...ca mai tre sa raspund si altora si nu vreau sa incurc pe nimeni cu promisiuni... Cu stima... MihailCostin Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Jul 2007 · Report post nu este nici o problema! daca tu gasesti un client poti sa il dai, nu este nici o suparare!ce inseamna ca se potriveste fara modificari? se potrveste pe cutie si pe suporti? sper ca nu te superi daca ti-am vorbit la per tu! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Jul 2007 · Report post Nu, nu-i nci o problema..la cutie se potriveste daca iei si carcasa ambreiajului,pentru ca nu difera cutia propriu zisa....iar la suporti iti trebuie niste inaltatoare pe care le iei cu motor cu tot In rest ,mai or fi probabil ceva probleme cu legaturile electrice acceleratia,eu stiu ce ar mai putea fi....adica trebuie reglate direct pe masina si un electrician si un mecanic cu oarece experinenta le rezolva ,ca sunt minore .Asta nu trebuie sa te descurajeze...e putin de munca ,dar asa se fac lucrurile bune si durabile ,nu ? Daca te hotarasti in vreun fel spune si nu e nici o problema si nici suparare ...chiar imi face placere sa stam de vorba si sa ne sfatuim Cu stima MihailCostin Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Aug 2007 · Report post cred totusi ca o sa raman la dieselul meu \ e mai simplu si daca schimb motorul trebuie sa ma duc la rar sa-mi scrie pe cartea de identitate. nu prea e masina mea de mers la rar! plus ca sunt niste taxe de platit. momentan motorul meu consuma ulei si trebuie sa-i fac o revizie generala la un mecanic. salutare! richard Share this post Link to post Share on other sites