LiviuT

Putin ajutor plx plox

24 posts in this topic

Salutare! Am si eu o problema cu un service la care mi-am dus masina pentru revizie si distributie. Daca are careva idee cum se amorseaza pompa de motorina (volvo s40 2.0D 100kw - sfarsitul 2004 an de fabricatie). Oamenii au facut distributia, au schimbat filtrele uleiul si acum nu mai porneste. Prinde prea mult aer pe instalatie si nu vrea sa o mai ia. Au chemat om cu calculatoru, l-au pus pe ea , au resetat erorile pe care le dadea si tot nu vrea sa porneasca. Nu isi dau seama de unde poate trage aer atat de mult incat sa nu se amorseze. Daca are careva idee va rog sa-mi spuneti si mie sa le transmit. Asa am patit si data trecuta la schimbul de filtre .... a pornit mai greu dar a pornit. Va multumesc!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

Si eu sunt patit cu treaba asta desi la mine e mai simplu.

Eu stateam in jur de 3-4 ore pana reuseau sa amorseze...  ::)

Iti trebuie o pompa de amorsare, ca in poza.

Bafta!

P.S. Completeaza profilul.

post-924-12877872272041_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sarumana conasule.....mare dreptate ai, m-am mai interesat intre timp si asa este nu inteleg de ce e gandita asa dar esti un AS . Merci mult

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 1.6D,unde filtru e in carcasa lui cu totu, l-am umplut cu motorina cu ajutoru unei sticle cu motorina si un furtunas si apoi l-am "conectat" la furtunasu de alimentare...si a lut-o din prima...la 2.0D inca nu am schimbat filtru acasa,dar presupun ca ar merge pe acelasi principiu,doar ca nu mai ai nevoie de furtunas?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tin mortis sa va spun ca tot nu au reusit sa o porneasca nici cu pompita. Mi-a zis ca ii vine aer incontinu si nu isi da seama de unde. Din cate am inteles maine vrea sa o tracteze pana la Volvo Otopeni ca a ramas in pana de idei. Daca ati mai patit careva asa sau daca aveti idee de unde poate trage atata aer va astept cu raspunsurile. V-am salutat pe toti si merci pt ajutorul pe care incercati sa mi-l dati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Trebuie sa porneasca  daca ai motorina pe furtunul de tur .Poti simula alimentarea fara sa iti mai vina motorina din rezervor asa de moment dar sa stii bine ca ai si distributia pusa cum trebuie.

  Daca ai dus-o la service cu motorul pronit  atunci este mare semn de intrebare  de ce nu ar mai porni acum cu asa mici interventii ???

Bafta !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce am inteles de la ei i-au facut distributia mai intai dupa care au pornit masina si pe urma i-au facut si schimbul de filtre. O sa mai intreb maine daca am inteles corect. Dar crezi ca are vreo legatura distributia cu aerul care tot vine pe furtun? Mda asta le spuneam si eu referitor la motorul pornit.....doar nu le-am dat masina mergand si sa o iau defecta....sper sa nu fie ceva mai grav.....nici pe calculator nu a dat nika suspect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce am inteles de la ei i-au facut distributia mai intai dupa care au pornit masina si pe urma i-au facut si schimbul de filtre. O sa mai intreb maine daca am inteles corect. Dar crezi ca are vreo legatura distributia cu aerul care tot vine pe furtun? Mda asta le spuneam si eu referitor la motorul pornit.....doar nu le-am dat masina mergand si sa o iau defecta....sper sa nu fie ceva mai grav.....nici pe calculator nu a dat nika suspect.

Am mai aflat ceva lucruri noi pe care nu mi le-au spus aia in service,......cand ii da la automat de fapt cica nu se vede ca ar trage motorina de nici un fel pe furtunul acela transparent care duce de la filtru la injectoare........damn......asta ce dreq o mai insemna?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Despre ce service e vorba? Bine macar ca se straduiesc s-o rezolve!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un service de prin Otopeni.....cunostinte.....dar am impresia ca si-au prins nasucul prin motoras ..... service-ul este autorizat....iti dai seama ca si daca nu ne cunosteam era o problema sa duci masina cu pornire "la sfert" pt schimb de filtre si distributie si sa o iei tractata, mi se pare normal sa se straduiasca.......sper ca astazi sa o rezolve.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul asta nu trage motorina, e common rail. Are o pompa de alimentare in rezervor.

La aia v-ati uitat?

E relativ "am dus masina buna si acum nu mai merge"...

Sunt mai multe de verificat la simptomul asta, unele chiar nu te-ai gandi ca ar putea avea vreo treaba.

Trebuia sa incerce sa bage ceva presiune de aer in rezervor (cu contactul pus), sigur impingea motorina pana in fata. Asta nu rezolva problema dar macar pornea si vedeai daca merge ok motorul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici nu mai stiu ce sa mai spun.......astept sa vad ce spun aia de la Volvo......probabil s-au uitat, probabil.......dar din cate stiam eu motorul e pompe duse.......acum daca tu spui ca e common rail poate tu sti mai bine nu te contrazic....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul este common rail insa NU are pompa in rezervor. Pompa este un hibrid: pompa de inalta presiune/pompa care trage din rezervor. Sitemul de alimentare trebuie sa fie etans si in presiune altfel motorina cade pe retur in rezervor si injectia prinde aer. Uita-te la carcasa filtrului de motorina unde sunt niste dopuri de aerisire poate nu sunt stranse bine sau la prinderile conductelor in carcasa filtrului. Nu te stresa ca se intampla frecvent la aceasta motorizare cand schimbi filtru motorina. Mai ales la service-uri care nu au mai lucrat cu volvo. Chiar la case mari am patit-o . La  Primus (Volvo Otopeni cum spui tu) s-au chinuit 2 ore pana sa o porneasca. Si aveau o pompita cu prindere speciala intre filtru si conducta ce duce la pompa. Daca nu merge si nu merge vezi ca zic baietii pe aici de spray de pornire (exista sau e o expresie la mishto?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-au sunat acum si am inteles ca i-au gasit buba.......la chitul de distributie trebuia sa am si SAIBA ELECTROMAGNETICA , cica de la aia nu porneste.....cand se schimba distributia se schimba si saiba aia pt ca daca e data jos are nu stiu ce cod care se dezactiveaza ceva ce tine motorul in turatie optima. Acum tre sa vad cum fac mai repede rost de ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai deh! ???A naibii distributie! ;)Mai ramin si piese de pus ca asa etse la mici meseriasi..Sa fie exact ce spui si sa plece la "sfert".De curiozitate am sa ma documentez si eu. D4204T2

Bafta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am cumparat set distributie, ei cica ar fi trebuit sa imi dea si saiba asta, da io de unde draq sa stiu plus ca oriunde te uiti gasesti chit distributie+, set distributie + dar niciunde nu scrie set distributie +saiba electromagnetica......suspect....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si tu mai crezi in Mos Craciun ?! Ce saiba electromagnetica frate ?! Asta o veni in set cu mosoru' dinamometric si cu ghemu' metafizic.

Distributie = Curea + 2 Role + Pompa apa CEL MULT !. PUNCT !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e "electromagnetica" trebuie sa aiba cel putin o bobina, care face... ce? Tine cureaua lipita de role? Schimba service-ul si mecanicii de urgenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bobina in shaiba ?! Numai numele piesei si ma ia cu fiori ! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rectificare....... SAIBA MAGNETICA cod scris pe ea: CFW P 96 443 476 80 MF

Share this post


Link to post
Share on other sites

.......am uitat sa precizez ca ei o vor plati pt ca ei au stricato

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna!

problema cu imposibilitatea pornirii motorului dupa schimbarea filtrului de motorina se rezolva foarte simplu!

am vazut cum se face la un service bun din cluj ( nu la reprezentanta) si dureaza 10 secunde

mecanicii de acolo au introdus intre furtunul de la rezervor si filtru de motorina o pompa electrica la 12V, putin mai mare decat motorasul de stropit parbrizul,m-au pus sa dau la automat si in acelasi timp au pornit pompa. in cateva secunde a pornit si motorul. l-am oprit iar apoi imediat au scos pompa si au pus furtunul la loc in filtru ( foarte repede trebuie facuta aceasta operatiune). apoi m-au pus sa l pornesc si sai dau cateva pedale. that's all

Sper sa va foloseasca tuturor celor care va loviti de aceasta problema, imediat cu schimbarea filtrelor

Share this post


Link to post
Share on other sites

In sfarsit am rezolfat problema.......de la acea saiba de care va povesteam nu pornea.......o sa incerc sa adaug si o poza cu ea ca sa stiti despre ce e vorba daca Doamne fereste o sa patiti ca mine.(piesa 240 lei)....va multumesc tuturor celora care v-ati dat silinta sa ma ajutati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bine ca ai rezolvat !

Oricum, daca un VOLVO a ajuns sa nu porneasca din cauza unei...saibe, incep sa cred ca nu mai e o decizie foarte grava daca-l preia...China  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now