Posted 11 Jan 2010 · Report post caut un piston de 850 t5 2319 cmc benzina0767671303 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Jan 2010 · Report post Salut,Pistoanele stiu ca se cumpara numai la set,chiar daca vei gasi un piston de T5 trebuie sa aiba exact aceiasi greutate cu cel pe care il schimbi.Daca nu corespunde greutatea te vei alege cu o bataie de toata frumusetea plus munca in zadar.Bafta! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Jan 2010 · Report post cred ca pot incerca.eu stiam ca bielele sunt la gramaj si nu pistoanele.daca are cineva un piston sa fac o proba macar ar fi super.astazi scot pistoanele si o sa merg cu ele la un cintar electronic sa vad cum sunt.voi reveni cu detalii si multumesc celor care ma ajuta cu sfaturi si pareri Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Jan 2010 · Report post Gresit Deci , pistonul este posibil sa mearga si de la 2.0 . Si trebuiesc cantarite toate pistoanele , cel nou trebuie sa fie cam la fel cu celelalte la greutate dupa o diferente de 7 gr bate Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Jan 2010 · Report post Ce dimensiune au pistoanele?Eu am un set de pistoane de 2.0 aspirat,nu stiu daca se potrivesc la tine. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Jan 2010 · Report post Au fix aceeiasi dimensiune ca la motorul de 2.0 . Dar nu merg alea de aspirat , sunt diferite .Acum nu sunt acasa , dar cand ajung am sa ma uit in VADIS sa vedem daca sunt la fel sau nu . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Jan 2010 · Report post am scos pistoanele azi.pistonul 3 topit.dar ce topitura,strapuns dintr-o parte in alta,restul sunt in regula.a,si cilindrul este cu un sant in el in zona cu topitura.cilindri se schimba? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Jan 2010 · Report post Cilindrii se schimba dar ar cam trebui schimbati toti , nu de alta dar uzura neuniforma o sa iti dea compresie neuniforma. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Jan 2010 · Report post dupa cum am vorbit la telefon.eu ti-am zis ca am desfacut un motor de 3.0 benzina,la fel ca al tau motorul,doar ca al tau este in 5 cilindri si al meu a fost in 6 cilindri.tot ce am desfacut din motor,sunt in stare forte buna.am inteles ca se potriveste pistoanele la motorul tau,cu biele cu tot.daca este asa,te pot ajuta cu toate pistoanele.imi dai cit vrei tu pe ele.nu poti inlocui doar un piston,nu o sa mai ai greutatea la fel ca la celelante. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Jan 2010 · Report post Pistoanele la motoarele aspirate sunt turnate, la turbo sunt forjate de obicei. Nu faci nimic daca bagi pistoane de aspirat in motor turbo, o sa ti le sparga. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Jan 2010 · Report post multumesc xydexter,sper sa pot gasi o solutie,altfel....... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Jan 2010 · Report post dupa cum am vorbit la telefon.eu ti-am zis ca am desfacut un motor de 3.0 benzina,la fel ca al tau motorul,doar ca al tau este in 5 cilindri si al meu a fost in 6 cilindri.tot ce am desfacut din motor,sunt in stare forte buna.am inteles ca se potriveste pistoanele la motorul tau,cu biele cu tot.daca este asa,te pot ajuta cu toate pistoanele.imi dai cit vrei tu pe ele.nu poti inlocui doar un piston,nu o sa mai ai greutatea la fel ca la celelante. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Jan 2010 · Report post multumesc MARE MAESTRU VADIMce fac cu cilindrul respectiv?poate ar fi mai bina sa gasesc un motor.poate........... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Jan 2010 · Report post Bun , deci blocul este la fel ca cel de 2.0 , difera doar chiulasa . Avand in vedere ca difera chiulasa , difera si pistoanele , bielele sunt la fel !!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Jan 2010 · Report post pe linga piston mai am si camasa cilindrului,apoi am inteles ca cilindri sunt monobloc.deci chiar daca voi face rost de piston nu stiu ce voi face cu cilindrul.vadim zice ca merge alt bloc dar nu merge chiulasa mea deci trebuie si chiulasa.mai bine motor nu?dar pe ce sa-l cumpar?poate ramin totusi la dezmenbrat ca nu cred ca voi avea banii necesari.norocul meu. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Jan 2010 · Report post Deci ... blocul de 2.0 T5 merge .... si se pupa cu chiulasa ta . Defapt diferenta dintre 2.0 si 2.3 este chiulasa si pistoanele . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Jan 2010 · Report post criss,contacteaza-i pe baietii din Pantelimon cu 850 T5 la dezmembrat..e motor de 2.0 dar cica mergea perfect si cere un pret pt tot motorul ca oamenii sunt ok Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jan 2010 · Report post mao la mine este si cilindrul frecat in dreptul unde a frecat pistonul topit. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jan 2010 · Report post speranta mea de bani a zburat asa cum a venit,in concluzie nu am posibilitatea sa repar masina.asa cum este:motor stricat,turbo stricat,stop dr spart,parbriz fisurat,debitmetrul ,poate cineva care are o masina asemanatoare sa faca o oferta?actele am gasit sa le dau cuiva din bucuresti.tel meu:0767671303 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jan 2010 · Report post daca este frecat atit de rau cilindrul,trebui neaparat dat motorul jos si dus la alezat.problema la elezat este ca nu iti poate face decit un cilindru,le face pe toate si costurile sunt pe masura.trebui sa bagi un segment acolo unde este frecat cilindrul si sa vezi daca ramine loc liber pe linga segment si cilindru.daca nu ramine loc pe linga el,poti pune piston cu segmenti noi si nu o sa ai probleme.segmentul se face destul de repede dupa cilindru. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jan 2010 · Report post jhon ce spui tu stiu si eu,si asta inseamna bani,bani pe care eu nu ii am si nu am de unde sa ii iau.iti multumesc din suflet ptr sfaturi dar nu mai am ce-i face.vinzare ptr piese sau cineva sa o ia sa stea de ea. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jan 2010 · Report post Eu zic sa nu dezmembrezi inca masina si sa nu vinzi nici actele.Eu unul propun la toti cei de pe acest forum sa punem mina de la mina si sa te ajutam si noi cu ceva fonduri,pt a aduce la viata masinuta ta.este pacat de ea sa o dezmembrezi.Haideti dragi colegi sa facem un mic efort,sa-l ajutam.La citi suntem pe acest forum,zic ca nu ar fi mare paguba la buget. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Jan 2010 · Report post fratilor nu mai am posibilitatea sa repar fierul.o dau la dezmenbrat fara acte la pretul clientului sau cu tot cu acte discutabil.0767671303 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Jan 2010 · Report post Offf.... imi pare rau sa aud asta Am si eu o intrebare .. daca tot vrei s o dai le taiat . Vrei sa facem schimb de trape ? ca a ta este de sticla iar a mea este de metal . Si daca da imi zici ce pretentii ai Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Jan 2010 · Report post vadime ai putintica rabdare,cit de curind voi lua o decizie in legatura cu ghinionul asta de masina si te sun. Share this post Link to post Share on other sites