Posted 11 Jan 2010 · Report post Am un v 50 din 2005 de aprox un an.Foarte multumit ...dar parbrizul se dezabureste foarte greu(desi setez aerul pe parbriz, se aude cum pornesc motorasele, dar fluxul de aer pe parbriz e aproape inexistent).Am schimbat fitrul de polen ,inbunatatindu-se viteza aerului la picioare si la cap,dar pe parbriz ....la fel ...inexistent.Pare ca iese prin exterior.....e posibil???Stie cineva ce se poate face Multumesc anticipat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Jan 2010 · Report post Nu era nevoie sa faci acelasi topic si in aria Reparatii de unul singur !Dupa cum ziceam :La fel face si cu butonul special de dezaburire ? La geamuri iti baga caldura si in spate pe luneta ? Poate e blocat vre-un flaps, se poate diagnostica modulul Climate la reprez. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Jan 2010 · Report post Si la butonul de dezaburire fluxul de aer este innexistent.Si parca nu baga aer nici pe geamurile laterale care ar trebui sa fie legate cu parbrizul nu? Se simte aer pe exteriorul parbrizului. Am fost la reprezentanta (cu alta problema) si l-am rugat sa verifice si treaba asta. Mi-a raspuns : citez" nu stiu ce sa zic, or fii ventilatoarele,dar daca sunt astea tre sa dam bordul jos si nu stiu daca mai putem sa-l punem bine". Am zis mersi ..... . si am plecat.Posibil sa fie vreun flaps sau ghidaj.ai idee pe unde sunt ? sub stergatoare?Multumesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Jan 2010 · Report post Si la butonul de dezaburire fluxul de aer este innexistent.Si parca nu baga aer nici pe geamurile laterale care ar trebui sa fie legate cu parbrizul nu? Se simte aer pe exteriorul parbrizului. Am fost la reprezentanta (cu alta problema) si l-am rugat sa verifice si treaba asta. Mi-a raspuns : citez" nu stiu ce sa zic, or fii ventilatoarele,dar daca sunt astea tre sa dam bordul jos si nu stiu daca mai putem sa-l punem bine". Am zis mersi ..... . si am plecat.Posibil sa fie vreun flaps sau ghidaj.ai idee pe unde sunt ? sub stergatoare?MultumescMda e blocat cel mai probabil flaps-ul care se ocupa cu degivrarea.Nu sunt sub stergatoare ci sunt la mama dracului in inima bordului, ca sa ajungi la el tre sa desfaci bordul complet si consola mediana, e munca foarte migaloasa. In primul rand mergi la reprez ca acolo iti poate testa modului Climate si autoat iti va spune exact daca e sau nu blocat flaps-ul. Daca ar fi doar blocat si servo-motorul ar fi ok poate scapi mai ieftin, doar cu recalibrare care iarasi doar la reprez se poate face, daca e ars motorasul atunci e cam nasol. Nu stiu daca vine separat, credca se cumpara tot modulul. Primul lucru ar fi sa mergi la reprez sa il testeze cu VIDA, apoi in functie de rezultat mai vedem ce se poate rezolva.La ce reprez ai fost de ti-au dat asa raspuns ? Nu ca m-as mira dar sa iti listam si alternativele Completeaza-ti profilul ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Jan 2010 · Report post Revin, ai noroc, in caz ca e un servo-motor dus, numit Damper Motor Module ( DMM ) acestea se pot inlocui, dupa care ulterioir se reprogrameaza.Avem 5 DMM-uri in sistemele noastre de climatizare.Functia de degivrare baga aer si in exterioirul parbrizului cu scopul de a degivra stergatoarele.In PDF-ul atasat vezi DMM-ul numarul 4.1.pdf Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Jan 2010 · Report post Multumesc pentru ajutor. Speram sa fie un ghidaj sau un flaps ,ceva exterior la care as avea acces. Voi incerca sa ii fac o diagnoza sa vad exact ce e ...Daca va vii modulul care se afla dupa cum spui tu in inima bordului cred ca o voi lasa asa. Oricum daca las pe devigrare si inchid si fantele din interiorul masinii 10% intra si pe parbriz ...... Sincer nu as avea incredere sa las pe cineva sa demonteze bordul .....cleme rupte ,scartaieturi......nu am incredere in reprezentanta.....stiu cum se lucreaza....Multumesc . oricum Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Jan 2010 · Report post Multumesc pentru ajutor. Speram sa fie un ghidaj sau un flaps ,ceva exterior la care as avea acces. Voi incerca sa ii fac o diagnoza sa vad exact ce e ...Daca va vii modulul care se afla dupa cum spui tu in inima bordului cred ca o voi lasa asa. Oricum daca las pe devigrare si inchid si fantele din interiorul masinii 10% intra si pe parbriz ...... Sincer nu as avea incredere sa las pe cineva sa demonteze bordul .....cleme rupte ,scartaieturi......nu am incredere in reprezentanta.....stiu cum se lucreaza....Multumesc . oricumExista si Ungaria, Szeged Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2011 (edited) · Report post SALUT NUMELE MEU ESTE BOGDAN IONUT SI SUNT NOU ASA CA NU PREA STIU SA FOLOSESC FORUMUL SI IMI CER SCUZE INNAINTE SA SE SUPERE CINEVA .AM UN VOLVO V 40 DIN 2000 AN DE FABRICATIE CU MOTOR DE 1783 BENZINA 122 DE CAI PROBLEMA ESTE CA IMI DEZABURESTE FOARTE GREU CARE SA FIE PROBLEMA SI DACA SE POATE REZOLVA IN VRE UN FEL?MULTUMESC ANTICIPAT TIN SA PRECIZEZ CA TOTUL FUNCTIONEAZA PERFECT :REDIRECTIONARE AER, AEROTERMA ,CALDURA ,A/C SI DE ACEEA NU STIU CE ARE DE DEZABURESTE FF GREU CHIAR SI DUPA 100 DE KM Te intelegem ca esti nou si nu le ai cu forumul ......dar Domn'le ......nici cu tastatura ? Edited 5 Jan 2011 by Danyx Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2011 · Report post SALUT NUMELE MEU ESTE BOGDAN IONUT SI SUNT NOU ASA CA NU PREA STIU SA FOLOSESC FORUMUL SI IMI CER SCUZE INNAINTE SA SE SUPERE CINEVA .AM UN VOLVO V 40 DIN 2000 AN DE FABRICATIE CU MOTOR DE 1783 BENZINA 122 DE CAI PROBLEMA ESTE CA IMI DEZABURESTE FOARTE GREU CARE SA FIE PROBLEMA SI DACA SE POATE REZOLVA IN VRE UN FEL?MULTUMESC ANTICIPAT TIN SA PRECIZEZ CA TOTUL FUNCTIONEAZA PERFECT :REDIRECTIONARE AER, AEROTERMA ,CALDURA ,A/C SI DE ACEEA NU STIU CE ARE DE DEZABURESTE FF GREU CHIAR SI DUPA 100 DE KM daca totul e perfect vezi sa nu fie cuplata pe recirculare. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2011 (edited) · Report post Salut şi bine-ai venit printre noi! Nu trebuie să strigi, că te auzim... [...] REDIRECTIONARE AER [...] La ce te referi: la direcţionare sau la recirculare? Dacă răspunsul e a doua variantă, Dănuţ ţi-a dat deja răspunsul. Edited 5 Jan 2011 by Heimðallr Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2011 (edited) · Report post SALUT MERSI PENTRU RASPUNS AM VERIFICAT NU ESTE AM INCERCAT SI RECIRCULAREA MAM GANDIT CA ESTE BLOCATA DAR NU AM SCHIMBAT FILTRU DE POLEN SI NIMIC CAND SUNTEM TREI SAU PATRU PERSOANE IN MASINA ESTE UN CALVAR PARBRIZUL NU SE USUCA DECAT PANA LA JUMATATE SI TOATE GEAMURILE SUNT IN CEATA UNDE MAI PRECIZEZ CA AM 1,90 INALTIME SI TE PORI GANDI CUM STAU LA VOLAN CA SA VAD PRIN JUMATATEA DE JOS CARE ESTE USCATA IL STERG CU O CARPA SI ZICI CA ESTE DAT CU GRASIME,AM FOST LA O SPALATORIE CARE ESTE RENUMTA PENTRU FELUL CUM ITI CURATA GEAMURILE CU CELE MAI BUNE SOLUTII SI TOT LA FEL ZICI CA ESTE DAT CU GRASIME NU DE ALTA DAR MA APUCA TOTI NERVII CAND VAD ALTE MASINI CU GEAMURILE USCATE DACA AS FACE O COMPARATIE SI DACIOARA LU SOCRAMIU STA MAI BINE LA ACEST CAPITOL '''DEZABURIRE'' Nu va fie cu suparare ...... sunteti amabil sa verificati beculetul de pe tastatura (Caps Lock-ul) sa fie stins ? Multumim . Edited 5 Jan 2011 by Danyx Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2011 (edited) · Report post Te auzim, nu mai striga. (majusculele semnifică ridicarea tonului) Recapitulăm: recircularea aerului trebuie să fie oprită (în maşină trebuie să intre aer de afară). În rest, direcţionarea aerului trebuie să fie înspre parbriz, la o viteză de cel puţin 1/2 din capacitatea maximă. Edited 5 Jan 2011 by Heimðallr Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2011 · Report post SALUT MERSI PENTRU RASPUNS AM VERIFICAT NU ESTE AM INCERCAT SI RECIRCULAREA MAM GANDIT CA ESTE BLOCATA DAR NU AM SCHIMBAT FILTRU DE POLEN SI NIMIC CAND SUNTEM TREI SAU PATRU PERSOANE IN MASINA ESTE UN CALVAR PARBRIZUL NU SE USUCA DECAT PANA LA JUMATATE SI TOATE GEAMURILE SUNT IN CEATA UNDE MAI PRECIZEZ CA AM 1,90 INALTIME SI TE PORI GANDI CUM STAU LA VOLAN CA SA VAD PRIN JUMATATEA DE JOS CARE ESTE USCATA IL STERG CU O CARPA SI ZICI CA ESTE DAT CU GRASIME,AM FOST LA O SPALATORIE CARE ESTE RENUMTA PENTRU FELUL CUM ITI CURATA GEAMURILE CU CELE MAI BUNE SOLUTII SI TOT LA FEL ZICI CA ESTE DAT CU GRASIME NU DE ALTA DAR MA APUCA TOTI NERVII CAND VAD ALTE MASINI CU GEAMURILE USCATE DACA AS FACE O COMPARATIE SI DACIOARA LU SOCRAMIU STA MAI BINE LA ACEST CAPITOL '''DEZABURIRE'' Nu va fie cu suparare ...... sunteti amabil sa verificati beculetul de pe tastatura (Caps Lock-ul) sa fie stins ? Multumim . ok mii de scuze Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2011 · Report post SALUT MERSI PENTRU RASPUNS AM VERIFICAT NU ESTE AM INCERCAT SI RECIRCULAREA MAM GANDIT CA ESTE BLOCATA DAR NU AM SCHIMBAT FILTRU DE POLEN SI NIMIC CAND SUNTEM TREI SAU PATRU PERSOANE IN MASINA ESTE UN CALVAR PARBRIZUL NU SE USUCA DECAT PANA LA JUMATATE SI TOATE GEAMURILE SUNT IN CEATA UNDE MAI PRECIZEZ CA AM 1,90 INALTIME SI TE PORI GANDI CUM STAU LA VOLAN CA SA VAD PRIN JUMATATEA DE JOS CARE ESTE USCATA IL STERG CU O CARPA SI ZICI CA ESTE DAT CU GRASIME,AM FOST LA O SPALATORIE CARE ESTE RENUMTA PENTRU FELUL CUM ITI CURATA GEAMURILE CU CELE MAI BUNE SOLUTII SI TOT LA FEL ZICI CA ESTE DAT CU GRASIME NU DE ALTA DAR MA APUCA TOTI NERVII CAND VAD ALTE MASINI CU GEAMURILE USCATE DACA AS FACE O COMPARATIE SI DACIOARA LU SOCRAMIU STA MAI BINE LA ACEST CAPITOL '''DEZABURIRE'' Nu va fie cu suparare ...... sunteti amabil sa verificati beculetul de pe tastatura (Caps Lock-ul) sa fie stins ? Multumim . nu stiu ce sa zic. batrinelul meu din 95 se abureste cind sint 3-4 insi in el dar ii trece cam in 10 minute. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2011 · Report post eram la fel ca si volvo-ul meu ''in ceata'' inca o data scuze va pot da un exemplu saptamana trecuta am facut un drum de unul singur pana la bucuresti de am luat pe cineva de la aeroport tin sa va spun ca sunt din buzau si pana la bucuresti sunt in jur de 120km toate bune si frumoase geamurile sau uscat toate dar cand am luat trei persoane de la aeroport in nici cinci minute a revenit la starea de mahmureala .Stau si ma gandesc este prea mult condens in masina si din aceasta cauza se abureste ,are dezumidificator si daca da el sa fie problema? De exemplu in aceasta noapte a fost o ceata foarte densa cand am coborat si am descuiat am vrut sa intru in masina dar surpriza toate usile inghetate mai mai sa rup manerele pana am deschis o usa ,stau si ma gandesc ca in habitaclu se aduna prea mult condens si din aceasta cauza au si inghetat chederele si se aburesc si geamurile Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2011 · Report post Si eu am o problema similara, parbrizul se dezabureste greu cand este dat pe dezaburire parbriz (pozitia butonului verticala). Ma gandesc si eu ca ar fi ceva flapsuri blocate. Celelalte guri de ventilare merg OK, doar directionarea la parbriz face ceva probleme, este ceva aer dar destul de slab. La V40 este la fel de complicat sa ajungi la ele ca la V50? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2011 · Report post Si eu am o problema similara, parbrizul se dezabureste greu cand este dat pe dezaburire parbriz (pozitia butonului verticala). Ma gandesc si eu ca ar fi ceva flapsuri blocate. Celelalte guri de ventilare merg OK, doar directionarea la parbriz face ceva probleme, este ceva aer dar destul de slab. La V40 este la fel de complicat sa ajungi la ele ca la V50? Porniti ac-ul si scapati de geamuri aburite. Pe auto cu ac on nu se abureste nimic...dar cine vrea economie de carburant merge cu el off Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2011 · Report post Porniti ac-ul si scapati de geamuri aburite. Pe auto cu ac on nu se abureste nimic...dar cine vrea economie de carburant merge cu el off Sau nu il porneste sa nu se strice Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2011 · Report post Nu stiu cum e la voi, la mine daca pun pe dezaburire parbriz porneste automat si aerul conditionat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2011 · Report post Sau nu il porneste sa nu se strice Ca e iarna ca e vara, la mine merge clima in permanenta...prin clima inteleg sa fie pornit si ac-ul. Ambele butoane verzi...si n-am patit asa ceva, sa am geamurile aburite ca dupa mahmureala Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2011 · Report post Nu stiu cum e la voi, la mine daca pun pe dezaburire parbriz porneste automat si aerul conditionat. Asa e si la S40/V50,cand pui pe dezaburire parbriz porneste automat si AC-ul. Ca e iarna ca e vara, la mine merge clima in permanenta...prin clima inteleg sa fie pornit si ac-ul. Ambele butoane verzi...si n-am patit asa ceva, sa am geamurile aburite ca dupa mahmureala Teoretic nu ar trebui sa se strice nimic,practic mai pica un ambreiaj AC,o rola Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2011 · Report post Teoretic nu ar trebui sa se strice nimic,practic mai pica un ambreiaj AC,o rola Eu altfel nu vad de ce ii mai zice "clima automata" daca ac-ul este oprit. Alea le schimbam, nici o problema, fie ca merge aerul fie ca nu tot se uzeaza. Mai am putin si fac o revizie generala unde schimb si rolele Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jan 2011 · Report post Sa schimbi si transmisia totodata,pentru linistea ta! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jan 2011 · Report post Pentru cei ce nu au priceput, poate nu am fost destul de clar. Lasati teoriile astea de incepator, cu aerul conditionat pornit si alte alea, am zis foarte clar ca nu am debit de aer suficient pe parbriz. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jan 2011 (edited) · Report post Sau nu il porneste sa nu se strice hehehe... GOOD IDEA! Popicule, încearcă să direcţionezi numai înspre parbriz fluxul de aer, poate debitul se pierde, fiind direcţionat înspre bust sau picioare. Dacă nici aşa nu dezabureşte, înseamnă că e înfundat de-a-binelea. Edited 6 Jan 2011 by Heimðallr Share this post Link to post Share on other sites