Posted 18 Jul 2007 · Report post Am gasit pe mobile.de Volvo460 motor 1,9td din ,96 cu euro3.E posibil? Intreb si eu,ca daca ar fi asa renumita taxa ar fi pe jumatate. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Jul 2007 · Report post Eu nu stiu daca este posibil...dar taxa ar fi alta de la 1 Ianuarie 2008 dupa cate stiu...sau s-a schimbat deja??? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Jul 2007 · Report post nu taxa nu s-a schimbat si cum zici se va schimba de la 1ian. 2008. dar cum se aude ar fi undeva pe la jumatate,adica de la 3800 la 1900 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Jul 2007 · Report post Pai in cazul asta m-as gandi sa mai astept vreo 3 luni pana se schimba taxa...in felul asta mai scap si eu din jumatate de taxa...la euro 4 la fel se intampla...ajunge la jumatate nu? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Jul 2007 · Report post dupa cate am inteles euro3si4 vor creste!? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Jul 2007 · Report post Nu cred...Vosganian a spus de fiecare data ca Euro 5 nu se va mai plati...Euro 4 se va injumatatii...de restul nu stiuExemplu: http://www.drive-test.ro/?a=det&art_id=388Si mai sunt o gramada de stiri care spun acelasi lucru! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Jul 2007 · Report post Euro 4 scade, 3 creste, 2 scade. Euro 5 nu o sa aiba taxa, ca deja iti iese apa de trandafiri pe esapament. Euro 6 o sa se refere strict la fasole, varza, si alte dracii care ne fac pe noi sa poluam. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Jul 2007 · Report post www.totalauto.ro/2007/01/12/normele-auto-germane-d3-si-d4-echivalent-euro-second-hand-din-germania/ - 189k - Cached - Similar pagesAici puteti gasi echivalentele dintre D3 si euro3. In concluzie Volvo460 din"96 ar fii cam imposibil sa fie euro3 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Aug 2007 · Report post Eu cred ca Euro 3 nu se prea poate in 96.masina mea care este din 94 este non euro.Dar asta poate sa fie o problema a RAR care nu respecta la vremea aceea normele internationale de echivalente intre UE si Romania. WV vento din 94 spre exemplu este Eur 2, dar nr. de omologare este total diferit(ca si forma) fata de volvo din 94 (ma refer la ultimele 3 sau 4 cifre/litere din nr.).La Vento se poate identifica clar conform cu standardul romanesc de codificare, norma de poluare a masinii, pe cand la volvo-ul meu ultimele 2 cifre sunt 02 (nu stiu ce reprezinta acel 02 de la coada nr. de omologare). Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Aug 2007 · Report post Eu ce sa mai zic, ca pe site la RAR scrie CLAR ca motorul meu (B4164S2) este Euro 3, iar in talon, numarul de omologare se termina cu X4, ceea ce inseamna Euro 2 !!! Am vazut asta cand mi-a facut rovinieta, si m-am certat cu tanti de la benzinarie pana mi-a explicat cum sta treaba. Degeaba ma duc sa fac scandal la RAR, pentru ca tot eu trebuie sa scot bani din buzunar pentru greseala lor. Concluzia... tot raul e spre bine pentru ca scap mai usor la noxe la ITP Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Jun 2008 · Report post Am gasit pe mobile.de Volvo460 motor 1,9td din ,96 cu euro3.E posibil? Intreb si eu,ca daca ar fi asa renumita taxa ar fi pe jumatate.Eu stiu ca e Euro 2, desi mi-au pus E0 in talon.Masina mea este modelul de care vorbesti.Pana la urma se plateste ceva mai mult la o masina inmatriculata daca ai o norma de poluare mai veche? Share this post Link to post Share on other sites