Posted 13 Jan 2010 · Report post In iarna asta am constatat ca a aparut un sunet ciudat,ca un fluierat cand schimb viteza intr-o treapta inferioara,dar asta doar pana cand se incalzeste motorul mai bine,dupa aceea nu se mai aude.Sunetul vine parca din zona cutiei de viteze.Aveti ceva pareri despre ceea ce ar putea sa fie? Masina e un v40 din 2001,1.9d. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Jan 2010 · Report post nu cred ca e de la cutiesi la mine se auzea dar era de la un furtun spart Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Jan 2010 · Report post Cum stai cu uleiul in cutie? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jan 2010 · Report post Si la mine se aude un zgomot cel putin ciudat dimineata si mai ales acum cand e mai frig, numai ca la mine este mai mult un dagadagadaga tot in zona cutiei de viteze, partea ciudata este ca in momentul in care apas ambreiajul dispare sunetul. La fel dupa ce merg cativa km (2-3), zgomotul dispare si mai apare numai in momentul in care sta un timp masina, nu mi-am dat sema cat, oricum mai mare de cateva ore bune (eu de obicei il aud dimineata). Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jan 2010 · Report post Multumesc pt sfaturi.La ulei nu m-am uitat inca, o sa verific.O sa vad si dc ii vreun furtun spart.Sper sa o rezolv cumva. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jan 2010 · Report post Am verificat cum stau cu uleiul si era bine,vreun furtun spart n-am vazut.Exista si alte pareri despre ce ar putea fi?Cineva mi-a spus ca ar putea fi rulmentul de presiune de la ambreiaj.Este posibil asta? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jan 2010 · Report post Daca ai km multi cu masina si un ulei poate mai gros, este normal pe frig sa faca un zgomot gen suierat. Cred ca atunci cind e f frig ti se intimpla si ar trebui sa intre si mai greu in viteze, poate chiar sa "agate" la unele dintre ele. Asta pina se incalzeste, apoi dispare. Daca-i asa nu-i bai, stai linistit, e normal pt o cutie manuala. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Jan 2010 · Report post Si la mine se aude un zgomot cel putin ciudat dimineata si mai ales acum cand e mai frig, numai ca la mine este mai mult un dagadagadaga tot in zona cutiei de viteze, partea ciudata este ca in momentul in care apas ambreiajul dispare sunetul. La fel dupa ce merg cativa km (2-3), zgomotul dispare si mai apare numai in momentul in care sta un timp masina, nu mi-am dat sema cat, oricum mai mare de cateva ore bune (eu de obicei il aud dimineata). problema asta a inceput sa apara si la mine..prima oara am crezut ca este o rola ceva pt ca zgomotul ala il scoate dar am vazut ca dispare cand apas ambreajul..banuiesc a fi rulmentul de presiune..alte idei? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2010 · Report post am si eu o problema cu cutia . trebuie sa imi iau alta . am un s 40 din 2000 am gasit la o cutie pe care este codul jb 3304 pe cutia de la masina mea e codul jc5227 . as putea cumpara aceasta cutie ? poate sa imi spuna cineva ? am pierdut ulei si am ramas fara viteza a 5 a si face un trancanit tot timpul in cutie . serie caroserie YV1VS14F3YF514459 .motor tip B4184 S 2cutia pe care am gasit-o e impreuna cu motorul pe care scrie doar b4184 s este vreo diferenta majora intre b 4184 s 2 si b 4184 s ? va multumesc pt. raspuns Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2010 · Report post Cred ca merge fara probleme. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2010 · Report post Sincer eu am cutia JB3-306 si nu sunt multumit de ea adica desi are 105k nu merge "unsa" chiar si dupa un schimb de ulei din cutie. Nu vreau sa generalizez dar cred ca nu au fost chiar reusite. Ma gandesc ca JB3-304 este doar un model mai vechi. Sincer as asculta sfatul lui Midnight Caller cu JC5-ul, dar bineinteles daca se potrivesc si nu ai alta varinata....... nike just do it! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2010 · Report post Pe 1.6 a fost pus "M3P" (JB3-306) iar pe 1.8 si 2.0 a fost pus M5P (JC5-222) iar dupa anul 2001 (parca) au trecut pe M56 pt. motoarele de 2.0 Share this post Link to post Share on other sites