FireLight

Volvo Service Primus Auto

64 posts in this topic

Salutare!

Inainte de a posta vreau sa mentionez de la bun inceput  ca nu am nicio relatie, ruda, parteneriat etc cu Volvo Service Primus Auto.

Eu am ramas placut impresionat de rapiditatea cu care s-au miscat in service.  M-au sunat marti sa-mi spuna ca au venit piesele, marti am dus masina in service si mi-au zis ca pana vineri e gata iar joi m-au sunat sa-mi spuna ca pot sa vin s-o ridic.

Avariile au fost urmatoarele: schimbat bot fata, capota, far dreapta cu vopsire + repatii usoare, chiar superficiale pentru aripi fata cu vopsire.

Cand am dus masina in service ma gandeam ca cel mai probabil o sa stea acolo cel putin 3-4 saptamani dar iata ca... totul s-a rezolvat in 3 zile!!!

Pentru acest lucru pot numai sa-i felicit!

De asemenea la fel de bine s-au miscat si cei de la Asigurari Allianz-Tiriac!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aloha.

Dupa ce-ti completezi profilul (ca sa ne dam si noi, ceilalti seama de masina ce a a avut "orgasm" la Primus), te rog sa citesti si topicurile astea. Daca mai cauti mai gasesti.

http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,5023.0.html

http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,4183.0.html

http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,4538.0.html

Sint sigur ca cineva-undeva de prin aceasta tara nu va lua in serios cele 3 topicuri de mai sus - ci se va duce Plin de incredere la Primus.

In rest, numai de bine. In definitiv, fiecare cu bafta lui, nu ?...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe vremea cand eu aveam Casco la Alianz, Primus ajunsese la "performanta" de a nu avea decontare directa cu ei. Acum nu mai stiu ce se mai intampla acolo, din 2 motive: am casco la BCR Asigurari si nu mai merg la Primus ;D. Dar il cred pe FireLight, criza asta face minuni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu sunt la al doilea volvo si le-am dus numai la primus la service si in afara de preturile mari pe care le cer nu am avut probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In primul rind, o reprezentanta ar trebui sa se ocupe de tot ce inseamna autoturism VOLVO, nu sa repare doar modele mai noi, si pe astea inca mai fac experiente. Unde ar trebui sa-mi repar eu bijuteria, la alta reprezentanta diferita de marca asta ? Sau mai bine in spatele blocului, pe genunchi !

De-aia trebuie sa ajung pina in Suedia sa-mi fac tot ce vreau la masina, aici am doar nervi si emotii la fiecare vizita in service-urile mioritice, chiar si la banale operatii.

Cei multumiti - mai duceti-va acolo. Ceilalti, care au patit-o sau care au citit aici CAZURI REALE stiu ce au de facut.

Mai am de adaugat doar asta, ca m-am enervat iar: la asa tzara, asa reprezentanta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

;D

Salut,

Am fost in Februarie, s-a facut schimbul de distributie, revizia de 90k.

Am cautat si prin Brasov si Ungaria. Pana la urma era vorba de acelasi pret la reprezentanta... asa ca m-am dus la tot la Primus.

Am fost multumit  ;)

Victor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fantastic, si cand lumea spune lucruri bune, tot iese cu scandal.

HALATU HALATU! Dincolo era mai ieftin !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai dehhh..... noua nu ne trece asa usor supararea.....

acum ce sa ii faci...

Normal ca mai exista si oameni fericiti....... 

din pacate eu nu ma numar printre ei in privinta asta si mai sunt si alti oameni suparati.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am o parere buna despre Primus (mai putin despre ANDY care mai da cu bata in balta) si din ce probleme mi-au expus colegii din ardeal care au mers la unguri am ajuns la concluzia ca ungurii ori s-au romanizat ori sunt chiar dobitoci .

Prin urmare recomand in continuare PRIMUS, or fii si uscaturi pe acolo dar in general e ok .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan tot uit sa iti spun ca m-am interesat de inlocuit lentila la far si am schimbat 3 sau 4 in ultimul an la Primus. Asa ca te rog sa nu mai vorbesti prostii in necunostinta de cauza.

O uscatura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu sunt foarte multumit de Primus,de oamenii de acolo,nu am fost foarte des ca-mi repar singur caruta,dar de fiecare data cand am fost am avut parte numai de oameni super draguti de la receptie pana la mecanici

Se bazeaza exact pe ce trebuie sa se bazeze o reprezentanta VOLVO  "CUSTOMER SATISFACTION" si stiu sigur ce inseamna asta,o vad in fiecare zi!

DAR PRETURILE OFFFFFFF PRETURILE!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Nu stiu cum e cu customer satisfaction, dar stiu ca la S70-ul meu... revopsit LA PRIMUS, aripa + bara sunt de alta culoare decat masina... Vopseaua se cojeste atat de pe bara cat si de pe aripa. Distributia... de asemenea schimbata la PRIMUS, am si facturica, pacat ca a trecut anul in care era in garantie... uruie si haraie in primele 10-15 minute de functionare... Probabil intinzatorul cu amortizor hidraulic invechit si neschimbat.

    Nu eram "customer"-ul lor in momentul in care am achizitionat masina si am constatat aceste probleme, dar nesatisfacut sunt...

    Mai sunt si alte maruntisuri, dar ce vreau sa evidentiez este doar mentalitatea de "lasa ca merge si-asa"... clientul oricum nu deschide capota sa analizeze daca am pus toate suruburile...

    Il inteleg insa pe Andy ca nu are cum sa stea cu biciul pe fiecare angajat. Ce ii cer insa este daca tot face parte din forumul nostru si (zic eu) a fost totusi tratat cu intelegere din partea multora, sa incercam macar pentru cei vechi si activi din forum sa facem ceva... sa reparam trecutul.

    Andy... ramasese sa-mi trimiti o lista cu piesele vechi... si sa ne "ameninti" cu ceva discounturi / bunatati ?! :) Hai sa ne miscam oleaca ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am uitat de lista dar eram prea ocupat cu newsletterul si cu noul S60 ;)

Luni la prima ora o caut si te sun (bineinteles dupa 10, ca esti mai patron :) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai andy au ajuns doua masini la mine care au trecut pe la voi in prealabil si au fost refuzate la schimbarea lentilei, eu zic ca voi schimbati lentile numai cand va da asigurarea acceptul pt farul intreg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

poftim?

eu zic ca voi schimbati lentile numai cand va da asigurarea acceptul pt farul intreg.

Daca am accept pentru tot farul de ce as inlocui doar lentila?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdane, poti pune aici pe forum, nr. masinilor - ca sa nu mai existe dubii ?...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mai stiu nr de inmatriculare dar una era un V70 ca al meu si la ala stiu sigur ca nu schimba lentila la Primus pt ca trebuie bagat farul la cuptor si nu fac asa ceva, iar la S40/V40 si un copil mic e in stare sa schimbe lentila, deci draga Andy sunt sigur ca era vorba de 4-5 lentile de S40/V40 care au fost schimbate la voi .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mai andy au ajuns doua masini la mine care au trecut pe la voi in prealabil si au fost refuzate la schimbarea lentilei,

Deci sa inteleg ca e o singura problema, si anume la acel V70 care a dus la generalizarea ta ca noi nu schimbam lentile?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acel V70 a fost unul dintre ele, daca vrei sa continui aceasta discutie o pot face, nu prea se cade si nu e elegant din partea mea mai ales tinand cont ca am zis de bine dar se pare ca uiti acest aspect si vrei sa te bagi singur in noroi si nu stii cum .

Ca sa revenim iti spun un singur lucru, VOI PRIMUS NU AVETI TEHNOLOGIA ca sa schimbati lentile far la S60/V70/XC70/S80 si mai ales nu aveti cu cine sa faceti acest lucru.

Poate acum am fost mai explicit si ai inteles .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parca sunteti Pic si Poc.

De ce as avea tehnologia la un produs care nu se mai produce? Toate farurile sunt imbracate in plastic de 3 ani incoace.

Statistic vorbind, 99% din masinile vandute de noi au asigurare CASCO! Iar multe accidente frontale necesita INLOCUIREA farului cu totul.

Prin urmare de ce sa investesc intr-o "tehnologie" pentru un produs care nu se mai fabrica, si care o sa o folosesc de maxim O DATA pe an?

Plus ca cei care au casco sunt foarte multumiti cu inlocuirea unei piese fata de REPARATIA unei piese.

Deci, a fost odata ca niciodata un V70 ... si cateva alte masini in cativa ani. Despre ce vorbim aici?

Asadar, va mai treziti din cand in cand sa aruncati cu noroi, eu ma vad nevoit sa va raspund ca nu e ca in filme. Asta e decizia noastra, avand in vedere cererea.

Este la fel cu V70ul ca produs. Nu mai este in oferta in romania, pentru ca am dat o oferta la 2 ani pe acea masina. Toata lumea prefera XC70.

De ce as promova V70ul (inlocuirea geamului la far) cand lumea vrea XC70 (far inlocuit complet?) Ah pentru acea exceptie odata la doi ani?

Iar apropo de tehnologie, crede-ma ca avem mai multa tehnologie pentru masinile Volvo la reprezentanta decat in toata Romania la un loc, si multi alti dealeri din afara. Asa ca lasa-ma cu datu cu parerea de Dambovita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andy,

ideea pe care o inteleg din acest topic, si pe care o resimt si eu este urmatoarea: abordarea exclusiv prin prisma profitului si neglijarea totala a celor cu masini care nu mai sunt in fabricatie este ceea ce vi se reproseaza.

Prin ideea de reprezentanta nationala, se subintelege locul in care fabricantul mentine know-how/ul (tehnologie si sursa de piese de schimb) inca o perioada de timp pentru modelele scoase din fabricatie. Faptul ca nu le aveti inseamna ca nu le/ati avut niciodata, nici cand ele erau in fabricatie. DECI faptul de a fi reprezentanta este in discutie. sau sunteti un simplu service, mai dotat ce e drept?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scule au si chiar oameni pregatiti problema e in alta parte .

Share this post


Link to post
Share on other sites

@puscauhorea..se numeste eficientizare, optimizare, costkiller sau cum vrei sa-i spui. Daca 10 insi vin sa schimbe farul si doar unul sa-l repare, iar tehnologia pentru inlocuirea lentilei se amortizeaza dupa ce o folosesti in 15 operatiuni concluzia e simpla..n-o achizitionezi (pe ea, tehnologia).

Bogdane n-o baga p-aia cu "bai, sunteti reprezentanta, tre sa aveti tehnologia" ca-n cazul asta nu tine  ;D E ca si cum ai comanda tu pe stoc vreo 20 seturi de xenoane pentru Volvo S80 +06 in conditiile in care se vand vreo 5 pe an si din astea 5, 4 sunt Summum si au xenon din fabrica.

Nu se pupa, nu-i eficient, deci nu achizitionam. Avem noi bubele noastre si am recunoscut-o de cand a fost cazul, insa aici o zbarciti si dati cu caramida aiurea

Peace,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.