FireLight

Volvo Service Primus Auto

64 posts in this topic

Ai si tu dreptate, "problemele e altele care este" si anume, vine omu (sa-i zicem Augustin) si zice domle nu merge incalzirea auxiliara, vine mecanicu( sa-i zicem Bogdan) si zice domle se repara si costa 2500 RON, pai de ce? zice clientu, pai pt ca tb sa schimbam bujia, injectoru si ventilatoru si asta la prima strigare ca nici macar nu am ridicat capota si nici nu am pus testerul pe masina.

Concluzia e una singura, clientu (sa-i zicem Augustin) pune mana si da "soba" jos si constata ca avea un surub desfacut de la ventilator, strange surubul bine si ce sa vezi, merge ::)

Toate personajele sunt fictive si orice asemanare cu realitatea este mai mult sau mai putin intamplatoare ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdane daca ai avea service ai gandi la fel ca cei de la Primus,tu esti o exceptie ca mecanic sa nu arzi pe om(oare,niciodata nu ai ars pe cineva),dar la un sercice sunt cheltuieli mari asa ca sunt cautati clientii care nu au habar de auto.Eu cand am vrut sa ard nu mi-a iesit,ma vazut Dumnezeu si tot la pretul initial am ajuns,sau nu a mers masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este corect ce zici tu ca sunt cheltuielile mari dar asta nu inseamna ca trebuie sa-ti bati joc de client, masina trebuie diagnosticata corect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu sper ca unul din lucrurile bune ale vanzarii catre chinezi sa fie si regandirea politicii de after-sale, adica dupa ce o masina a iesit din garantie e lasata in plata domnului, iar fraierul care se incapataneaza sa o detina daca nu citeste cate o ora pe seara prin forumuri e jecmanit de "reprezentanta". Inteleg si ideea de profit, dar cand te duci cu o masina relativ recenta la ceea ce se presupune ca e reprezentanta unei marci premium si ti se spune ca "e prea veche" sau "nu avem scule de diagnoza pentru ea" e cam rusine. O "reprezentanta" ar trebui sa poata repara masini fara sa strambe din nas incepand din anii 1970 (ca sa nu fiu prea radical sa zic 1950).

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bai oameni buni... iar vorbiti din auzite?

CINE A VENIT LA PRIMUS IN ULTIMII 2 ANI SI I S-A SPUS CA MASINA E PREA VECHE?! SAU CA NU AVEM SCULE?

Imi cer scuze, dar deja sunteti penibili.

xydexter, ai venit vreodata la Primus? Ai primit o asemenea replica? Daca da, te rog sa dai detalii.

Bogdan  cand s-a intamplat intamplarea ta intamplatoare si cui, chiar vreau detalii. Sper sa nu fie o replica la fel ca la farurile tale.

Ps. o sa revin cu o serie de statistici REALE legate de satisfactia clientilor de service la Primus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chief,

N-are rost...degeaba pui chestionarele de customer satisfaction aici. Fiecare o tine p-a lui, indiferent de cate dovezi contrare ai aduce.

Best,

H

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare

Horia, o intrebare, pls.

Pompa de injectie de la diesel-ul meu antic, se poate testa la voi? Eventual mici reparatii la ea, daca e cazul?

De asemenea, la cutia de viteze, schimbat un rulment sau ceva?

Luam in calcul sa va fac o vizita, pentru niste "fineturi" dar sa imi spui daca e valabil si la masini mai vechi "nimic nu se repara, totul se schimba". :)

Si se vorbea la un momentdat de preturi speciale la ora de manopera, pentru forumisti. S-a concretizat ceva?

Merci

P.S. Cred ca ar fi util sa aveti un topic al vostru, care sa ofere un astfel de dialog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai andy tu iar incepi cu goange din astea? Ce o sa faci ? o sa diagnostichezi tu masina cu manutza ta ?

Hai sa-ti povestesc alta poveste mai reala, masina mea, XC70 (B16VAH) a fost la primus acum vreo 2 ani pt ca intra in limp mode, pe atunci nu era a mea ci a lui mardraaxi, a fost schimbat senzorul de presiune turbo si boost controlerul, a costat cat a costat dar masina facea la fel.

Mai mult senzorul de turbo al meu care era bun dar schimbat de voi ca era defect a ajuns la un prieten de-al lui Sanduzo pe un XC90, omul tot asa patea ii intra masina in limp mode si a mers la reprezentanta, a platit 1800E pt "repararea" cutiei de viteze automate si problema era de la mecanismul VNT de la turbina .

Si la mine la XC70 problema era tot de la VNT, am dat 100E si am schimbat VNTul cu unul nou si gata am rezolvat problema.

In legatura cu povestea anterioara il las pe Augustin (musashi1973) sa povesteasca, oricum e funny tare.

Acuma hai sa-ti explic cum se diagnosticheaza un D5 ca la Primus se face dupa ureche, verifici presiunea MAP cu motorul oprit, aia e absoluta deci este masurata cu tot cu presiunea atmosferica, deci logic cu motorul oprit trebuie sa ai 1bar cat este presiunea atmosferica.

Mai departe boost controlerul se testeaza si ala separat, in functie de ce curent intra atata presiune trece.

Dupa ce esti sigur ca astea 2 componente sunt bune poti zice clientului este de la turbo, ca este adevarat voi decat schimbati turbo dar sunt altii care si repara diferitele componente .

Mergem si mai departe cu rationamentul, decat sa-l pun pe om sa cumpere 2 piese de care nu are nevoie mai bine ii pui unele de test ca presupun ca are Primus 1000 RON sa aiba un senzor MAP si un boost controler si vad cum se manifesta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

treaba cu diagnoza e aiurea rau ....2 probleme am avut una am rezolvat o singur era cu aux heater care electricianu la care am venit fara sa demonteze mi a zis ca trebuie kit de reparatie ....adk 2400 roni fara manopera si fara macar sa l dea jos sa l desfaca desi am insistat sa l demonteze n a vrut rezolvat de mine dupa demontare am gasit atomizoru cazut , pus la loc strans surubu a mers fara probleme ...a 2 problema e la climatronic dupa 30 grade afara se opreste compresoru ...si porneste dupa ce opresc motoru 5 min merge ce merge si iar se opreste diagnostic pus de acelasi electrician a fost ambreiaju de la ac ....tot vreo 2400 roni fara manopera si i am spus simplu ca nu am incredere in diagnoza si daca schimb ambreiaju de la ac si face la fel imi da banii pe el ? raspuns nu ....inseamna ca e din alta parte . fara suparare asta se poate demonstra ca am proforme facute la primus si pt kitu de heater si pt ambreiaj ac ....daca asta e normal pentru o reprezentanta sa faca diagnoza dupa ureche inseamna ca io s anormal .... o zi buna

Share this post


Link to post
Share on other sites

De aia exista Bogdani bre pe forum, noroc ca suntem doi ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

....daca asta e normal pentru o reprezentanta sa faca diagnoza dupa ureche inseamna ca io s anormal .... o zi buna

Mai suntem o mana de anormali care ne incapatanam sa stam in tara asta. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

De aia exista Bogdani bre pe forum, noroc ca suntem doi ;D

Care e al 2-lea Bogdan,Tizule?

Share this post


Link to post
Share on other sites

E unu de face diagnoza si asculta metale grele ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si mai am pe unul pe tzeava, tot un coleg de forum care a fost trimis acasa cu explicatia :"domle nu pot reseta eroarea de SRS pt ca e bordul defect", sunt tare curios cat de reala a fost aceasta diagnosticare, o sa revin sapt viitoare si o sa spun daca a fost diagnosticata corect sau nu masina, eu banui o problema la CEM sau la VOLVO GUARD dar sa vedem .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ÃŽn ciuda faptului ca multi de pe aici se plang de service-ul Volvo, eu am fost cat se poate de multumit de calitatea, dar mai ales de promptidudinea baietilor de acolo. M-au chemat pentru o re-softare la motor la XC60, au fost cat de se poate de ok, cat am asteptat acolo m-am si dat o tura cu noul S60. Apoi la doar o zi dupa(sper ca e doar o coincidenta:)) ) mi s-a ars becul de pozitie stanga. Dimineata fuga la service fara programare, mi-au luat masina instant si mi-au schimbat becul. Deci, repet,cat se poate de promt si civilizat. Poate un singur minus, dar cand iti iei masina de aproape 50.000 trebuie sa te astepti la asta, reviziile mi se par un pic exagerate. Platit pentru revizia de 20.000 km aproximativ 2.000 de roni......un pic cam mult pentru un banal schimb de ulei si filtre. In rest totul este cat se poate de civilizat! O zi buna tuturor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cand am aflat cat costa niste repere de ALLROAD am zis ca lesin, prefer mult mai mult Volvo desi pare scump, chiar nu este in comparatie cu Audi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luni ma duc la ei sa schimb uleiul la cutie,cu 1600ron,putin mult ce spuneti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este foarte bine, ala este prețul, numai uleiul costa vreo 900 RON .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cica se face un fel de spalare si la a 3-ia spalare ramane in uleiul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu daca se spala chiar de 3 ori, eu stiam ca se spala o data si se arunca uleiul dupa care se pune ulei din nou, oricum ideea este ca necesarul este de 16L .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua.Referitor la Primus Auto nu am nicio parere:buna sau proasta.Am dus masina acolo la revizii normale:totul e OK.Referitor la vopsitorie este jalnica.JALNICA.Culoare din parti,matuita din parti,vopsea aplicata din parti.....Doamne ajuta ca au tinichigii OK (Aurel sau cum se numeste) si mai dreg din amar.Deci o bila alba una neagra.Referitor la conducere:un manager general JOS PALARIA (Dl.Oniceag este un DOMN),directorul de service zici ca e de pe alta lume,nicio treaba,iar Andy...sa-ucum se numeste, daca stiti ce inseamna cuvantul FUDUL,stiti ce vreau sa spun.Pe viitor o sa apelez la ei pentru mecanica...dar vopsitorie NU.

O zi placuta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate si ei stiu de problemele de la vopsitorie, vorba ta, noroc cu Aurica, macar au o tabla dreapta de vopsit prost ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Orice service are si uscaturi, sau mai bine spus "ciureasa dupe tort" la primus este vopsitoria ;D

Cand isi dau silinta insa le iese, masina lui Laura a iesit pana la urma, cu greu dar a iesit de fiecare data .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.