Posted 18 Jan 2010 · Report post Salut!Care sunt cele mai bune bujii pentru 850/T5?Am scimbat in weekend cateva piese printre care si fisele si bijiile.Am pus NGK iridium stiind ca acestea sunt cele mai bune dar se pare ca masina trage mai bine cu cele vechi(bosch) iar cu ngk imi cam tremura realantiul.Astept opinii despre bujii.Merci Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Jan 2010 · Report post Eu zic ca volvo originale sunt cele mai bune. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Jan 2010 · Report post eu am originale de 850 turbo si ai vazut cum merge caramida mea zburatoare http://www.partsforvolvosonline.com/product_info.php?products_id=461452 dolari + transport... sau poate gasesti pe aici mai ieftin, desi ma indoiesc sa gasesti Genuine mai ieftin in romanica. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Jan 2010 · Report post Si 2.5 20V merge cel mai bine tot cu Volvo original cu 3 electrozi Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 Jan 2010 · Report post Mie mi s-a parut ca atunci cand am schimbat bujiile si Loganul pe care l-am avut si S40-ul aveau reprize mai slabe primii 100 km. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Jan 2010 · Report post Parerea mea este ca cele originale sunt cele mai bune.Eu am cumparat de la Volvo pt motor turbo(am inteles ca sunt diferite de cele non).Codul lor este 8692071(dar vezi ca sunt cam scumpe). Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Jan 2010 · Report post M-am uitat pe parts for volvo si nu sunt chiar asa scumpe bujiile pentru volvo 850 turbo,pana la urma le voi tine pe cele de acum pana vor incepe sa faca figuri(atat timp cat merg ok nu cred ca are rost sa le schimb)Multumesc tuturor pentru sfaturi. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jan 2011 · Report post EU PE A MEA AM NGK CU 3 electrozi SI SUNT MULTUMIT DEFAPT ASTEA SUNT CELE MAI RECOMANDATE PENTRU 850 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Jan 2011 (edited) · Report post Doua optiuni: originale VOLVO, sau... originale VOLVO !!! Edited 17 Jan 2011 by DragosGD Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Jan 2011 · Report post VOLVO nu are cum sa faca bujii mai bune ca NGK care este o firma renumita ! Eu am pe masina NGK iridium si merge prastie. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Jan 2011 · Report post Pe masina mea (S70T5) am avut si am bujii originale VOLVO. Dupa 30.000Mile (48.000KM), cu benzina de 93 AKI (98 RON) erau ca noi. Le-am schimbat dar nu am simtit nici o diferenta intre cele vechi si cele noi, probabil mai puteam merge cu ele inca 15.000Mile Daca si cu NGK se merge tot in jurul a 50.000KM/set nu ramane decat sa le cumparam pe cele mai ieftine. Eu insa am sa raman la bujiile VOLVO. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Jan 2011 · Report post Eu unu recomand detinatorilor de 850 Bujiile NGK CU 3 electrozi am facut 49000km pana acum, chiar acum trei zile le-am curatat si pot sa spun ca mai au ceva de spus, Nu incercati alte marci de buji decat cele recomandate de producator eu unul am patito, a trebuit sa schimb fisele di cauza unor buji (champion ,bosch) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Jan 2011 · Report post Daca nu ma insel bujiile VOLVO au electrod de iridium... deci se poate merge si 75000 km cu ele. NGK iridium sunt garantate 90-100.000 km . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Jan 2011 · Report post De retinut: "The heat range of the plug used will be more consequential to how much power is produced more than the material they are made from." Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Apr 2011 · Report post Matrixxx ne dai te rog ceva mai multe detalii despre cum sa aflam heat range-ul (si care ii heat range-ul la 850-urile noastre) eu aveam pe masina niste bujii cu patru gheare si am cumparat altele noi (sugerate de soft-ul de la magazin) care au doar o gheara (bosch) am cautat seria bujiilor vechi si se pare ca alea nu se potriveau cu 850 (?)... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Apr 2011 · Report post Bujiile Volvo sau Champion RC 7 GYC (care nu se mai gasesc). Astea 2 au indicele 7 (heat range). Pentru Turbo merg si FR7DC, cu acelasi coeficient. Mai jos de 6 nu se recomanda. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Apr 2011 · Report post Apropo de bujii...aveti idee de ce nu poate merge o bujie..fisa da scanteie,injectorul merge...bujia schimbata dar la cilindrul 4 se incapataneaza sa nu mearga nimic..de aici si ralantiul de 1200 rpm si fum la plecare.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Apr 2011 · Report post Salut!Poate fi lipsa compresie,fie supapa care nu inchide sau segmenti coxati in urma supraincalzirii motorului,acei segmenti si-au pierdut elasticitatea si au ramas stransi pe piston.Cel mai bine ar fi sa-i faci un test de compresie.(parca avea Midnight un compresmetru?)Sper sa n-am dreptate,Bafta! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Apr 2011 · Report post Mersi mult! Sper si eu sa nu ai dreptate..) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Apr 2011 · Report post Tommy,daca vii maine dupa prinz pe la mine, ii facem un test de compresie. Vorbim la tel. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Apr 2011 · Report post @Tommytza ai gasit cumva bujia 4 murdara de ulei ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Apr 2011 · Report post @Bogdan ...Bujia e curata...plus ca am schimbat 3 bujii si rezultatul e acelasi..cand scot fisa din ea motorul nu simte nicio diferenta...cand scot mufa de la injector se simte ...fisa da scanteie..e chiar ciudat..faza tare e ca atunci cand motorul e rece ralantiul sta la 800 rpm chiar daca motorul nu merge rotund...pe urma creste la 1200 si motorul e ok...nu simt lipsa de putere ca atunci cand merge in 4 cilindri...deci?..) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Apr 2011 · Report post Este SF masina aia Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Apr 2011 · Report post Si pana la urma rezultatul testului de compresie care este??? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Apr 2011 · Report post 11,5 la toti cilindrii.. Share this post Link to post Share on other sites