Guest budulan

Senzor la usa?

11 posts in this topic

Recent a aparut o problema super enervanta. La usa soferului nu cred ca mai functioneaza senzorul de inchidere. Mai tot timpul imi arata usa deschisa drept pentru care cu greu reusesc sa o mai inchid si sa armez alarma. M-am uitat dupa "un buton" ca si la clasicele masini dar nu am gasit nimic. Nu stiu ce sistem are la inchidere. Daca stie cineva care e senzorul si unde e amplasat sa-l verific m-ar ajuta foarte mult. Deja nu mai dorm noaptea ca trebuie sa stau cu ochii numai pe ea. Daca trantesc usa tare uneori functioneaza, dar de cele mai multe ori nu.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e ca la clasicele masini dar tot trebuie sa fie pe undeva un intrerupator mic. O intrebare: Iti raman aprinse si plafonierele?, la masinile vechi asta era simptomul. Banuiesc ca intrerupatorul sau senzorul de usa deschisa e amplasat undeva in zona clantei de la usa stanga, in interior si e actionat de clanta, nu de usa propriu zisa. Eu zic ca ar trebui sa desfaci tapiseria de la usa sa te uiti putin. S-ar putea sa fie pur si simplu murdar si un puff de WD 40 sa fie rezolvarea problemelor tale

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Claudiu, da raman si becurile din interior aprinse. Asta nu ma deranjeaza doar ca atunci cand plec din ea....nu o pot inchide..... M-am gandit si eu sa desfac fata de usa dar sincer mai bine desfac un motor de raba decat sa ma bag la fineturile din interior. Daca as stii exact unde e localizat m-as incumeta, dar ca sa vad "oare daca desfac si aia e acolo?" nu m-as baga.... Problema mi-a aparut doar dupa ce mi-am montat alarma, dar nu imediat ci in 2 luni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E posibil ca specialistii ( vai de capu' lor) atunci cand ti-au pus alarma sa-ti fi facut anumite punti intre fire prin intermediul alarmei si senzorilor ce tin de ea. Asa am patit eu la o masina mai veche (cand stingeam pozitiile dupa ce opream motorul imi pornea sirena) si chestia nu a aparut imediat dupa montaj ci la vreo saptamana. Evident treaba s-a rezolvat. Ma gandesc ca electronica fiind asa complicata la S60 au cam sfeclit-o baietii. Sfatul meu e sa te duci navala peste ei si sa-i pui sa se uite la circuitele alarmei, de abia dupa aia poti suspecta cu adevarat masina. Poate cu ocazia asta iti dau jos tapiseria si poti trage o privire si la contactul de la usa. Ma gandesc ca daca treaba e intermitenta s-ar putea sa ai totusi un contact imperfect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Am o vaga si dezamagitoare impresie ca acel "senzor", switch sau cum vrei sa-i spui este in INCUIETOARE. Desfa-ti fata de usa si daca vezi vreun firicel ca intra in incuietoare (NU cel care duce la motorasul de inchidere centralizata, atentie !!!), you've found the culprit, cum se zice...  Cel putin asa vad prin Vadis.

    Bafta si spune-ne ce-ai reusit !

Share this post


Link to post
Share on other sites

De cand am postat prima data....tot astept telefonul celor de la care am montat alarma... O sa va tin la curent, dar azi cred ca inebunesc si ma duc peste ei cu fulgere.... M-a cost 7 mil alarma si dupa aia ma ignora complet.... Firme de ra...de 2 lei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Firma se numeste cumva Interalarm?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intr-adevar, contactul care "simte" inchiderea usilor este in yala. Acolo tb sa cauti rezolvarea, la limba care inchide usa. In cazul unui circuit care functioneaza bine, daca apesi pe aceasta limba in timp ce usa e deschisa, simuland astfel ca ar fi fost inchisa, luminile din habitaclu se vor stinge si la fel si avertizarea din computerul de bord.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost astazi la Interalarm. Baietii aia sunt pe nicaieri. Seful lor mi-a dat un "baiat" sa-mi desfaca usa... Ala injura de mama focului ca el nu stie sa desfaca usa.... In fine, l-am ajutat si surpriza..... Senzorul este in incuietoare, dar pe un suport prins de ghidajul de la geam....care e nituit!!!! Nu se poate demonta numai daca dai niturile jos. A taiat el firele pe acolo (ca dracu lucreaza aia) si a zis ca e bun! ca e o eroare de calculator si aia e hiba.... In fine senzorul are si motorasul in el (cel care da comanda la centralizata), e complicat ca naiba. Nu l-am mai lasat pe el sa imi monteze fata de usa la loc....Cand a fost gata...surpriza....merge.... Deci ideea a fost urmatoarea: Incuietoarea are 3 suruburi care au fost slabite drept pentru care atunci cand inchideam usa nu mai calca bine pe lagarul din stalpul usii..... Cand am montat fata de usa am strans si suruburile alea.... iar acum e centrata din nou si merge....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ma mai mira nimic. Daca cei de la reprezentanta sunt niste habarnisti atunci n-am ce sa mai zic de ceilalti.

Spre exemplu ieri am fost la volvo la Timisoara si le-am zis ca senzorul de calitate a aerului de la clima nu-mi pare ca functioneaza. Mi-au spus ca nu se pot testa decat partile electronice si culmea asta ce draq e, nu e parte elctronica???!!!!. M-au socat, in Vadis sunt 4 tiputi de dtc-uri care pot fi citite.

In alta ordine de idei Alin ma bucur ca ti-ai rezolvat problema. Alarma care o ai tu e buna, mie nu mi-a facut figuri in cei 5 ani de exploatare de pana acum, insa Interalarm e o firma de kkt si din pacate singura ramasa in Deva din cate stiu eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana la urma am rezolvat problema. Am fost la reprezentanta Volvo din Tm si am facut upgrade de soft iar cu ocazia asta am schimbat in engleza si meniul masinii. Baietii de acolo pot sa spun ca sunt ok, doar ca difera pretul care-l comunica la telefon, cu ce primesti pe factura acolo. La telefon mi-au spus ca upgrade-ul ma costa 200RON iar la final a fost 300RON. Au soft din 2007 care rezolva ceva buguri anterioare. Sngura chestie care nu am inteles-o a fost ca mi-au resoftat masina, au scos-o din service si m-au intrebat daca vreau si upgrade la motor, ca si pentru motor au soft. mai nou, drept pentru care am bagat-o din nou in Service. Procedura e relativ simpla, softul se descarca direct din server-ul VOLVO Suedia pe masina.... In functie de cate masini fac upgrade in acel moment, merge mai repede sau....mai incet upgrade-ul. Am constatat la final ca mi-a scazut consumul (zic eu semnificativ) si am undeva la 180cp acuma. Am mai observat si alte modificari la masina, in sensul ca acuma nu ma mai lasa sa aprind faza lunga ziua, iar noaptea in functie de intensitatea farurilor celui care e in fata ta, schimba singur la faza de intrunire. Inainte nu functiona sistemul asa..... Am totusi o dilema la consum, o sa-l determin clasic (cate motorina am bagat si cat merg cu ea....). Cu becul rosu aprins (cel de la motorina) imi arata ca mai merg 280KM!!!!!!! Greu de crezut, pana acuma imi arata 80-100Km!! Sa vedem cum iese pana la urma prin metoda clasica.....

  Evident ca a aparut la citirea pe laptop la ei eroare la senzorul de citire a starii usii soferului, care s-a rezolvat cu resoftarea noua.... Am mai testat si DSTC-ul care inainte dupa cateva plecari sportive ramanea o bugata buna de timp aprins (becul in bord). Acum clipeste o perioada dupa care se stinge....

  Per total eu zic ca merita un upgrade de soft......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now