Sign in to follow this  
Followers 0
darius7

am schimbat bujiile si ...nu porneste

37 posts in this topic

daca am un injector dus,care ar fi cea mai ieftina modalitate,sa-l reconditionez? sa le reconditionez toate ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca aveti probleme cu bujiile de incalzire a motorinei.

A mea porneste in 2 secunde la orima cheie.

Imi e greu sa cred ca brusc au luat-o razna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai un injector dus se simte la relanti ca motorul nu merge "rotund". Daca porneste impinsa sau trasa sau cu spray iar la demaror nu atunci este posibil sa ai probleme de compresie. Schimba saibele de etansare la injectoarele alea doua si vezi ce se intampla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cmh!    e adevarat ,motorul nu merge rotund cand e rece ,cand apa e la 90 se simte schimbarea ,motorul merge rotund..am sa schimb saibele de la injectoare,oricum azi ii fac un test de compresie sa stiu o treaba .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.

Am un S60 din 2004 de cand cu vremea rece pornirea este foarte grea. Saptamana asta cand au fost -18 a pronit la a 2-a cheie. Marti cand au fost -14 nu a mai pornit( bateria am schimbat-o octombrie 2009) pana la urma am pornit tractat. La sfatul mecanicului am schimbat bujiile incandescente si pus aditiv in rezervor cand am facut plinul pentru curatarea injectorelor. Cu toate astea de dimineata nu a pornit la automat decat destul de greu desi afara sunt doar -3.

Ce ar putea fi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D  e doar primul semn ca trebuie sa treci pe...benzina  :D  Am glumit, dar nu m-am putut abtine - e al 6-lea topic cu "ce sa fac, nu mai porneste tractorasul...".

Pune-o pe un tester, pot fi mai multe - citeste si celelalte posturi similare cu "boala" ta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai mult ca sigur e compresia...aceeasi chestie am avuto si eu la passat.ganditiva ca dupa prima cheie totul ii merge normal la om.nu treb sa ai multi kilometri sa ajungi la aceasta problema.treb sa ai putin ghinion.

Share this post


Link to post
Share on other sites

poate fi orice tine de alimentare si ardere:

motorina proasta, filtru motorina,bujii, dop gheata, presiune motorina din rezervor, pompa injectie,injectoare, compresie, axa cu came,distributie,supape,gestiunea electronica a alimentarii, si chiar toate in acelasi timp !

deci e extrem de greu de spus ce are. trebe luat totul pe rind, incepind cu ce e mai simplu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorina e foarte, foarte proasta la noi. A patit-o si fratele meu saptamana trecuta cand la Suceava temperatura nu a trecut cateva zile de -15 grade. Rezolvarea a cosnstat in bagarea masinii ( S80 D5) in garaj , bagat in canal  si cu aeroterma si uscator de par si incalzit filtrul de motorina si conductele pana la motor. Dupa un sfert de ora a pornit brici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare

Azi am verificat fisele de alimentare a bujiilor merg ok. Cred ca pana la urma tot in service trrebuie sa ajung

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este o problema clasica la D5, este vorba de injectoare, un injector s-au mai multe nu functioneaza corect.

O solutie este sprayul de pornit dieselul, nu rezolva problema dar te ajuta pana trece frigul, dai un fas pe tubulatura de admisie dupa care dai la cheie, trebuie sa porneasca la sfert. Daca nici asa nu porneste inseamna ca e din alta parte .

Nu recomand mai multe "fasuri" pt pornire, pulverizezi o singura data si gata, nu trebuie sa devina insa un obicei, deci maxim o luna dupa care trebuie schimbate injectoarele cu probleme .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0