Sign in to follow this  
Followers 0
Guest uniculpau

in plina iarna imi baga frig in masina

13 posts in this topic

salutare! sunt posesorul unui volvo s60 din 2006. De cateva zile desi ii dau drumul la aer cald la maxim, pe toate gurile de aer din partea stanga a masinii alterneaza aerul rece ( foarte rece ) cu aer cald - 3 secunde aer rece, 3 secunde aer cald. Pe gurile de aer din partea dreapta arunca constant aer cald fara a intercala cu rece. Nu am nici cea mai mica idee ce sa-i fac. Fiind din Bucuresti, nu vreau sa ajung la primus, iar drumul pana la brasov, unde imi fac de obicei reparatiile, mi se pare cam lung tinand cont ca e si iarna si nici nu prea imi baga caldura. sfaturi, pareri, experiente?  ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E posibil sa ai actuatorul care comanda clapeta de caldura dus. Incearca toate variantele: pe recirculare, cu AC pornit/oprit, temp la 18 - temp la 26 si vezi daca face la fel. In acelasi timp urmareste si partea dreapta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si la mine se intampla la fel.Am inteles ca e ceva normal la volvo cu climatronic pana apa ajunge la 90

Share this post


Link to post
Share on other sites

am avut aceeasi problema la S40 si si-a revenit singura (dupa 3 sapt.) cand am ajuns in service  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Dumbrava la Autopark. De reparat nu au reparat ca nu aveau ce  :D

Dar au fost si baieti simtiti si mi-au luat bani doar pt "o diagnoza"

Share this post


Link to post
Share on other sites

In stanga baga aer rece si in dreapta cald, cand trebuia, normal, sa bage cald pe ambele.

Pe drum, pana la service, avea aceleasi simtome. Cand am bagat-o in boxa si i-am dat cheie, si-a revenit. Ma gandesc ca avea un flaps sau ceva blocat. Naiba stie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

la mine asa face decand o am dar dupa ce se incalzeste apa baga numai aer cald.Din ce am inteles e un sistem de protectie dar poate ma insel.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

la clima automata cind e rece afara si dai drumul la ac pe automat, la inceput baga rece la un debit mic pentru o minima recirculare a aerului (necesara uscarii lui - pentru a proteja geamurile de condens). cind motorul incepe sa se incalzeasca (singur, sau cu ajutorul webasto) ac-ul incepe , usor-usor, sa incalzeasca aerul trimis in habitaclu, fara a-i mari , insa, debitul. cind ac-ul considera ca are suficienta caldura la radiator, atunci mareste (eventual) si debitul de aer cald pina senzorii ajung la temperatura setata de utilizator. in principiu : ac-ul va merge in asa fel incit temperatura setata de utilizator sa fie atinsa intr-un timp minim. (deci nu e cazul sa dai ventilatorul mai tare decit merge el pe automat. daca ac-ul considera ca asa trebuie sa mearga inseamna ca stie el de ce !)

alternarea rece-cald e normala: ac-ul incearca sa mareasca debitul de aer cald, insa acest lucru raceste radiatorul. e un cerc vicios din care se iese odata cu incalzirea motorului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

din punctul meu de vedere asta e un defect. mie pana acum nu mi-a facut asa ceva. am cautat pe forumuri din afara si toti pomeneau de o recalibrare a "CCM"....ce o fi asta nu stiu, dar tind sa banuiesc ca s-ar traduce Clima Control si M nu stiu ce ar putea sa insemne. Vreau sa merg undeva cu ea sa vedem ce se poate face

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0