Sabau Raul

Acizitionare volvo s 40 din 2007 motor 2.0 136hp

13 posts in this topic

As vrea sa achizitionez un volvo s 40 din 2007 motor de 2000 ce zice-ti ce sfaturi imi dati am citit pe la voi printre randuri si-am vazut ca sunt probleme cu cutia cu ele oare chiar asa proasta ii cutia?? Ce altceva mai are la ce trebuie sa fiu atent daca o sa achizitionez un model s 40 din 2007??

Share this post


Link to post
Share on other sites

De unde pana unde ai tras concluzia ca ar fi proasta cutia ?!?!?! N-am vazut nicaieri dezbatuta problema asta !

Share this post


Link to post
Share on other sites

As vrea sa achizitionez un volvo s 40 din 2007 motor de 2000 ce zice-ti ce sfaturi imi dati am citit pe la voi printre randuri si-am vazut ca sunt probleme cu cutia cu ele oare chiar asa proasta ii cutia?? Ce altceva mai are la ce trebuie sa fiu atent daca o sa achizitionez un model s 40 din 2007??

Ce probleme cu cutia ? In afara de topicul in care un coleg se plange ca ii intra cam greu in viteze cand e frig nu tin minte sa fi citit topicuri cu probleme la cutie.

Motorul, desi nu e Volvo, e unul economic si echilibrat ca performante, dar despre motor sa iti spuna mai multe posesorii de 2.0D

Daca e cu DFP cu aditiv atunci o sa ai la cateva zeci de mii de km de mers la reprez sa iti reumple rezervorul acela cu aditiv, parca e cam 11 mil, ceva de genul.

Reviziile nu stiu cum sunt la diesel, pe mine ma costa 495 de lei ulei + toate filtrele de la Alex. Distributia la mine se schimba odata la 10 ani sau 180k si e 603 RON, nu stiu la Diesel cum e dar parca e mai scumpa putin.

In rest probleme la seria asta nu prea sunt.

Motorina de calitate, ai grija de ea si nu ai treaba.

E o masina mica, in spate locul e ff confortabil dar pentru adolescenti, 2 la numar, sau 3 dar cu un pusti pe mijloc, forma caroseriei e de vina si pentru accesul mai ciudat si o sa ai vesnic spatarele scaunelor murdare de la incaltaminte. In fata e super confortabil si ai si loc, scaunele, desi sunt mai mici ca la S60 isi pastreaza demne reputatia de "scaune volvo".

Portbagajul e decent dar iarasi caroseria ii confera o gura de acces redusa, astfel ca o sa ai probleme cu obiectele voluminoase. Scaunele se rabateaza, inclusiv cele din fata, bancheta din spate 40/60.

Vizibilitatea in spate e cam redusa din cauza masivitatii stalpilor, forma caroseriei si lunetei, etc.

Interiorul e orientat spre simplitate si functionabilitate, un buton face mai multe, totul e ff simplu de folosit odata ce le inveti.

Desi are multe locuri de depozitat ele sunt mici, mai ales buzunarele usilor care din cauza masivitatii lor ( care e un plus misto ) nu poti baga mai mult de un pachet de servetele umede.

Consola sub forma de cascada e un element de design extraordinar care o sa iti aduca remarci de la toti pasagerii, credema.

Daca o prinzi cu minim sistemul audio High Performance om esti.

Ca minusuri as mentiona puternic garda la sol, care e scazuta desi nu pare si cam trebuie sa ai grija mare pe unde mergi, de facut griji nu ai ce, ca e blindata cu scuturi peste scuturi dar foarte usor dai cu bot-ul. Amortizoarele pe fata cu care vin din fabrica sunt cam slabe, ( Monroe ) si nu au sa reziste prea mult in Ro, cam pe la 180k ai sa le schimbi daca mergi cel putin ca mine, pe drumuri gen Arad si de tara, e grea mai ales in fata si Monroe-urile nu sunt pt Romania, chiar ele insasi sunt entry level ca si calitate din cate am auzit.

Un amortizor costa cam 3 - 400RON marca KYB sau 500 Sachs, iar flanse cam 120 de RON bucata cu rulment, asta ca sa te si previn in privinta pretului dinainte, e un pret decent, la nivel cu alte marci.

Ca si alt minus ar mai fi locatia filtrului de polen, orientarea claxoanelor care de la spalat mult se duc, dar incepand cu 2006 credca au remediat problema, nu sunt sigur.

Eu nu am avut probleme deloc, cam atat pot eu sa spun din punctul meu de vedere.

Bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

cum spune si roberto e o masina reusita cu multe +.eu am tot motorul de 2.0 D si pot spune ca e foarte buna privind consumul si agilitatea,dar mare grija cu motorina pe care o bagi mai ales pe sezonul rece pt ca sunt sensibile din punctul asta de vedere.depinde si de km pe care ii are pentru ca un alt pct slab e pompa de motorina care din nou din cauza motorinei sau nu sunt cam pretentioase.cat despre DPF nu stiu ce sa iti zic eu ma bucur ca nu am pt ca e o cheltuiala in minus,mai multe iti pot spune cei care au DPF.mai depinde si pretul la anul asta,km dupa cum am spus.oricum e o masina buna,fiabila si isi merita numele in comparatie cu altele de pe piata.succes!

in rest e alegerea ta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

a si in legatura cu cutia poti sta linistit daca e manuala,despre cele automate nu stiu ce sa spun.dupa cum spune roberto cred ca e cam aceeasi si la t5 si la 2.0 D deci o cutie bine etajata si comoda,cel putin asta e parerea mea!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am citit ca intra greu in treapta 2 ba la unu nu ii mai intra in a 5 sau intra greu in masalier despre asta vorbesc va dati seama ca si eu am volvo 440 si is super incantat de el privind la faptul ca nu  bagi toata ziua bani in el.Si de asta zic ca pana in vara o sa vrea sa iau unu am gasot la 80 si ceva de mi de km foarte frumos sper sa fie pe asteptarile mele. M-am gandit si la un audi din 2007 am condus audi merge nu pot sa zic ca nu dar tot mai mult ma atrage volvo adika stiu de siguranta care mi-o ofera si de aceea raman la volvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci in privinta cutiei...FII FARA GRIJI...

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa ma bag si eu in seama oleaca.nu stiu unde ai auzit sau ai citit tu despre asa zisele probleme la cutia de viteze :ca nu intra pe nu stiu unde.poate pe alt forum la alte marci.

roberto ca de obicei foarte explicit,asa ca putine mai sunt de zis in afara de al aproba(specal garda la sol).pot adauga la preturi intretinere:filtru ulei 32lei,aer 40lei,polen carbon activ 65,motorina 65.toate mann.eu personal am schimbat rulment spate care in bucale mi-au cerut 14mil,timisoara 9mil,la mine 8mil(original).l-am comandat de la un service din germania la pretul de 140E-original.deci pretul la piese este in scadere de la Est spre Vest.Consum pe astea 3 zile cu media de -15.pornit pe rece, doar oras, dar liber comparatie cu orasele mari:7,5%.Extra urban daca mergi calm la 90-120 mie mi o iesit cam 5-5,2% iar dat talpa (140-160)cam 6,2%-iarna-.

In rest depinde de situatia drumurilor din zona ta;daca sunt ff proaste sincer nu mi-as lua volvo:sa stai tot in frane si slaloame ca ti frica ca rupi ceva si apoi platesti bine.depinde de bugetul tau.si atentie mare la cumparat pt ca cele mai multe modele manarite sunt din 2007.daca cumperi direct de dincolo atentie la parcurile de turci si bulgari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca la mine ai citit despre problema cu cutia, poate s-a inteles gresit si ar rezulta in final ca am o problema.

Am pus postul sa vad cum se comporta si la altii dar poate nu a fost o idee prea buna ... cel mai bine e sa vezi pe real cum se misca cutia. Dat fiind ca e primul diesel pe care il am nu cred ca sunt obisnuit cu masina la temperaturi scazute, e mai greoaie la start cand e motorul rece, se incalzeste mai greu ca benzina, deci trebuie luata incet pana se pune in miscare, parerea mea ...

Lipsa mea de experienta in ale masinilor m-a facut sa intreb pe altii sa vad cum se misca cutia, dar garantat nu am o problema la cutie. Am vorbit si cu cei de la reprezentanta in debrecen cutia e facuta de volvo ziceau ei si e foarte buna si fiabila.

Tot eu am avu problema cu marsarierul, era o problema cu o piesa care nu mai avea ungere, cei din debrecen mi-au rezolvat problema si au spus ca apare foarte rar si e la modelul din 2006, eu am fost al doilea la care au aplicat procedura. Oricum s-a rezolvat ca si cum nu ar fi fost, deci perfect :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm.bec de dpf?la  mine in acte cand s-a platit taxa de prima inmatriculare de catre primul proprietar apare cum ca ar avea dpf.nu am nici un bec de dpf...cred.posibil sa ma insel.cum ar trebui sa arate?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tre sa iti apara un scris galben DPF,daca nu ma insel undeva unde se aprind toate semnalele cand pui contacul.poate iti pot da mai multe informatii cei care au daca sunt binevoitori.

scuze de off-topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now