nicu s60

lumini bord s60 2004 benzina

119 posts in this topic

salutare.Vreau sa imi schimb si eu luminile din bord,clima etc,din verdele ala nasol vreau sa pun alb si albastru.vroiam sa va intreb daca se poate si ce becuri are pe led sau de care.multumesc anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites

bineinteles ca se poate schimba "verdele" ala - acolo ai becuri. Ca sa pui LED-uri, apeleaza la un electronist, sau daca ai rabdare si curaj, le poti pune tu singur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

o poza cu o schita sau niste sfaturi cum si ce sa desfac sa ajung la becuri??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai tu nu stii sa desfaci bordul (ceasurile) si vrei sa te apuci sa schimbi singur becurile si sa pui leduri ? Ca idee, eu cu asta ma ocup si mi-a luat 2 zile sa termin toata masina si tot nu sunt 100% multumit .

Poze bord noaptea

[attach=#]

Poze bord ziua

[attach=#]

post-993-12877873635402_thumb.jpg

post-993-12877873636443_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi le faci si mie albastre ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu cea mai mare placere, mai putin cand iti spun ca trebuie masina sa stea 2 zile (nu e misto) si cand iti dau nota de plata ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tizule da pe alea de pe volan nu le faci cu Rosu bre!Ca in poza e verzi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

bogdan g...mi-ai luat aeru...daca u care te ocupi cu asa ceva ti-a luat atat si totusi nu esti multumit eu cred ca o sa imbatranesc langa ea.vreau sa imi pun leduri albe...m-ar interesa cat costa ca sa iti spun cat de repede ma vei avea ca client.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tizule pana una alta am vandut blocul de lumini si cel pe care il am acuma e tot verde, asa ca mai are de asteptat volanul .

@Nicu problema e cam asa, ceasurile de la bord sunt vopsite in structura, culoarea nativa este turcuaz, iluminate cu galben iese fix acel verde pe care il ai acum, cele 3 ecrane au folie verde. Ca sa scotia folia dureaza cateva ore, daca o scoti nu o sa obtii aceiasi nuanta cu cea de la ceasuri, daca o lasi la loc o sa fie mai slab ca intensitate.

Mai departe ca sa iluminezi ceasurile nu merge cu leduri, trebuie baghete de leduri, vreo 10 bucati ca sa fie omogen si tot nu este daca te uiti in poze cu atentie .

Ca si culori merg doar 2 nuante, rosu sau albastru, albastru insa iese mai spalacit nu ca la VW .

Mai departe, climatronicul iese foarte simplu si foarte puternic, acolo ai acum niste becuri cu capison verde, ala iese un alb frumos daca vrei cum e la mine sau se poate face rosu sau albastru.

Butoanele de la usi sunt o placere, butoanele de fapt sunt parte a unui calculator, ai cate un calculator in fiecare usa, pe langa faptul ca aceste calculatoare sunt cu probleme sa le dai jos dureaza ceva, iluminarea acolo e pe led deci este plug&play dar mai trebuie pusa o rezistenta ca altfel ies prea puternice, e valabil si pt plafoniera de sus .

Controalele de pe volan sunt la fel, tot cu leduri .

Butoanele din spate de la usi sunt cu bec insa, un bec cacacios cu dispersor optic, pana la urma iese si ala .

Blocul de lumini este iluminat cu 3 becuri cu capison verde+dispersor optic , iarasi bataie de cap .

Casetofonul este cel mai greu de facut, nici nu mi-am batut capul oricum nu merge CDul la el .

Toate chestile astea adunate inseamna vreo 50E in leduri iar ca munca cam 2 zile (16 ore) .

Ca si bani fara 200E nici nu ma apuc (150E manopera+50E materiale), problema este ca unele repere fiind iluminate cu bec, altele cu bec+capison verde, altele cu led verde este foarte greu sa le faci sa aiba aceiasi nuanta .

Si mai este o chestie care ma streseaza la volvo, atat blocul de lumini cat si butoanele din usi cat si climatronicul si bordul sunt niste calculatoare care comunica prin CAN, orice incercare de a lucra la ele cand sunt sub tensiune este riscanta, de fiecare data trebuie sa scoti borna, sa astepti 5 minute sa faci proba si tot asa, numai chestia asta dureaza ore .

La mine dupa 2 zile a reusit treaba fara sa am SRS error, fara ca dupa 3 zile sa clipeasca ledurile in bord, deci treaba a iesit super dar diferentele mici de nuanta ma streseaza, acum depinde ce vrei de la masina, la XC70 am bordul modelul nou, ala e iluminat cu leduri albe de fabrica si are ceasurile vopsite in structura, ala de la mama lui e cu pete cu umbre si sa-l desfaci dureaza vreo 3 ore pe putin ca trebuie sa dai limbile de la ceasuri jos fara sa le rupi si cand le montezi sa fie calibrate, treaba de ceasornicar, deci se poate si mai rau direct din fabrica ;D

Sper ca nu v-am plictisit .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu cea mai mare placere, mai putin cand iti spun ca trebuie masina sa stea 2 zile (nu e misto) si cand iti dau nota de plata ;D

;D ;D

Atunci o lasam pe data viitoare(viitoarea masina) ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdanele da o ai pe rabdare la Balcanisme,nu gluma,io dadeam cu ele de nu se vedeau!

BRAVO

Share this post


Link to post
Share on other sites
>:( nasol moment.m-ai bine lasam lumina asa fratilor ca e prea complicata treaba.dar oricum bogdan cand crezi ca ti-ar putea iesi totul bine sa sti ca sunt 1 la coada.ma las la mana mea cu ablastru daca zici ca se vede spalacit.apropo,mi-am schimbat luminile de pe plafon atat la sofer cat si in spate la pasageri si jos la picioare fara sa scot borna de la baterie.totul a iesit bine si fara erori numai ca atunci cand vreau sa sting luminile nu se sting de tot.raman la o faza de veghe iar becurile originale se stingeau de tot.exista vreun pericol(problema)??dar cand inchid masina din telecomanda(viper) ;D se sting de tot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma faci sa rad cu luminile, ete lumina adevarata ;D

48lumeni/bec, total 432 lumeni, cam cat un bec de 50W .

post-993-12877873686885_thumb.jpg

post-993-12877873694703_thumb.jpg

post-993-12877873696621_thumb.jpg

post-993-12877873699635_thumb.jpg

post-993-12877873702683_thumb.jpg

post-993-12877873705981_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am incercat sa pun pe faza scurta becuri dee 100 dar calculatorul nu mi-a dat voie cum as putea sa il "pacalesc" ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

f frumos.dar eu mi-am pus ceva mai nocturn(mai slabe).nu vroiam asa de puternica.sa gandesc daca ar fi vreo problema daca sta alea aprinse tot timp(o lumina f mica de veche).cand apas pe buton sa se aprinda normal se aprinde la puterea lor maxima. ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

spune-mi si mie bogdan daca are vreo problema ca stau alea aprinse sa stiu daca scap de ele.mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

becurile de la butoanele climei se schimba greu sau nu ?

ma refer la cele de la reglajul temperaturii , si de la zona din mijloc, de unde setezi pe unde sa bage aerul in masina.  vreau sa le schimb, dar inainte sa demontez as vrea sa stiu daca voi avea acces la becuri, sau trebuie demontata complet unitatea de clima, dupa ce o dai jos :(

si la fel, stie cineva codul exact al becurilor ?  am citit ca sunt de 1,2....dar mai mult nu am gasit.

multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si ce masina ai nu ne spui si noua ?! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Nicu, aia sunt curenti reziduali, la fel se intampla si la mine si nu este nici un fel de problema, daca te deranjaza asa tare se poate rezolva problema punand o rezistenta in paralel .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si ce masina ai nu ne spui si noua ?! ;D

hai mai, ca esti dusmanos :).....s60, clar, daca am postat la s60  :tongue3:  am luat-o azi, la schimb pe bmw 330, si vreau sa o pun la punct , ca nu prea a fost ingrijita....din 4 becuri pe fata de scurta/lunga mergea doar 1, pe spate la frana nu avea deloc , ce sa mai fie arse, un proiector crapat(il iau cat de curand), distributia si filtrele le comand maine, si sa echilibrez rotile,ca ori sunt patrate, ori nu au vazut masina de echilibrat in viata lor.

asa, ca alex, astept un cod de bec :D

te-am sunat azi cand am luat-o, dar nu ai raspuns.aaaa ..... daca tot m-ai bagat in seama, ce ulei de servo are s60? merge completat cu mobil atf , sau dx2-3 ? sau e ceva deosebit de special ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti-am raspuns pe alt topic cu uleiul de servo ;)....

S-o stapanesti sanatos !

Share this post


Link to post
Share on other sites

ms mult bogdan.sti vorba aia:cine stie cunoaste. ;).ce e al tau e pus deoparte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti-am raspuns pe alt topic cu uleiul de servo ;)....

S-o stapanesti sanatos !

ms, ms.  dar codul de bec l-ai uitat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mihai nu are sens sa arunci banii pe fereastra, desfa becurile si mergi frumusel la ALPADRINO, au acolo tot ce vrei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now