darius7

reconditionarea injectoarelor.

108 posts in this topic

va salut...am avut si eu problema de nu mi-a pornit masina dimineata deloc doar impinsa sau cu sprei ....am scos injectoarele si le-am dus la timisoara la firma autovarum sa le testez.....2 injectoare au fost praf celelalte 3 mai merg ...mi le-a reconditionat si acum ma duc dupa ele..maine dimineata mi le pun pe masina sa vad care cum sta treaba. trebuie schibat si filtrul de motorina ?? si inca ceva ..ce ziceti ,dupa ce pun injectoarele trebuie resetat ceva sau pusa pe tester ?sau doar le pun si dau cheie ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filtrul de motorina e racomandat sa-l schimbi (depinde si de unde ai alimentat). Le pui pe masina si ii dai cheie. Daca dupa un timp simti consum marit sau pornire dificila te duci la tester. Asteptam vesti!

Cat te-a costat reconditionarea?

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci unul a fost praf adika nu a mai fost bun deloc si unu a schimbat pe la el ca era si ala cu probleme si 3 au fost la parametrii normali.m-a costat 4 mil jumate cu tot cu verificatul lor ...sa vedem acum daca i-mi porneste masina maine cand le pun si va tin la curent .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu sunt foarte curios, eventual rog cei care au ales aceiasi varianta (reconditionat) sa ne impartaseasca din experienta lor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reconditionarea e buna dar mai bine este de banii aia sa faci 2 chestii, fie sa-i bei fie sa-i arzi, rezultatul este acelasi ;D

@Sandro nu ai sefu niste injectoare sa-i ajuti pe baietii astia sa nu mai arunce banii pe fereastra, mai bine injectoare SH decat unele reconditionate .

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D am doar 5 buc.

Ce clasa au injectoarele,part no,din ce an era masina si cati km avea?

Merci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe ele scrie urmtoarele:

D445110 078

30777314

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca e 0445110-078 dupa care sub codul acesta e 30777314

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa cum a zis si cineva mai sus, sunt BOSCH. Iar "4"-ul din coada - Clasa 4, nu necesita recalibrarea ECU-ului... Cel putin teoretic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu sunt foarte curios, eventual rog cei care au ales aceiasi varianta (reconditionat) sa ne impartaseasca din experienta lor!

Eu am ajuns pana la urma la aceasta solutie (desi pentru o alta problema, nu legata de pornire); nu vreau sa va plictisesc - povestea lunga o gasiti in sectiunea "intrebari adresate reprezentantelor ...", topicul "creste nivelul le ulei V50 1.6D"; si ca sa "impartasesc experienta", la mine a rezolvat problema, uleiul in baie nu mai creste si este o imbunatatire clara la felul in care merge motorasul, a scazut consumul etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce legatura este intre un motor de Pejo si unul de Volvo ? Eu nu vad nici una .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tizu' sunt common-rail ambele si sunt puse pe Volvo ambele

Si la el probabil baga motorina in baie de crestea nivelul la ulei si probabil erau o-ring-urile bagaboante!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce legatura este intre un motor de Pejo si unul de Volvo ? Eu nu vad nici una .

Era mai sus o rugaminte a lui nicuuul de a " impartasi din experienta celor care au reconditionat injectoare". Asta am facut...

Eu am terminat medicina, nu stiu nimic despre motoare. Asa ca daca nu avea legatura cu topic-ul imi cer scuze, Bogdan G. Nu ma mai bag, promit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot mai sus am spus parerea mea si nu numai a mea, reconditionarea injectoarelor CR = frectie la picior de lemn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine atunci modific exprimarea, recontitionarea injectoarelor CR se poate compara cu arderea mai multor hartii de 500RON, arse usor, usor nu aruncate in soba .

E mai bine asa ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Carcotas esti

La mine de exemplu as avea nevoie de nr.5 ca la test imi spune ca e cam infundat(am inteles eu din VIDA) dar daca as putea sa-l curat cumva crezi c-ar merge,la benzina le-am curatat la Primus si merg si acum foarte bine.

Ce zici??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma abtin ;D

Smecheria este sa obtii conul de injectie, daca le cureti nu inseamna ca o sa abtii asta, o sa obtii un debit mai mare si o sa pishe, o ardere buna se obtine daca injectorul face injectia corect, corect inseamna sa obtii o injectie fina, omogena care inseamna un frumos con .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ba dastept esti.

Merge foarte bine cu injectore curatate,pentru ca o sa compenseze EECU daca vede ca este ceva ciudat cu unu din ele.

Ai facut vreun test de injectoare sa vezi cum arata pana acum,sa vezi cum compenseaza EECU injectia,pentru cine stie se numeste "injector balancing",adica EECU va compensa injectia proasta pe un cilindru pana nu mai poate dar motorul va merge bine,se va vedea problema in consum sau in lipsa de putere.

Eu sunt de acord cu tine sa pui injector nou(sa intamplat la trucks cu reparatia si nu merge in nici un fel),dar daca e cineva mai destept si le repara pe astea de turisme,alea de la trucks sunt pompa-injector.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noi vorbim de CR nu de PD, aia e alta mancare de peste.

Injectia se poate compensa pana la un punct, oricum toata e data peste cap, motorul merge dar nu merge rotund, asta e avantajul CR de a compensa dar asta nu inseamna ca gata s-a rezolvat problema.

Sunt multi de aici de pe forum care si-au "reparat" injectoarele, la nici unul din ei nu a tinut mai mult de 6 luni, sau mai bine spus a tinut o iarna si iarna viitoare nu a mai pornit masina dar problemele se vedeau din vara .

Mergi si curata injectorul si vorbim in vara .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma omori tizule!Eu pun nou bre ca am cu ce!Dar merge bine deocamdata! :P :P :P :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca merge la ce naiba mai avem discutia asta ?

Marfa este cum facea cineva pe forum( nu dau nume), pornea incalzirea auxiliara (deh avea programator) dupa care pornea motorul, de ce? Pentru ca nu-i mergea un injector bine, deci cine are probleme cu injectoarele mai bine da 900RON si isi pune programator la "webasto" si a rezolvat problema ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now