adison

service verificare articulatii

7 posts in this topic

Va salut. Am o problema cu masina mea, un volvo S40 SE din 97. De curand a inceput sa mi se aprinda in mers indicatorul lambda. La pornire se stinge, dar in timpul mersului, aleator, se aprinde. O fi de la benzina sau altceva? Si inca o problema pe care o am este ca am un troncanit pe care nu pot sa-l identific de unde anume se aude. Sunetul e ca si cand ai calca un capac de canalizare. Se aude numai cand merg pe drumuri pline de gropi. Am incercat sa apas pe fiecare amortizor in parte dar nu se aude nimic. Daca stie cineva de la ce poate fi sau un service (mai ieftin) care poate identifica troncanitul va rog sa-mi spuneti si mie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca bieleta anti-ruliu. Se pare ca e o boala a lor.

Cat despre indicatorul lambda, acela e vechiul indicator echivalent cu "Check engine"-ul din masinile de productie mai recenta. Vino pana la mine, o punem pe un tester si vedem ce "scuipa". Am o vaga banuiala de la ce-ar putea fi ;)

Ai nr. meu de telefon in profil, da-mi o sarma si ne vedem si azi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

verifica bujii,fise,daca e schimbat filtrul de benzina, ca indicatorul ala se ocupa si de aprindere si de alimentarea cu benzina + sonda lamda. spera si tu sa fie filtrul infundat, ca si eu am sperat asa dar degeaba  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu sunt patit cu bieletele anti-ruliu. cred ca ele sunt cauza zgomotelor infioratoare de sub masina. aveam senzatia ca-mi zboara toate de p-acolo. le-am schimbat pe amandoua (stanga/ dreapta) si acum totul e ok.

gasesti after-market la vreo 50-60 RON bucata. se pot schimba la orice service cat de cat ok.

succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Le gaseste si la mine, si la pret bun, problema e ca din cate m-am plimbat eu cu masina lui, nu par bieletele. Zgomotul e prea "metalic" sa fie de la ele, si am tras si am impins si nu au joc. I-am spus ca 90% e din bucsile de la bara stabilizatoare, acum sa vedem daca-i confirma si mecanicul.

    Zgomotul era identic fie ca luam groapa cu dreapta sau cu stanga, si se mentinea, dar cu o intensitate mai mica, si cand luam aceeasi groapa cu roata spate. In spate personal n-am auzit nimic...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vad ca indicatorul lambda nu s-a mai aprins. Probabil era de la benzina proasta de la Molul de la Unirea. Mai am un prieten cu Logan nou si i se oprea motorul asa aiurea si numai cand baga benzina de acolo. Cred ca asta a fost, sper. La mecanic inca nu am ajuns ca sunt cam faliment luna asta dar in septembrie ajung sigur si vad de unde se aude si va tin la curent. Merci pentru sfaturi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate mi-au zis cei de la DanDon (firma de curatat injectoare) Petrom, Mol, RomPetrol sunt cam varza iar la LukOil e dezastru (inchei citatul). Mie mi-au recomandat sa pun de la OMV sau PetromV (oricare, doar sa fie Carrera 95 sau 100). Am pus, sa vedem si ce se intampla acum...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now