nicu s60

distributie benzinar

15 posts in this topic

salut!m-am interesat de distributie cu tot ce se poate schimba:2 curele 2 role si pompa de apa toate pe original 1670 ron.ce ziceti de pret??e ok..e vreo diferenta intre benzinar si motorina?? :-\

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai in primu completeaza-ti profilul cu tipul de motor,putere si an ca sa stim despre ce  e vorba...

in al doilea rand de ce vrei pe original?piesele originale sunt de obicei duble ca pret decat cele aftermarket...o distributie de la un producator mare(Contitech/SKF/Gates/INA etc) ofera o calitate suficient de buna...

in al treilea rand piesele difera evident fata de diesel...dar nu stiu ce sa zic in ceea ce priveste pretul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam mult, mi se pare. Pe mine m-a costat anul trecut in martie 1300 lei cu tot cu manopera (curea, role si pompa apa), din care 300 de lei a fost manopera!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este bun pretul pe original, aftermarket nu merita pt ca este 900RON o distributie aftermarket si nu e cu role SKF cum e pe original iar cu role SKF sare de 1100 RON deci nu merita mai bine pui original .

E diferenta intre D5 si benzina, D5 are o rola in plus .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jupane, "originalul" la Volvo nu e SKF, ci INA... Trust me, I KNOW ;)

Ah... si nu e 900RON... ci e cam 700-800RON si include pompa de apa HEPU.

Share this post


Link to post
Share on other sites

m-am informat la diverse firme de auto de la mine din oras.si toate sar de 1750 ron.asta cu 1670 era cea mai buna.si cu manopera 300 ron ajung la 2000.eu zic ca e binisor avand in vedere ca e VOLVO ;D si totul e original.dupa aia nu mai am treaba 100k sau 120 ;)nu m-am interesat dar la reprezentanta  nu cred scap fara 2500 ron.sau pe acolo pe undeva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alex vorbesti din filme SF, am schimbat distributia la XC pe 4 ianuarie si rolele sunt SKF la fel si la benzinar .

Mai verifica preturile alea odata, cred ca nu ai mai vandut de mult o distributie si apropo eu am dat 950 RON pe aia originala volvo, adusa din Suedia, asa ca nu o sa dau 800RON pe aia din bucati never ever .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca eu vorbesc din filme SF, cum se face ca pe un alt topic, omu' care a cumparat distributie COMPLETA SKF, in cutie ALBASTRA CU SKF, a gasit inauntru role INA ? Sau poate vrei sa comandam impreuna o distributie originala si sa ne uitam ca pe role scrie deasupra VOLVO si dedesubt "INA GERMANY" ? Faci cinste ?! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol...deci omu chiar e hotarat sa dea 1700ron pe distributie... ;D

oricum:ca idee dupa ce le cumperi si le vei desface...sa citesti ce scrie pe ele:cel mai probabil INA(sau SKF  ;D )...adica acelasi lucru care ai putea sa le cumperi la juma de pret fara sa mai scrie si VOLVO pe ele,ci doar INA(sau SKF)...spor la cumparaturi

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu stiu ce sa mai zic.dar eu as da 1670 ron pe o distributie.numai pt garantia si linistea mea ca ma duc 100-120k fara probleme.Liniste o sa fie si in buzunar :D dar bani ii fac eu pe ei nu ei pe mine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Alex la D5 ai dreptate e INA, am verificat azi DAR la benzina e SKF.

Daca voi va jucati cu distributia e treaba voastra, eu o consider o prostie, sunt chestii care merita after market sunt chestii care nu merita, distributia nu merita after market .

La fel nu merita nici bucsile bascula care dupa nici 6 luni se rup din nou .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bre, chiar nu inteleg de ce spui chestiile astea... Stiu ca am dreptate la partea cu distributia, si sincer si la benzinar am dat tot de INA prin rolele originale... ma rog, aici nu te contrez. Dar bucsile ? Eu am dat numai Lemforder pt. partea fata si SWAG sau MEYLE pentru cele toroidale spate si zau daca mi-a facut cineva scandal ca i s-au stricat !!! Lemforder impacheteaza CORTECO, care sunt cam cei mai buni la semeringuri/bucsi/cauciucaraie in general, si chiar n-au fost probleme pana acum !

Tu stii ce-ai pe-acolo... Daca ai pus FEBI... cam caca ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suntem mai multi care am concluzionat cat de bune sunt bucsile after market (Claudiu, Necazul si BogdanG), nu incerca sa ma convingi, eu am pus SWAG si dupa numai o saptamana cand am ridicat masina sa umblu la planetara se vedea destul de clar cum s-au rupt exact ca alea vechi. Oricum nu erau cumparate de la tine deci nu am ce sa-ti reprosez, oricum nu tu le produci ;D dar sincer e de 2 lei faza si e valabila si la suportii motori Corteco.

De fapt daca stam sa ne gandim putin, de ce sunt diferentele atat de mari intre diferiti producatori? Pt ca unii sunt mai bunii si alti mai prosti iar un produs OEM tine ceva mai mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu la S40 am bagat role INA si curele Conti atat pe 1.6D cat si pe 2.0D...ne mai auzim peste vreo 4 ani cred sa vedem rezultatu... sper sa fie favorabil mie  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai garantie la lucrare nu prea conteaza, daca nu ai garantie atunci sa vezi. Oricum nu la motoarele in 4 cilindrii sunt problemele ci la D5, cand se rupe distributia se sparge blocul motor .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now