blueazimut

S40 2.0D pornire grea---dar nu din cauza gerului...

119 posts in this topic

Eu cred ca principalul defect e frigul :rolleyes: ca daca e cald si bine la vreo 25 de grade asa ii place si la Diesel - patrunjel :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca principalul defect e frigul :rolleyes: ca daca e cald si bine la vreo 25 de grade asa ii place si la Diesel - patrunjel :lol:

ba nu i place nici pe la 25 ca nu are oxigen si scoate si fum.din cate am observat cam la 5-10 grade ii place

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am probleme mari cand e foarte cald afara. Plus eroare de presiune prea mare in pompa de inalte. Dau la automat si degeaba, nu o ia. Trebuie s-o las o vreme(inca nu mi-am dat seama cat), pana se raceste senzorul de pe pompa de inalte sau reseteaza computerul erorile si atunci o ia usor...Problema e ca n-am gasit senzorul acela de presiune motorina, de fapt, am gasit unul de ford, identic, dar cu el nu vrea sa mearga, mi-a zis cineva ca trebuie "invatat" computerul cu el...Ceva idei?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senzor de presiune rampa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dragos, de regulator de pe pompa de inalte vorbesti, nu? Si eu am aceeasi problema, cand motorul este cald si vreau sa pornesc, dau mai mult la automat. Cand motorul este rece, porneste imediat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am senzatia ca dau mai mult la automat cand e foarte cald. Am crezut ca doar mi se pare dar acum ca spuneti si voi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

asa face si la mine.porneste mult mai bine la -15 grade sau motor la rece in sezonul cald.dupa ce i cald bine bine motorul porneste normal dar parca mai greu decat la rece.si am observat ca dupa un traseu obositor in panta gen transfagarasan,transalpina unde solicit masina in vit 1,2.3 dupa prima oprire sa zicem sus de tot nu mai vrea sa porneasca decat la a3-4-a cheie. apoi porneste la sfert.am zis ca i de pe la egr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact asta e simptomul, si, da, pe tester imi da "fuel pressure sensor"/pressure too high si "fuel volume sensor". Da, am incercat sa schimb regulatorul/senzorul de presiune rampa, cel ce este montat pe pompa de inalte, in lateral...despre ala e vorba. Probabil, din cauza caldurii, nu mai da info corect la computer...gandesc eu. O fi imbatranit si el, are 8 ani deja...Cum e foarte cald si aici, deja dupa pranz stiu ca n-o sa-mi mai pornesca...

Edited by DragosD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca la mine facea identic si era de vina un injector buclucas care scapa prea multa motorina pe retur. Mergi si fa un test de injectoare si o sa poti sa elimini macar o problema...

Samsung Galaxy S on JellyBean

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca la mine facea identic si era de vina un injector buclucas care scapa prea multa motorina pe retur. Mergi si fa un test de injectoare si o sa poti sa elimini macar o problema...

Samsung Galaxy S on JellyBean

Fac si asta, doar sa scap de problema....dar o facea doar la cald, sau mereu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doar la cald. Pornea la rece la sfert, faceam un drum cu ea, ma opream sa iau tigari, si cand ma suiam la loc in masina, pornea cateodata si la a doua cheie. Drum mai lung insemna ca temperatura era la jumatate de ceva timp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doar la cald. Pornea la rece la sfert, faceam un drum cu ea, ma opream sa iau tigari, si cand ma suiam la loc in masina, pornea cateodata si la a doua cheie. Drum mai lung insemna ca temperatura era la jumatate de ceva timp.

Ok, merci de sfat, o sa le verific si va dau de stire

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun azi am treminat prima faza, am dus injectoarele la mesterul din Alesd, le-a verificat si curatat, dar nu aveau probleme, toate sunt stas, am dus si electromotorul la verificat, a fost ok si ala, asta din cauza ca atunci cand o apuca "strechea", dupa ce dadeam de 4-5 ori la automat, murea bateria. Bateria e din 2011 si la 2 verificari succesive, la 2 dealeri diferiti de baterii, mi-au spus ca e super ok....(confused). Incarcare am ok, verificata, totusi, azi, la prima pornire, aproape murise iar bateria...Prin urmare, a doua faza e sa merg cu masina inapoi la Alesd, sa verificam pompa de inalte.

Variantele sunt 2, reparatia actualei, 2.700 ron (a la carte), sau pompa second, undeva la 350 eur.

Azi n-a fost foarte cald pe aici si nici n-am mers mult cu ea, doar vreo 2-3 liniute, ca sa vad cum tacane injectoarele(everything ok), asa ca nu pot spune nimic despre simptomul cu pornirea la cald...inca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun azi am treminat prima faza, am dus injectoarele la mesterul din Alesd, le-a verificat si curatat, dar nu aveau probleme, toate sunt stas, am dus si electromotorul la verificat, a fost ok si ala, asta din cauza ca atunci cand o apuca "strechea", dupa ce dadeam de 4-5 ori la automat, murea bateria. Bateria e din 2011 si la 2 verificari succesive, la 2 dealeri diferiti de baterii, mi-au spus ca e super ok....(confused). Incarcare am ok, verificata, totusi, azi, la prima pornire, aproape murise iar bateria...Prin urmare, a doua faza e sa merg cu masina inapoi la Alesd, sa verificam pompa de inalte.

Variantele sunt 2, reparatia actualei, 2.700 ron (a la carte), sau pompa second, undeva la 350 eur.

Azi n-a fost foarte cald pe aici si nici n-am mers mult cu ea, doar vreo 2-3 liniute, ca sa vad cum tacane injectoarele(everything ok), asa ca nu pot spune nimic despre simptomul cu pornirea la cald...inca

Simptomul cu pornirea a disparut, dupa curatarea injectoarelor, a galeriei de admisie si repararea electromotorului. Acum afuma un pic, atunci cand ii dau talpa, dar, in rest, toarce ca un benzinar si porneste la sfert...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avand in vedere ca electromotorul (sigur nu era alternatorul ?) nu avea legatura cu pornirea (cat timp invarte voios, nu are de ce sa nu porneasca dieselul - la benzina e problema daca fura curent, ca nu da scanteie cat de tare trebuie), galeria de admisie nici atat, au ramas injectoarele, adica exact ce ti-am spus mai sus...

Bine ca ai rezovat problema ! Sa te bucuri de ea ! :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate sa fie si de la electromotor.Dupa cum am mai spus si la mine invartea mai mult deoarece se stricase niste bucsi in interiorul lui si trebuia sa invarta mai mult sa porneasca.Dupa ce l-am reparat porneste la sfert de cheie,cum zicem noi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine nici de noua (sau ma rog din 2008 cand am luat-o) nu a pornit la sfert ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am bucurat degeaba, problemul a reaparut, de cum s-a incalzit mai tare afara...deci, trecem la pompa de inalte, va tin la curent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo...la mine inainte sa schimb pompa,masina se oprea uneori din senin.Pornea ok dar cand dadeam sa plec se balbaie si murea...am dus pompa la verificat si cica avea doi elementi morti=>ponpa noua...faza mai nasoala e ca mi s.a mai intamplat sa mai moara....ce.i drept o singura data de cand am schimbat pompa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aceste simptome trebuie coroborate cu niste coduri de eroare pt ca am intalnit sa se opreasca motorul si din cauza unui fir de la contact iar in cazul asta nu e generat nici un cod de eroare pt ca motorul considera ca a primit comanda de oprire .

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine scadea turatia fara a lua in considerarea acceleratia la fundpana se oprea sau se accelera f putin si f balbait

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai asta e de la pompa de inalta si sigur aveai si mesaj in bord cu putere redusa/probleme motor .

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am bucurat degeaba, problemul a reaparut, de cum s-a incalzit mai tare afara...deci, trecem la pompa de inalte, va tin la curent.

Ooook, acum avem mai multe probleme.....deci, dupa curatarea si verificarea injectoarelor la Alesd, dupa cum spuneam, a mers bine vreo 3 zile, apoi am avut din nou pornire grea, pentru ca la interval de cateva zile sa am trepidatii si mers neregulat al motorului pana se incalzea, ulterior lipsa de putere si fum la greu. Am facut un drum de Sibiu si am crezut ca trag pe dreapta si-i dau foc. Fum negru la accelerari puternice, fum alb la unele ezitari ale motorului, ezitari intre 2000-3000 ture, lipsa generala de putere. Am mers la mecanicul meu si imi spune ca 2 injectoare dau aproape tot pe retur. Sincer, nu stiu ce drac sa-i fac acum, logic ar fi sa repar/schimb pompa de inalte, dar ma calca pe nervi groaznic faptul ca nu am un diagnostic clar....

Ceva idei?

Bogdan??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai degeaba schimbi pompa de inalta daca ai probleme cu injectoarele, nu inteleg insa cum 2 injectoare dau mult pe retur daca tu le-ai curatat si testat. Nu cumva nu au fost testate corect?

Fumul negru nu este de la injectoare, problema este pe partea de turbo .

Fumul alb este de la injectoare .

De pornit cum porneste masina ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai, habar n-am, de curatat si testat le-a testat in fata mea, ca am mers cu cineva cunoscut la el...la final a zis ca au ceva uzura, dar sunt toate inca ok....masina porneste ok acum, doar ca pana se incalzeste motorul, trepideaza ca tractorul la ralanti...abia cand ajunge temperatura la maxim, isi revine...

Cat despre turbo, ala nu are efect la ralanti, nu? Deci clar am o alta problema(sau si o alta problema...)

Logica era asa: pompa de inalte imi produce span deja(am 280.000), aveam de mult eroarea de presiune mare in rampa, deci regulatorul de presiune probabil....ma gandesc ca trebuie sa rezolv prima data pompa, apoi injectoarele, altfel risc sa le infund si pe alea care le schimb...faza e ca pe electronica lucreaza, dar sunt infundate fizic...asa zice nenea mecanicul meu

Edited by DragosD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now