Posted 4 Feb 2010 · Report post salutare!de curand mi-am achizitionat un s60 din 2007 D5, 163cpdupa 2 zile a inceput un troncanit pe stg fataam fost la service, s-au verificat toate articulatiile si nicio problemaunica solutie ar fi flansa de la telescopam schimbat-o, dar tot asa face, numai ca zgomotul a mai scazut in intesitateputeti, va rog sa ma ajutati cu niste idei?Multumesc anticipat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Feb 2010 · Report post si a mea face la fel dar nu tot timpu ....n am reusit sa identific , am fost si la itp cu ea sa traga de toate cele si nimic Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Feb 2010 · Report post Poate bara stabilizatoare,sau caseta Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Feb 2010 · Report post Si la mine exista acel troncanit. E rar si se aude doar la gropi sau denivelari mari si viteza mica si destul de rar.Nu pare a fi caseta pentru ca se aud jos la roata......Nu s-a gasit problema.Eu am doua presupuneri.1. E o hiba in telescop insa nu stiu ce ar putea fi acolo2. Planetara iese din cutie dupa care intra si se reaseaza cu acel zgomot.... sunt doar presupunerile meleNu stiu cum e prinsa planetara in cutie.posibil sa fie o siguranta acolo care s-a uzat.Cei care au vadis-ul instalat, poate ne arata si noua o poza cu ea.Multumesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Feb 2010 · Report post am fost azi la srvice si am gasit caseta cam slabitainca mai face dar foarte infundati-am strans caseta( are o piulita de reglaj) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Feb 2010 · Report post astept si alte variante din partea voastra Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Feb 2010 · Report post dak seamana cu zgomotul de planetara e si la mine.am schimbat:bieleta +cap bara stg+dreaptapivot stg+drbucsa cap telescop(o precizare ar fi ca bucsa asta e formata din 2 bucati distincte.le ai schimbat pe amndoua?)stg+drbielete antiruliu stg+drambele bucse de la brat stg +dr.concluzia mea:au disparut alte zgomote dar zgomotul asta nu.am dat scutul jos si am vazut ca este un pic ros pe interior.de unde mi am dat seama ca motorul balanseaza un pic cam mult.atunci cand face balansul e posibil sa se auda acel zgomot de la planetara.solutie:verifica sa nu fie vreun tampon slabit la motor.la mine am gasit un tampon mai slabut dar nu mai am bani sa l schimb Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Mar 2010 · Report post dragi prietenisa va spun.......simt ca inebunescam schimbat bucsile la brate fata, stg+dr, flansele la telescoape, stg+dr, bieletele antiruliu fata, stg+ dr,nu ii mai dau de captot asa imi troncane, am vb cu cineva si mi-a zis ca este intr-adevar bara stabilizatoare( bucsile), numai ca bucsile vin cu tot cu bara si costa "doar" 900 RONce ziceti? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Mar 2010 · Report post te risti ? io unu am renuntat sa mai investighez ...astept sa crape piesa ca sa vad de unde e Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Mar 2010 · Report post te cred!si eu sunt la fel ca tine :violent1: Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Mar 2010 · Report post Poate bara stabilizatoare,sau caseta Suie masina pe rampa,si uita-te atent la bucsile de pe bara stabilizatoare.Trebuie sa fie ambutisate pe bara,daca sunt ''dezlipite'',inseamna ca de acolo vine zgomotul.Si alta varianta nu ai,decat sa o cumperi pe toata Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Mar 2010 · Report post bara am verificat-o, bucsile erau un pic roase, dar le-am pus un supliment de cauciuc si am crezut ca este ok.problema nu este din bara stabilizatoareluni am sa verific telescopul pe stanga fata sa nu cumva ca tija de la telescop sa aiba joc.am sa va dau de stire. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Apr 2010 · Report post Si eu am un S40 din 2008 si de vreo 3 zile imi incant urechea cu aceeasi "ponitura" de la roata din dreapta. Am fost la un service respectabil cu ea si au tras de toate articulatiile si concluzia a fost ca masina este in regula. Partea proasta e ca zgomotul este inca prezent atunci cand franez violent sau cand virez rotile pe loc sau la viteza foarte mica. Faptul ca se aude pocnitul si cand masina este stationata/viteza foarte mica si virez de roti elimina orice articulatie din discutie. Nu iti soliciti bucsile cand stai pe loc si nici planetarele. Ramane partea pivotanta/rulment de pe telescop/arc. Asta am gasit eu pe net:Suspension Clunking Noise"A Clunking noise that comes from the front end when accelerating from a stop can usually be attributed to a broken engine mounts. In most cases the engine mounts have support straps that will only allow a specific amount of movement when the mounts fail! In some cases failing engine mounts can be identified by noting that you begin to feel vibrations throughout the inside of the vehicle when idling. Another source of clunking noises can be worn front or rear suspension components such as tie rod ends, ball joints or worn control arm bushings. A good rule of thumb would be any vehicle over 80,000 miles should have its suspension gone over thoroughly to check for worn suspension components"In concluzie daca aveti un usor tremurat la relanti verifcati tampoanele le motor. Daca nu este tamponul tb demontat telescop/arc si vedeti ce e acolo. De articulatii degeaba trag baietii aia la service ca nu misca nimic. Eu merg maine sa sa fac operatiunea asta.Am citit ceva pe http://www.swedishautoparts.com/S40/Volvo-S40-suspension-front.html Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Apr 2010 · Report post Verifica amortizorul.Si la mine a aparut un troncanit pe dreapta fata de ceva timp si nu reuseam sa identific problema. In consecinta,duminica am controlat totul pe dreapta;rezultat=nimic.Asa ca am demontat amortizorul.In felul asta cu el jos am gasit si problema.Era gol + pistonul lui are joc in carcasa(de aici troncanitul). Deci,rezultatul=amortizor nou. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Apr 2010 · Report post Si la mine exista acel troncanit. E rar si se aude doar la gropi sau denivelari mari si viteza mica si destul de rar.Nu pare a fi caseta pentru ca se aud jos la roata......Nu s-a gasit problema.Eu am doua presupuneri.1. E o hiba in telescop insa nu stiu ce ar putea fi acolo2. Planetara iese din cutie dupa care intra si se reaseaza cu acel zgomot.... sunt doar presupunerile meleNu stiu cum e prinsa planetara in cutie.posibil sa fie o siguranta acolo care s-a uzat.Cei care au vadis-ul instalat, poate ne arata si noua o poza cu ea.Multumescvali, cam greu de presupus ca iese planetara si revine ... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Apr 2010 · Report post Si eu am la plecarea de pe loc (fie in fata fie in spate) o "pocnitura" sau cand merg incet cu 1-a si o las sa "cada" la relanti (in viteza). Cand am fost la service sa-mi fac distributia mi-a spus mecanicul ca ar fi capatul de planetara. Mi-a spus ca n-are nimic pana cand incepe sa se auda in mers si la viraje. Ca sfat primit...mi s-a zis sa accelerez cat mai putin pe curbe pentru a prelungi viata capetelor de planetara. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Apr 2010 · Report post Si eu am la plecarea de pe loc (fie in fata fie in spate) o "pocnitura" sau cand merg incet cu 1-a si o las sa "cada" la relanti (in viteza). Cand am fost la service sa-mi fac distributia mi-a spus mecanicul ca ar fi capatul de planetara. Mi-a spus ca n-are nimic pana cand incepe sa se auda in mers si la viraje. Ca sfat primit...mi s-a zis sa accelerez cat mai putin pe curbe pentru a prelungi viata capetelor de planetara.Am scris eu intr-un alt topic in care ne certam cei de la reprezentanta.Acel pocnet la viteze mici este de la capul planetareiMergi la un mecanic sau service chiar si reprezentanta sa iti "cimenteze" planetara.Aproape sigur de acolo este.Eu am patit asta si s-au ocupat cei de la brasov de cimentare.Nu a mai facut.....Zgomotul mi-a ramas si mie la roata. (am schimbat pivotii, capetele de bara, nu mai am nici-un joc decat acel zgomot minunat)O sa schimb si eu amortizoarele. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Apr 2010 · Report post la mine acel trosnit este de la arcu de fata care de a lungu timpului i sa macinat mansonu care vine pe spira care sta pe taleru de la amortizor si se rezolva cu alt manson Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Apr 2010 · Report post interesant. dar cred ca un zgomot de arc e mai ciudat... ar trebui sa aiba si un ecou pentru ca arcul vibreaza.la mine e sec zgomotulO sa verific si acel manson Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Apr 2010 · Report post am avut si eu aceleasi simptome. este de la capul de planetara. se da cu o solutie speciala acolo si dispare. rezolvat problema la revizie la brasov. acum 1 saptamina. nu e nimic grav , insa deranjeaza. se da(u) roata(rotile) jos si se da cu un "lipici" , se sta 1-2 ore sa se intareasca si gata ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Apr 2010 · Report post Cam cat costa acel "lipici"? Cum se numeste? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Apr 2010 · Report post intreba la brasov. mie mi-au facut chestia asta gratis pentru ca ma tot duc la ei la revizie...nu poate fi mai mult de 1 ora manopera. mai multe nu stiu, imi pare rau...IATSA SA BraÅŸov:Showroom si Service Volvo:Calea BucureÅŸti km 165 (Darste)Tel / Fax: 0268 - 33 70 700268 - 33 80 80Program de lucru: Luni - Vineri:Sambata: 08,30 - 17,0008,30 - 14,00E-mail: contact@iatsabrasov.rovolvo.vanzari@iatsapremium.rovolvo.service@iatsapremium.ro Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Apr 2010 · Report post a se intelege ca aici se trateaza doua probleme diferite.1. acel pocnet la plecarea de pe loc care se rezolva cu "lipici" 2. si acel troznet din timpul mersului care pare a fi de la amortizor sau flansa de sus.... inca sapam ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Apr 2010 · Report post "2. si acel troznet din timpul mersului care pare a fi de la amortizor sau flansa de sus.... inca sapam )"NU mai sapati ! e de la flansa amortizor. se aude doar la viteze mici si numai cind amortizorul nu face cursa completa (sau cursa mare). de obicei cu geamul deschis , pe piatra cubica.deci , schimbat flansa amortizor ! Share this post Link to post Share on other sites