iulirx

Bestia

230 posts in this topic

  Se pare ca vrei sa "arzi " multi bani! ;D.O sa iti iasa cum trebuie  si te va multumi sint sigur dar te intreb ,ce vei face cu 370-400Cp(daca iti va ajunge ,dupa st2)  cu tractiune fata?

  De la aceasta putere chiar Fiesta 1,6 Wrc sau S2000(raliu amindoua) ,ca sa nu mai zic de Focus ,au tractiune integrala( putere incepind de la vreo 500cp in sus cu  peste 800Nm.)

  Un Subaru era cel mai reusit si pretabil de dus la puteri foarte mari.

Sper sa nu te superi ca am comentat putin.Iti doresc mult succes .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte fain! Felicitari!

(si abia atunci va fi racheta, acu e sageata)

In eventualitatea ca as mai avea vreodata ocazia sa merg cu ea, spun de acuma NU. Mai bine cu trenul!

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Se pare ca vrei sa "arzi " multi bani! ;D.O sa iti iasa cum trebuie  si te va multumi sint sigur dar te intreb ,ce vei face cu 370-400Cp(daca iti va ajunge ,dupa st2)  cu tractiune fata?

   De la aceasta putere chiar Fiesta 1,6 Wrc sau S2000(raliu amindoua) ,ca sa nu mai zic de Focus ,au tractiune integrala( putere incepind de la vreo 500cp in sus cu  peste 800Nm.)

  Un Subaru era cel mai reusit si pretabil de dus la puteri foarte mari.

Sper sa nu te superi ca am comentat putin.Iti doresc mult succes .

6300 euro cu totul.

pe mine nu puterea ma doare, ci cuplul. vreau s-o sar de 550nm. daca sare acum nu mai exista stage 2. daca nu , n-am ce face, o duc la peste 600 cu stage 2.

puterea o folosesc absolut pe toata ! nimeni nu foloseste puterea mare la viteze mici, este imposibil . veyronul foloseste doar 350-400 cp pina la 150 km/h.

o sa fie probleme cu punerea cuplului pe asfalt, insa am semislikuri profesionale si ceva experienta.

oricum , din 1000 km parcursi, doar 50-60 vor fi la regim dur si numai acolo unde sint create conditiile propice de siguranta. restul, lento ca semislikurile pe umed sau rece sint dezastru. sint mai proaste ca montana, de exemplu...

masina ramine o masina de oras (desi pare greu de crezut) si rar , de distractie ( uneori, "pedeapsa" bmw-urilor....)

sintem 2 soferi acasa (in 6 luni vom fi 3). nu stiu de ce , cind vreau si io sa ma duc in oras, nu gasesc rs-ul niciodata. mie-mi ramine mereu volvo !

d-aia iubesc io volvo !

Share this post


Link to post
Share on other sites

sint nesimtit ! ma scuzati !

multumesc de aprecieri, tuturor !

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma feresc ca de dracu' de motociclete si de 4x4. (desi visul meu e o motocicleta, insa NU mi se va realiza ! nu stiu sa merg pe motocicleta si nici nu vreau sa invat si nici sa ma duca cineva cu motocicleta. piei satana !)

cum se mai intimpla sa merg aproape de limita, o mica eroare pe 2x4 o mai rezolvi, insa pe motocicleta sau pe 4x4 e game over. (desi 4x4 are limitele mai sus, insa si eu as merge mai sus...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auzi, Iuli, da un update de rezervor nu-i faci?

Poate faci 100 intreaga de km cu un rezevor.

;D ;D ;D

Glumeam, misto colantata, restul pare interesant (sigur tu sti mai bine ce i-ai facut)

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Mult succes si inca odata repet ,sper sa nu te fi suparat comentariul meu.Pasiunea pt. ceva placut si dorit din inima nu are margini.Mult succes cu racheta ta cea alba  ;D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu m-am suparat, dimpotriva, ma bucur. inca o data, multumesc !

si pe mine ma doare ca nu sint omv-uri din 50 in 50 km. asta e o problema si va ramine o problema, si cred ca din ce in ce mai mare....

consumul e printre principalele sisteme de frinare !

cind alergam pe carturi mai ramineam fara benzina, dar venea repede pierre si gata. acu vine fii-miu cu canistra !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arata nemaipomenit colantata, chiar vroiam sa comentez dar nu am de ce, pana la urma ai avut dreptate cu alegerea culorii, si un alb + imaginatie poate arata bestial, felicitari inca o data .

Share this post


Link to post
Share on other sites

subscriu .... e 'bestia'la ... astept sa ma plimbi :) .... poate de data asta ma incumet si la covrig :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte tare !! Felicitari ! ... Acum trebuie sa vii sa ne plimbi cu ea  :evil6:

Cam asa ceva ar vrea Iuli  ;D :

BMW  :whip:  Iuli cu RS-ul

Share this post


Link to post
Share on other sites

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

rupe aderenta la 200 intr-a 6-a....(pe umed)

nu va mai exista un stage 2, ca nu mai trebe !

abia astept sa vin acasa.... ::) ::):P

masina nu mai e limitata decit de aderenta, restul s-a rezolvat !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu ca nu e frumos sa ii contrazici pe altii, dar masina este stage 2 (conform softului superchips adica 355cp, 508Nm)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali daca il mai contrazici pe domnul Iulirx o sa vin personal la Ploiesti sa-ti iau cheile de la Bestie :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

cum dracu' se desfac suruburile care prind evacuarea asa de la sine nu-mi dau seama....(imediat dupa turbina)

e a 2-a oara cind ramin fara ele. ce sa-i pun sa nu mai iasa ? [nu se topesc, dispar pur si simplu]

e normal sa zici ca am neoane sub masina daca o forjez ? se vede evacuarea de zici ca are 1000 de grade (daca nu cumva chiar o avea...)

cred ca consuma mai putin. nu mai ia 60%, ia 58 %... ;D:D;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca șuruburile alea fug din cauza mersului subturat :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. grower

2. nu mai ai loc de inca o piulita ?

3. bate piulita cu ciocanul si ovalizeaz'o putin apoi infeleteaz'o asa mai cu chin putin dar o sa scapi de belea.

4. sudeaza-le

Share this post


Link to post
Share on other sites

a 2-a - a 5-a (30-230)

gti 380 cp secventiala, egal 3-3 (schimba al dracu' de "instantaneu")- ma ia si il iau cu mai putin de 1 m.

evo 10 stage 2, mucificat 8-0. n-are rost sa vorbin de el. se misca pina la 150, dupa aia adoarme soferul (cred). mai vroia, poate nu credeti, insa mai vroia... culmea : n-a vrut de pe loc....

s3 cu ceva acolo , n-a mai vrut. si nici cu volvo n-a vrut... :lol:

un gti , probabil sub 350, plecat....

liliesti + dn1.

si a mai trecut o zi....

da' nu degeaba : mi-am dat seama ca am nevoie de admisie profesionala.

deci : sa circule aerul ! in 2 luni va circula.

ps. acu' 3 zile fii-miu a distrus psihic un rs stoc din brasov.baiatul venise sa si-o ia. insa amploarea a fost prea mare. bine ca n-am fost acolo, ca io sint milos....

Share this post


Link to post
Share on other sites

suzuki gsx r-600, trecut la carnetel ! (0-200)

cistig pina la 60 , se duce el pina la 130, dupa aia imi iau zborul pina la 200 (2-3 masini), dupa aia imi da el vreo 3 tiruri in fata pina la 260.

pe cheia nu vrea (si stie el de ce....)

am facut un mic calcul la bonurile de benzina din torpedou : dupa 200 mil m-au lasat nervii , si le-am aruncat (mai erau destule...)

zicea cineva ca volvo e scump ?

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe Cheia poate la vara, acum nu poate nici un motor pe serpentine din motive destul de clare .

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci e a 6-a oara cind ma lasa suruburile de la evacuare.

am pus grover, contra-piulita....le "maninca" ca pe benzina. o fi avind lipsa de fier, dracu'- m-a timpit !

nici nu mai pot sa plec noaptea cu ea ca trezesc tot cartierul. da' merge de mi-e frica sa va spun....

de data asta pun de cupru si am sa incerc sa le dau o gaura sa le pun sigurante ca la frina. sa vedem ce-o mai fi....

daca si acu' le "maninca" , data viitoare le sudez !!!

nu trec 1000 km ca io, hop la service . nici nu ma mai intreba baietii de ce vin, pac, suruburi ! asta care-a proiectat suruburile astea cred c-a fost chinez , indian sau roman !!

acu nu mai am numai grija sa nu ma departez de peco , mai am si grija sa nu ma departez de service....

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

am intrat aici am dat click pe Focus RS 450

si, ghici ce-am vazut .....?

nu stiam io de ce rupe aderenta intr-a 4-a.....:D

uite-asa iti gasesti masina pe net, cautind aiurea....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Draga Iuli am pt tine pregatit un M3 compresor de ~600 CP, cand treci prin Bucuresti daca vrei iti pot arata cum arata un spate de M3, asta ca sa-ti mai creasca putin dispretul fata de BMW .

Focusul tot Focus este chiar daca este RS, daca vrei o masina adevarata ia-ti un M3 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now