Sign in to follow this  
Followers 0
Guest radub

verificare volvo s80 2008

5 posts in this topic

Salutare! Imi poate cineva spune sigur daca? bineinteles contra cost ..pe baza de serie sasiu si motor pot afla la reprezentanta volvo iasi istoricul de service al respectivei masini ...Mai exact domnul de la care vreau sa cumpar aceasta masina a facut schimbul de ulei filtre etc.la volvo in franta ...insa .km putini pe care ii are aceasta masina ma pune un pic pe ginduri .Sper sa ma fi exprimat corect ca sa pot fi inteles ..Multumesc mult!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mod normal ar trebui sa vada si cei din iasi,asta daca a fost facuta revizia la o reprezenranta Volvo din franta.

Dar,daca te duci la reprezent. din iasi,teoretic,cei de acolo ar trebui sa stie cum sa se uite la o masina,si sa-si dea seama de km reli sau nu,si de starea masini in general,daca merita luata sau nu.

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

dupa seria masinii poate sa ti spuna ultima revizie si ce sa facut la ea ....dar la ce sa facut in reprezentanta

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu ai istoria verificarilor facute la masina in franta-ITP DE LA NOI-acolo vezi km reali. in rest apucate si fa schimburile de consumabile care trebe -nu costa o avere- si daca e cutie automata vezi cind a fost schimbat uleiul la cutia de viteze si filtrul.daca nu ai cum sa afli SCHIMBA-L.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cati km are masina?

un pont bun pentru a determina cat de cat km, poate fi uzura cauciucurilor.

Nu este o regula insa ai putea sa vezi cum arata roata de rezerva.

Daca are sub 40 000 - 50 000 km reali ar trebui ca roata de rezerva sa fie de acelasi model cu cele folosite si sa arate cat mai bine. Ma indoiesc ca s-a stresat el sa le mute pentru a se uza toate egal. (masina mea avea 78 000 km si roata de rezerva era virgina dar asta in germania inclusiv si manivela erau virgine.)

Nu e insa sigur pentru ca poate a folosit acelasi model de cauciucuri cand e noua sau le-a schimbat desi e cam mare efortul, dar poate ii prinzi.

Poti sa mai verifici si calitatea vopselei. Spala masina si verifica daca e perfecta.

Daca e reparata prin service-uri, poti sa surprinzi scame prinse prin vopsea ( e ca o proeminenta mica in vopsea) nu e finisata perfect, iar o fabrica si mai ales cele cu nivel al pretentiilor ridicat, nu este permis asa ceva.

Verifica si daca s-a umblat la suruburile care prind tabla, usile, capota, caroseria.... Ar trebui sa se vada vopseaua sarita sau zgariata pe suruburi. Verifica bateria daca e originala, Daca s-a umblat la borne.

Daca are km putini nu ar avea motiv sa umble la ea.

Nu stiu daca la S60 e in portbagaj.

Verifica cablurile, expuse, poate surprinzi stropi de vopsea pe ele.

......

mai multe  cred ca iti vor da si colegii de forum.....

Cu km reali, poti suna la reprezentanta. Incearca la brasov, ei erau chiar draguti....... Poate sunt si altii dar nu i-am cunoscut eu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0