Guest terapie

Costuri intretinere S40 ?!

30 posts in this topic

Salut, in ultima vreme ma gandesc serios sa-mi iau un S40 de prin 2002 1.9 D sau TD(preferabil...)

Din cate am auzit pe ici pe dincolo cica ar fi deosebit de scumpe la intretinere (la orice masina mai crapa diverse...)

Este adevarat?

Se merita un S40 in loc de un A3 sa zicem(din acelasi an,dotari etc) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, in ultima vreme ma gandesc serios sa-mi iau un S40 de prin 2002 1.9 D sau TD(preferabil...)

Din cate am auzit pe ici pe dincolo cica ar fi deosebit de scumpe la intretinere (la orice masina mai crapa diverse...)

Este adevarat?

Se merita un S40 in loc de un A3 sa zicem(din acelasi an,dotari etc) ?

Salut ..uite eu am un v40 din 99 diesel 95 cp si costurile ar fi cam asa filtru de aer 35 ron filtru de motorina 40 ron filtru de ulei 30 ron si ulei 100-140 ron depinde de unde l cumperi ,eu folosesc 10w40 Castrol,iar de schimbat in jur de 10 000 km.Pivoti si capete de bara inca nu am schiimbat dar se ajunge undeva la 80 ron /buc +_.Distributie si role, ce o mai fi pe acolo in jur de 800 ron +_ .In rest toate bune pana acum..deci eu recomand Volvo.Daca il cumperi din Ro sa fii atent..la fel si afara..chiar daca arata bine masinuta.Iar la final fa un test cu Audi si unul cu Volvo  :D Eu iti urez noroc in ceea  ce ai de gand sa cumperi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

e mai ieftin de intretinut un volvo s40 decat un audi ;)

eu am un s40 1.9d din 2002

cum a spus ci colegul mai sus fa un test cu un volvo si un audi si-ai sa vezi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca e mai ieftin de intretinut un S40 decat un A3, dar nici mult mai scump. Intretinerea lor este cam pe acolo... poate cu un avantaj pentru Audi dat de faptul ca exista mai multe repere aftermarket decat la S/V40.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A3=Golf deci este chiar ieftin de intretinut la partea mecanica, iar la partea estetica tot A3 este mai ieftin .

Acum depinde de ce dotari si motorizare vorbim, atat A3 cat si S40 au si avantaje cat si dezavantaje, S40 este mai silentios ca diesel si mai modern dar este mai slab motorizat, interiorul este prea sobru la A3 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Preferabil Diesel" eu zic ca nu i asa scump volvo v40 de intretinut..acici ma refer la consumabile..in rest nu stiu ca n am schimbat mai nimic.Nu stiu un telescop cat ajunge dar banuiesc c a depinde si de stare firma..Deci romand S40 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am un s40 din 2002, 1,9d

are 205000 si l-am luat la 165000

este full ca dotari

nu trebuie sa iti faci probleme

piesele sunt mai mult decat acceptabile

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna, si eu am un volvo s40 1,9 din 2001 ,toata lumea zice ca este scumpa intretinerea, nu este adevarat este f ieftina. curea distributie + rola+curea alternator+rola intindere+ ulei 6 l = 530 lei. rolele ina, curea power grip ulei mobil 10w40 si le-am montat eu cu un amic in 1,5 ore. simplu . deci este diferenta. la Audi este mult mai scump. si nu se compara( MASINA SOLIDA VOLVO).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, am si eu un S40  1,9 D din 2003, in vara am schimbat distributia( tot ce tine de ea) si pompa de apa. Cu tot cu manopera am dat 900 RON. In rest de cand am luat-o ( 2007) numai consumabilele  LA TERMEN  le-am schimbat. Asa ca, decizia iti apartine in leg cu S40 sau A3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

Din cate stiu eu si sper sa nu gresesc VolvoS/V40 este asemanator cu Mitsubishi Carisma. Asa ca ma gandesc ca sunt destule repere care sa fie la fel atat la Volvo cat si la Mitsubishi. Deci nu cred ca ar fi greu de gasit piese ieftine dar bune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu este asemanator, este pe aceeasi platforma. Dar asta nu inseamna ca piesele de carisma sunt mai ieftine decat de s40.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Am Volvo v40 1.9 d din 2002 si sa stii ca piesele pt motor le poti cumpara de la Renault

De exemplu eu am schimbat acum un an turbina si la reprezentanta Volvo mi-au cerut 1100 de euro pe o turbina, dupa care am intrebat la Renault si mi-au cerut 600 de euro asa ca in privinta peselor pentru motor nu trebuie sa iti faci griji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mi se pare chiar scump pt o marca premium

De multe ori piesele originale sunt comparabile cu cele de Logan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu vad altfel treaba, piesele scumpe la volvo sunt alea care nu se strica de obicei, la piese curente si consumabile nu e mai scumpa decat orice marca germana (premium sa zicem).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treaba naspa cu ele e ca sunt prea destepte

Daca ti se intimpla ceva sunt sute de senzori care ar putea genera problema

Dar una peste alta, tot Volvo o sa imi iau, insa mai nou.

Ma bate giondul din Suedia, am vazut niste topicuri pe aici.

Numai sa mai treaca criza, daca nu ne eutanasiaza Boc pina atunci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treaba naspa cu ele e ca sunt prea destepte

Daca ti se intimpla ceva sunt sute de senzori care ar putea genera problema

Dar una peste alta, tot Volvo o sa imi iau, insa mai nou.

Ma bate giondul din Suedia, am vazut niste topicuri pe aici.

Numai sa mai treaca criza, daca nu ne eutanasiaza Boc pina atunci

POti sa imi zici si mie care este diferenta intre Volvo cumparat din Suedia si cel din Germania?Aici ma refer atat la diesel cat si la benzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ lik 2008. Prietene, frunzareste link-ul acesta si constata singur: http://www.blocket.se/hela_sverige?q=volvo+s40&cg=1020&w=3&st=s&ps=&pe=&mys=&mye=2004&ms=&me=&gb=&fu=&ca=6&md=th&cxpf=&cxpt=&cxdw=&cxc2=&cxcb=&cxcn=&cxcr=&cxcy=&cxcg=&cxcu=&cxcs=&cxcw=&ccsc=&ccsd=&cchb=&ccco=&ccce=&ccca=&ccsu=&ccmp=&cctr=

Informativ, "tai" ultima cifra si obtii pretul in euro; la km. procedezi invers!    ;D

Best, avx. :-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Avx" multumesc pentru link.Dar fiind fan diesel nu prea am ce vedea.Diferenta la km pare sa fie cam marisoara fata de Germania ,Franta,Olanda. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Germania au cam inceput sa le minareasca din pacate. Nici nemtii nu prea mai sunt nemti, sunt arabi, sirbi, toti bisnitarii au autohaus in Germanica.

In Suedia in plus ai de unde alege, e ca si cum ai cauta la noi Logan.

E drept mai scumpe, dar scapi de alte cheltuieli.

Si eu am tot diesel, dar parca nu mi se mai pare asa mare scoaterea fata de benzina, nu m-ar deranja sa fie un Volvo pe benzina in viitor.

Desi sper sa fie un XC 60  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

E buna si benzina dar ..tot la diesel raman.Imi place cum suna  asa tractoras  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai merge cu un T4/T5 ti-ai schimba un pic parerea  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai merge cu un T4/T5 ti-ai schimba un pic parerea  ;)

Stiu ceea ce poate un T4/T5 / T6.Am mers cu un s80 t6 geartronic parca si merge nu jucareala ;D Dar noi inca nu aveam asa asflat ,deci ma multumesc cu 90-120 cp  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tot iei diesel, ia de 2 litri 136 cai

Si eu voiam sa iau 1,6 litri ca e mai ieftin la consum, dar nu as mai da inapoi acum :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma multumesc cu  d5 ul de 163  cp :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now