Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

rand

Dezmembrez Volvo V40 2.0T 2001

265 posts in this topic

Ai cumva stergatorul de far de pe partea soferului? (imi trebuie, de fapt, doar 'imbracamintea' de plastic de pe bratul lui ...).

Thx,

Vlad

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut!

se pare ca am acelasi tip de masina ;).

m-ar interesa bratul stergator spate si scutul motor daca e in conditii bune,despre etriri ti-am scris si in adresa ta de e-mail.

pa pa

Share this post


Link to post
Share on other sites

stergatorul spate l-am dat. scutul motor este rupt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bara spate 2001, completa , cu armatura si tot ce tine de ea - pret 200 euro.

Vreau sa eliberez garajul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Capacele de la boxele din fata (usi si bord) au plecat de ceva vreme. Sorry.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mister research, ai un rand (daia am schimbat adresarea :P ) de injectoare T4?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am un rand de injectoare de pe 2.0T care nu le folosesc si un rand de pe T4 care functioneaza zilnic. Dar daca bine am bagat de seama, sunt identice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

veeeery interesting... Ia sa studiez problema...

Thanks!

PS - Din cate stiu eu, ai mers mult timp si cu 2.0T si cu T4. Ca parere personala, T4 are turbo lag mai mare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

T4 nu are lag mai mare fata de 2.0T.  Dupa 06/2000 are turbina 14T twin-scroll si fata de 12T (tot twin-scroll) nu e diferenta sesizabila. La turatii mici cred ca sunt dimensionate la fel... Si fiindca presiunea de supraalimentare este mai mare fata de 2.0T, se simte mai "vioi".

La  injectoare o sa ma uit in VADIS... dar cred ca m-am mai uitat :D si injectoarele sunt la fel, difera timpul in care ele sunt comandate pe deschis din soft...

Ceva modificari la orizont :D ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dap.  ;)

Turbina mea a dat-o pe ulei (desi e tot vioaie).

Si am 2 variante: ori o reconditionez la BV, ori iau una 14T (e bolt on, iar de boost ma ocup eu cu mbc, insa numai dupa ce ii pun un afr wideband bun, ca nu am chef sa o dau in amestec sarac si sa topesc motorul)

Si cel mai probabil, dupa aceea, un soft bun care sa se ocupe si de presiune si de deschiderea injectoarelor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

- motor turbo B4204T3, stare f. buna, ~119.000km

- cutie de viteze M56 H1/4.0

- planetara lunga, scurta

- turbina  Mitsubishi TD04L-12T

- electromotor, alternator(Denso)

- compresor A.C(Zexel)

- pompa frana, calculator de ABS

- pompa servo(ZF)

- pompa benzina, injectoare, diversi senzori de la formarea amestecului combustibil

- caseta de directie

- oglinda retrovizoare electrica si incalzita dreapta

- usi

- aripa fata dreapta

- far dreapta, fara semnalizator

- macarale geamuri electrice fata si manuale spate

- geamurile laterale (mai putin dreapta spate de la portbagaj si stg. fata)

- bara spate

- haion, luneta

- carlig remorcare original Volvo priza si adaptor de la 7 la 13 pini, cablaj si tot ce trebuie

- blocuri optice stanga spate, dreapta spate, spate hayon

- etriere fata, spate drt., discuri frana

- evacuare completa, catalizator, sonde lambda

- coloana directie

- rezervor benzina

- motorase stergatoare parbriz + luneta, suporti motor, piese de suspensie

- instrumente de bord, bloc comanda pornire faruri, bloc comanda semnalizare+faze faruri, bloc comanda stergatoare

- arcuri flanse amortizor spate

- amortizoare+arcuri+flanse fata

- bloc comanda clima manuala

- rezervor spaaltor parbriz

- alte maruntisuri din interior, grile aeratoare, scaune, capitonaje,  etc.

Daca este cineva interesat, poate sa-mi scrie pe rhusau@yahoo.com, sau telefon 0747/142874 cu intrebari, propuneri etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai cumva coltul dreapta fata de la fustita?(asta in cazul in care se potriveste la modelul meu)

Share this post


Link to post
Share on other sites

la phase2 s-a renuntat la colturile fustitei...deh, incalzirea globala, sau moda.. cine poate sa stie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

inca mai am ceva piese.. pentru o vreme

Share this post


Link to post
Share on other sites