Sign in to follow this  
Followers 0
danutttz

Probleme Turbo +diverse

17 posts in this topic

In primu rand salutare tuturor!! sunt nou pe aici si nu stiu daca sa mai discutat....

de 2 zile am achizitionat un volvo S 40 din 98 motor 1.9 turbo Benzina 149 kw (200Cp)

In primu rand vreau si eu sa stiu la ce temperatura functioneaza normal motorul pt ca am observat ca la 100 de grade porneste ventilatorul e normal???cineva mia spus ca pana in 120 e normal sa stea....adik ca apa fierbe abia la 120 la motoarle astea...

2. A doua problema este la turbo am deschi capota am accelerat motorul pana in 4 mii sa spunem dar turbo nu se aude eu stiam ca trebuia sa se auda normal....nush ce sa zic ...altcineva spunea pe net ca la motoarele astea e normal sa nu il auzi turbo .....iar nu stiu ce sa spun cam astea sunt problemele depistate pana acum masina are 170 de mii de km merge f bn trage f bn dar imi e cam frica cu apa nu stiu sigur daca e adevarat din moment ce ventilatoru porneste la 100 de grade cred ca e ok daca asa e setat nu???multa bafta si multumesc anticipat...!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

1. Unde iti sta acul de la temperatura apei? Ar trebui sa stea fix la jumatatea cadranului, daca iti oscileaza sau sta mai sus/mai jos ceva e in neregula, probabil cu termostatul sau cu senzorul de temperatura. Fiind un sistem de racire sub presiune, e normal sa fiarba apa la 120.

2. Daca te baga in scaun e in regula. Nu prea ai ce sa auzi  decat cu motorul in sarcina, de exemplu baga a 5-a pe drum drept pe la 60-70 si calc-o mai tare, trebuie sa auzi un usor suierat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

1.Asa cum a spus si xydexter daca acul sta la jumatatea cadranului e ok. Si cred ca ventilatorul e ok sa porneasca la 100 sau chiar mai jos. 120 din cate stiu e in zona rosie.

2.Eu iti propun un alt test: in viteza a doua, cand esti pe la 2500 rot/min calca acceleratie la maxim. Pe la 3200 rot/min ar trebui sa simti turbina (te baga in scaun). De auzit se aude f slab, nu e ca la motorina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc ft mult la intrebarea 2 mam lamurit ....dar la prima am o problema eu am indicator de temperatura electronic nu e cu ac cand e motorul rece scrie COLD la urma apara dupa un timp 50 de grade la urma creste progresiv pana la aproape 100 de grade nu a depasit 105 grade sta intre 98 si 100 de grade depinde de trafic si de stilul de condus...am facut un test am lasat masina pe loc pornita si am deschis capota la 100 de grade a intrat ventilatoru a scazut la 95 si sa oprit e in regula???

Share this post


Link to post
Share on other sites

nush cum e la volvo eu am avut un rover pe benzina mult mai simplu dar asta e mai complexa mi-ar fi de mare ajutor un manual pt modelul meu nush de unde sa il iau modelul de motor e b4194t cc1855 masina este extra ful cu dsa cu tot ce ii trebuie e din 1998 ....o am numai de 2 zile sunt foarte multumit de ea dar stii cum e cand iei o masina la mana a 2 vrei sa ii verifici unele chestii ca sa fii sigur ca nu ramai pe jos macar astea importante temperatura, ulei, antigel etc... spre ex nici nu stiu ce fel de ulei sa ii pun ....imi cam place sa imi bag nasul peste tot...:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe thepiratebay.org daca cauti dupa volvo s40 gasesti Din pacate a disparut torrentul. Ulei eu bag 5w40.

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc ft mult la intrebarea 2 mam lamurit ....dar la prima am o problema eu am indicator de temperatura electronic nu e cu ac cand e motorul rece scrie COLD la urma apara dupa un timp 50 de grade la urma creste progresiv pana la aproape 100 de grade nu a depasit 105 grade sta intre 98 si 100 de grade depinde de trafic si de stilul de condus...am facut un test am lasat masina pe loc pornita si am deschis capota la 100 de grade a intrat ventilatoru a scazut la 95 si sa oprit e in regula???

Share this post


Link to post
Share on other sites

E in regula daca nu urca mai mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc amandurora pt raspunsuri...as vrea daca se poate sa imi spuneti de unde pot lua un manual ceva pt ea ca sa aflu si eu cam tot despre masina de exemplu care e consumu in oras ...etc pt ca mie imi consuma in jur de 12 in oras....

Share this post


Link to post
Share on other sites

12 e ok... cand sare de 15l/100 poti sa te gandesti la ceva defectiuni. ~13% este dar de constructor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

In jur de 100 de grade porneste ventilatorul, vara in oras oscileaza intre 95 - 115 grade.

Dupa carte la 124 se aprinde avertizarea. 

post-681-12877874987346_thumb.jpg

post-681-12877874988634_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ms frumos castello vezi poate imi poti da si mie manualul acela sau oricine altcineva care il are stima....

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu ma int ceva in mod special credeam ca o ai tu pe toata pdf...:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scrie ce te intereseaza si iti scanez.

zimi si mie ce capacitate are rezervoru si cam cat ar trebui sa consume ...adik afara in oras si asa mai departe ce scrie in cartea ei cam cat consuma??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rezervorul ara 60 l.

Uite ce spune cartea legat de consum.

post-681-12877875838831_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0