mihai845

Scut otel - mi-am blindat masina :)

18 posts in this topic

Salut!

Eu am cautat pana sa gasesc si la un pret bun... 430 lei cu tot cu transport.

Poate mai sunt si altii interesati.

Eu am luat de o sapt masina si nu avea scut. Ma deranja ideea sa circul in "fundul gol" :))... nu sti ce gasesti pe drum.

E din otel 2.5 mm, arata si e lucrat foarte bine si s-a pus fara probleme. Un pic de indemanare si pricepere si s-a rezolvat.

Are si usi pt filtru si ulei dar capacul de la ulei nu vine unde trebuie. Asta e singurul inconvenient. Cand faci schimbul trebuie sa dai scutul jos.

http://www.accesorii-autoturisme.ro/piese/scuturi-metalice-ford/scuturi-metalice-ford-focus/146/288

L-am comandat din Ploiesti si a venit intr-o zi prin curier.

Ei il vand pt ford focus 2 dar fiind platforma comuna s-a potrivit foarte bine.

L-am pus la service-ul de pe Negostinelor - l-am gasit aici pe site. L-au potrivit bine. I-au fixat cu autogen placutele cu functie de piulite (se vad din schema care sunt) ca sa-l dau jos si pun la loc usor.

Poze nu mi-a trecut prin cap sa fac si acum nu mai ridic masina doar sa-i fac poze :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

are vreo 8-10 kg. nu e ceva de bagat in seama

Share this post


Link to post
Share on other sites

E bine!Pentru drumurile noastre intradevar e o solutie buna.Cat despre chestia cu capacul,la cel al masinii cel putin la mine nu are gaura respectiva cu toate ca e original.Iar faza cu scoaterea uleiului prin absorbtie nu merge,cel putin la motorul meu nu e valabila.Toate cele bune!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am vrut initial sa-mi pun original si am sunat la Volvo.

550 lei !!! din plastic ordinar... dar original  :hammer:

Am preferat sa-mi un SCUT nu o aparatoare de noroi si nu-mi pare rau...

Share this post


Link to post
Share on other sites

da` ce faci, off-road cu ea ? Sau mergi pe drumuri rurale care nu -s decit pietre ?

Sint o gramada de masini care nu sint "blindate" si care rezista bine mersi de atitia ani prin mioritica tara.

Important e ca tu sa ai liniste cind te urci in ea si cind te culci, gindindu-te: acum sint blindat, in rest nu poate decit sa se strice motorul din alte cauze.  :D

Sa-l stapinesti sanatos !  :beertogether:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt din Bucuresti si circul destul de mult prin tara si pe drumuri pietruite.

Si chiar daca nu mergeam pe asemenea drumuri... in Bucuresti crezi ca e mai bine?

Nu mi-am pus scut de nebun... M-am hotarat dupa ce mi-a sarit o bucata de asfalt pe sub masina... sau... n-ai vazut niciodata la liniile de tramvai din scumpa noastra tara parti care stau in sus de parca sunt la raport... :smileinbox:

Chiar si pentru noroi si toate mizeriile care sunt pe drumuri. Decat sa dau 550 lei pe un plastic... Fiecare cu alegerea lui. Si... da sunt mai linistit, nu neaparat la somn...  :iroc:

Nu circul pe autobahn...  :occasion14:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da dar acum ca ti-ai pus scutul nu inseamna ca esti 100% safe.restul masinii e inca vulnerabila la ''intemperiile'' tarii noastre!Drumuri bune!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici nu aveam pretentia ca am terminat cu eventualele probleme  ???... dar una am rezolvat-o...

Sti, ca orice sofer, ce surprize ne poate oferi un drum pe soselele patriei... sa nu avem parte de niciun fel de surprize  :occasion14:.

Drum bun la toti!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut !

Am o intrebare, tabla din care e facut scutul este zincata? Am vazut un scut din tabla nezincata si vopsita la o Toyota si dupa 3 ani era plin de rugina!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca e tabla zincata.

Ei spun ca e otel vopsit in camp electrostatic... are o rezistenta mai mare decat o vopsire normala.

Iar scutul pe care l-ai vazut... daca in 3 ani era plin de rugina poate la un an - doi trebuia sa ia o perie de sarma si o mana de vopsea si se rezolva problema. Nici dupa 3 ani nu e tarziu...  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plastic ordinar zici ?

Stiai ca scutul ala original are niste fante care conduc aerul acolo unde trebuie ? Cel putin la T5 asigura si flux pt zona de intercooler.

Mai are un rol foarte important in a reduce zgomotele !

Scutul original e flexibil, pentru ca flexeaza sub masina, nu stiu cat de flexibil e bucata aia de tabla.

Pe swedspeed unii si-au spart radiatorul cu scuturi aftmarket, facute chiar de catre producatori cum ar fi IPD USA, deoarece le-au intrat suruburuile in fund-ul radiatorului in partea din fata din cauza flexiilor, pentru ca gaurile pt suruburi sunt exact exact sub radiator.

Mie scutul original mi se pare foarte rezistent, e din material compozit si materialul asta se foloseste la toti producatorii auto mari, iar daca cu S40 ai nevoie de scut de otel, fereasca-ma dumnezeu dar cum faci tu off-road cu el ca eu dau cu botul cand cobor la mine pe strada, ce sa mai zic de off-road.

Pentru bolovani ala original e mai mult decat ok

parerea mea

Share this post


Link to post
Share on other sites

dar cine a zis ca fac off-road  ???

si fiecare cu parerea lui. Am vazut un scut de xc70 si e o aparatoare de noroi...

fiecare cu parerea lui...

oricum suruburile de care vorbesti nu au cum sa intre in radiator decat daca iti pui unele de 10 cm si in plus sunt fixate cu niste placute dupa radiator nu sub el... in cazul meu... nu spun ca nu s-a intamplat daca s-au pus fara cap.

multe marci vand scuturi de otel/metal ca optiune... "pachet de drumuri grele"... asa ca...

fiecare face ce vrea cu masina lui... eu scris aici pt cine vrea... restul sunt liberi sa faca ce vor... nu inteleg ce atata palavrageala fara rost.

vrei scut? bine! nu vrei? iarasi bine! chiar nu ma intereaza... in caz ca nu ai observat nu le fac si nu le vand eu...

Numai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mihai845, nu te supara - doar de-aia e forum, sa ne spunem parerile, atit bune cit si mai putin bune - din opinia ta. Cum am spus: daca tu esti multumit cu ceea ce i-ai pus masinutzei - foarte bine, asta conteaza. Restul sint pareri. Asa sintem noi aici, o mare familie, cu pareri diferite - dar care iubim acest nume: VOLVO.

Doar nu credeai ca or sa te felicite toti pentru alegerea ta, nu ?  Din contra, parerile "negative" sint uneori cele care te imping mai departe, sau macar te pun pe ginduri  :D

:kiss2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) Salut

E corect ce spui de forum... dar deja nu mai era vorba de e bine sa-ti pui/nu e bine sa-ti pui. Preocuparea era ce fac eu cu masina... off-road sau mai stiu eu ce, daca dorm sau nu linistit... nu prea imi dau seama ce legatura are scutul cu somnul meu... Pe orice forum sunt unii care trebuie sa se dea mai destepti sau sa faca putin misto de unu' sau altu'. Cam atat. Oricum nu s-a exagerat  :beertogether:

Hai sa fim mai veseli ca doar a venit primavara :sunny: :sunny: :sunny:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doamne ce cald e aici !

Dar cu ce am facut eu misto ? Unde am spus eu ceva de somn-ul tau ?

Iar chestia cu off-road-ul era o comparatie la faptul ca tu ai decis sa iti iei alt scut decat cel original care e de ajuns pentru majortitatea din noi, si credema ca si eu am dat de drumuri de coboram sfintii si cei ne-trecuti in calendar.

Eu doar imi spun parerile in legatura cu ce stiu si atat, pe uniii i-au ajutat, pe unii nu, fiecare cum vrea.

Matrixxx, baga un delete la post-urile mele de aici

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citeste tot ce s-a scris... nu a fost un mesaj care sa-ti fie adresat.

In fine... a venit primavara...

Ca initiator al acestui topic rog un moderator sa-l stearga... deja nu mai are legatura cu subiectul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scutul din compozit este foarte bun ! Cel din otel este la fel de bun doar ca nu are aerisire pentru motor si este dupa parerea mea folositor in cazuri extreme..nu pentru drumuri normale..

Edited by Stanciu Constantin Paul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now