Posted 28 Mar 2010 · Report post Ok, am sa incerc maine sa inregistrez sunetul. Si problema cu valva de aer, sa o schimb? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Mar 2010 · Report post Am reusit sa inregistrez motorul aseara si mi se pare ca nu tachetii bat ci injectoarele. Problema ce ma supara este clicaitul acela din fundal, se aude cel mai bine aproape la sfarsitul filmului dupa ce accelerez si motorul ajunge la relantiu.Filmul se afla la urmatorul link: http://www.sendspace.com/file/85x4qm Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Mar 2010 · Report post Nu bag mana-n foc, dar cred ca totusi un tachet bate. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Mar 2010 · Report post Cloncanitul acela din fundal si eu tind sa cred ca e un tachet, pentru ca bate numai dupa ce se incalzeste foarte bine si motorul sta la relnatiu. Dar cloncanitul acela constant se pare ca e de la injectoare, ca face la fel si la rece si la cald. Pentru ca motorul e cu turbo merg si injectoarele la presiune mai mare? Am un prieten cu un S40, motor 2.0 aspirat si am observat ca si la el se aud injectoarele dar nu asa tare ca la mine. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Apr 2010 · Report post Multumesc tuturor pentru ajutor, astazi am schimbat masina pe un s40 de 1.8 benzina. Imi place prea mult s40 de aceea am vrut sa raman fidel brandului. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Apr 2010 · Report post S-o stapanesti sanatos pe aia noua. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Apr 2010 · Report post si eu am acelasi motor ca si tine si sunetul e identic dar numai ca eu cand apas ambreiajul la fund nu se mai aude ce poate fi??:| Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Apr 2010 · Report post Sunetul ala e de la ambreiaj, rulmentul de presiune, cred. Am avut si eu aceeasi problema la un Seat care se auzea un fel de huruit cand era la relantiu si cand apasam pedala de ambreiaj disparea. Poti sa mergi asa linistit, nu are nimic. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Apr 2010 · Report post Poti sa mergi linistit... nu se intampla nimic... pana cand se gripeaza rulmentul, incepe si freaca in soarele de la placa de presiune, se sparge, si ramai in drum Go go go ! Share this post Link to post Share on other sites