Sign in to follow this  
Followers 0
cristicul

Sistem de economisire carburant

11 posts in this topic

Salut . Cautand oferte de piese an gasit asta  http://www.partstrain.com/store/details/Volvo/850/Tornado/Tornado_Fuel_Saver/1994/Turbo/5_Cyl_2-dot-3L/T57KI70.html?vdesc=true  pe un site serios de piese .

Ce credeti are vreun efect ?

Dupa aceea incercand sa gasesc pagina producatorului am gasi asta  http://vortexfuelsaver.com/index.html  Voi ce parere aveti . Despre asta cu magneti am vazut la Mitbusters ca ar fi efect placebo . Dar pare mai elaborata decat cea testata de ei cu 2 magneti pe furtunul de admisie combustibil .Scrie ca  mareste puterea motorului cu minim 10% . Nu am gasit un pret pe site si nici daca trimit in Romania .

Daca cineva a folosit unul din cele 2 sisteme sau pe amandoua il rog sa ne spuna parerea .

Sau daca altcineva a folosit alte sisteme si au dat rezultate il rog sa ne impartaseasca impresiile .

Share this post


Link to post
Share on other sites

E vrajeala, crap, bullsh*t...

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu zic sa te linistesti si sa bagi piesele care trebuie in masina. Apropos, mergi des cu turometru pe rosu (ca mine)?  :D 

daca nu, las-o asa stock, ca o sa-i fie mai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La cate solutii din astea care maresc puterea motorului cu 10% am incercat cred ca ar trebui sa am cam 2500de cai. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pt Matrixxx : Nu am ajuns nici macar o data cu turometrul pe rosu .

pt vlpvlp06 : Ai incercat unul din aceste 2 sisteme ? Daca ai incercat spune-mi te rog , ai observat vreo imbunatatire de orice fel ?

Eu am incercat la Dacia 1300 cu carburator sistemul cu tabla montata intre carburator si galeria de admisie si mergea mai bine . Am incercat si cu magneti un sistem facut de o societate romaneasca dar nu am observat nimic schimbat . Am folosit si o modificare facuta la delco in sensul ca era anulata luleaua si era montata o piesa cu 4 magneti si un traductor + o aprindere electronica ( nu imbunatatitor de scanteie) . Si aceasta facea sa functioneze motorul mult mai bine , pornea perfect chiar si pe GPL iarna , cred ca ii crescuse si puterea . Am facut revizia de mai multe ori si toti erau mirati cat de mici erau noxele . Sistemul era facut de un pesionar din armata care vindea imbunatatitoare de scanteie in targul Vitan si caruia eu i-am dat ideea dupa ce am vazut una productie SUA montata de o firma prin 1995 la taxiuri la garajul Glucoza experimental.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul T5 e optimizat el de suedejii care l-au facut, nu are nevoie de nici o turbionare a aerului. Nu crezi ca-i face destula agitatie turbina? Din contra, elicea aia pusa pe admisie o sa actioneze ca o frana aerodinamica, o sa incetineasca inaintarea aerului in motor, etc. Sa compari motorul de dacie cu motorul de volvo e ca si cum ai compara romania cu suedia.  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am avut nici o intentie sa compar motorul de Volvo cu cel de Dacie . Sensul celor pe care le-am scris este ca unele solutii pot avea efect . Totusi stiinta a mai inaintat din 1992 cand probabil a fost gandit motorul meu . Incercam doar sa vad daca a folosit cineva vreun dispozitiv din cele doua tipuri si sa vad daca are efect .

Share this post


Link to post
Share on other sites

VooDoo  ???

Am rugat pe unii care spun ca au descoperit ei nu stiu ce filtrre de aer minune, pe altii cu magneti sa vina pe dyno si ... a mai auzit cineva de ei? Eu nu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cristi .. galeria ta de admise face exact ce "ar face" si acea minune . Numai ca admisia face pe bune , pe cand asta este un FAKE .

P.S. Foarte rau ca n-ai ajuns cu ea pe rosu pana acum  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe T5-uri se pune problema de economie la carburant ???  :dreams:

Cred ca nu ti-ai ales bine masina!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am deschis acest subiect incercand sa fac economie de carburant . Inainte de Volvo am avut un Mercedes C220 benzina din 1994 care consuma la fel . Daca vroiam consum mic imi luam Matiz sau pastram Dacia pe GPL care avea 46.000 km . :D . Cautand piese pt distributie originale am gasit pe un site serios chestia aceea din tabla ca o turbina . Am fost curios sa vad ce face si cautand situl producatorului am gasit-o pe cealalta cu magneti . Parea o chestie mai elaborata si am incercat sa vad ce parere au si ceilalti care au avut experiente cu diverse alte sisteme . Am si scris despre magneti ca au testat la Mitbusters si sunt vrajeala .

Deocamdata pt mine cel mai folositor raspuns a fost cel de la  SEBASTIAN_RACINGCODE .

Si masina mi-am ales-o pt ca m-am simtit excelent in una aproape identica (era Break) dar care s-a vandut pana sa o iau eu  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0