Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

BiriV

Dezmembrez Ghizmo: Volvo S40 2002 (Phase 2) T4 modificat

39 posts in this topic

Va multumesc mult pentru suport ...

Sa vedem daca vom ajunge acolo, in weekend acum as vrea sa desfac si sa fac un necesar de piese ... si sa vedem cat costa.

Keep in touch!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Same here... am desfacut noi cutie automata, nu punem acolo un motorash ?! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma alatur si eu celor care vor sa se murdareasca pe maini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am zis din noaptea aceea ca se poate face si ca te ajut s o faci  :-*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai discutam diseara la intlanire, si facem un plan ... presupun ca veniti!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ghizmo reloaded !!!! Bravo!  :D

Am stiut eu cand m-am bagat la eleronul ala stock... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ressurection of Ghizmo  :D

Ghizmo ar merita din plin asta, bineinteles daca se poate !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu as mai face-o... Daca vrei sa incepi un proiect asemanator, poti sa gasesti o masina cu potential mai mare decat S40 T4 - de ex S40 T5 AWD.

S40 T4 este buna de tinut stock... si cam atat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu as mai face-o... Daca vrei sa incepi un proiect asemanator, poti sa gasesti o masina cu potential mai mare decat S40 T4 - de ex S40 T5 AWD.

S40 T4 este buna de tinut stock... si cam atat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iti spun eu cu aproximatie cat te costa piesele in cea mai ieftina varianta.  2500 de euro. (sau hai sa fie 1500 unul de Anglia dar de pe ala nu iti potriveste instalatia electrica de interior) Cu atat cumperi un V40 T4 sau 2.0T  de pe care sa iei tot ce ai nevoie. Daca le iei pe bucati, iesi mult mai scump.

Ai nevoie de toata instalatia electrica deci varianta cu piese noi pica din start.

Apoi vinzi ce ramane din masina donoare si  dupa un an sau doi ajungi sa recuperezi mare parte suma cu care ai cumparat-o.

Daca o faci, eu ti-as recomanda sa tai partea din fata si sa schimbi si lonjeroanele decalite de incendiu. Oricum o sa se strambe in timp. Gasesti un sudor bun, si ia partea din fata de pe masina donoare si iese totul ca la carte.

De taiat, mi-a ajuns cat am taiat la V40-ul ala albastru

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Daca o faci, eu ti-as recomanda sa tai partea din fata si sa schimbi si lonjeroanele decalite de incendiu. Oricum o sa se strambe in timp. Gasesti un sudor bun, si ia partea din fata de pe masina donoare si iese totul ca la carte."

nu recomand asa ceva...din motive pur metalurgice.

io nu zic ca nu merge, insa lonjeroanele sint rezistenta caroseriei, si o cedare a lor inseamna dezastru. mai ales daca caroseria e supusa unor sarcini mari la forfecare si torsiune (mers tare prin viraje)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lonjeroanele taiate si sudate sunt un pericol. Nici o sudura facuta in service nu se compara cu alea facute pe linia de asamblare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu as taia niciodata masina ca sa-i schimb lonjeroanele. Mai bine o dezmbembrez.

In plus, nu e absolut deloc sigur ca ele sunt atacate de incendiu ... ar fi trebuit o temperatura destul de mare la care cred ca nu s-a ajuns, mai ales ca ele sunt in partea de jos. Totusi, nu a ars decat aprox 7 min ... . Daca va uitati la poze si faceti abstractie de plasticaraie/cauciucuri arse nu e chiar atat de rau. Dar voi incerca sa gasesc o modalitate de a le testa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.