danutttz

BEC APRINS IN BORD

11 posts in this topic

MOdel VOLVO 40 T4 149 kw

Salut tuturor de cateva zile am aprins un bec in bord cel galben care semnalizeaza luminile ce ar putea fi??? precizes ca stopu pe frana stanga spate nu functioneaza....se poate sa fie de la asta???

si inca o problema ce as putea sa fac cu consumul imi arata in oras 11 12 cam asa si 14 dar problema e ca daca ma dau putin la ea consumu ajunge si la 20 % dc? adik e normal sa imi arate 22 %?? daca merg 5 minute mai sportiv? chiar daca are turbo mi se pare putin cam ridicat pana la urma e motor de 1.9 nu e de 3.0.......in fine ce ma sfatuiti sa fac???

am atasat o poza pt a vedea becul din bord ...multumesc anticipat pt raspunsuri!!!

post-3980-12877875361802_thumb.jpg

post-3980-12877875371813_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

consumul este normal. Daca ai maxim 15 in oras si un 7-9 afara, functie de viteza si incarcatura, nu ai ce probleme sa-ti faci.

La a mea arata instant, in destule situatii 25.5 (mai mult nu stie calculatorul de bord), cu toate astea media este undeva la 9.

Totusi, ai 200cp si aia nu se obtin din aer :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimba becu(de la frana)!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Confirm ca martorul respectiv este din cauza becului de frana ars.

Si la talpa blana ... da ... 25.5 arata computerul, ca mai mult nu stie (pt. 'cunoscatori': afisaj pe 8 biti, val max = 11111111 in binar = 255 in zecimal ;) )

La un motor turbo, indiferent de cc, consumul se calculeaza dupa expresia: 'cat vrea el'  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai eu nu ziceam de consumu constant eu ziceam de ala de la fuel AVG adik consumu ei daca merg normal arata 12 cam asa 11 dar daca ma dau la ea in 10 min si ma uit iar ajunge si la 19 ...20 ...alaltaieri arata 25.5 ii dau cate un reset si sta iar in 11 daca merg normal ramane in 11 12 maxim 13 dar daca urca la 19 nu cred ca mai stie sa si coboare....o sa verific....multumesc de raspunsuri!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

martorul aprins in bord este de la becul ars al stopului de frana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut danutttz!

Eu zic sa nu mai dai reset numai dupa ce ai mers minim 100 de km ca sa obtii o valoare cat de cat corecta.

Eu stau la 1.5 km de locul de munca, daca dau reset cand plec imi iese 17%-18% pana ajung la servici.

De ce? Simplu: in 1.5 km sunt 2 sensuri giratorii, 2 stopuri cateva treceri de pietoni plus trebuie sa parchez masina, si motorul nici nu se incalzeste bine pana cand ajung la servici.

Dar daca dupa servici ma duc de exemplu pana la Auchan, care e la aprox. 6-7 km de job, imediat imi arata un consum mai real (10%-12%).

Lasa computerul de bord si fa vreo 100 de km pe rute diferite si vezi ce iese.

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc frumos de raspunsuri oricum mi se pare o prostie indicatoru asta electronim mai bine cel cu ac....parerea mea pt ca acu imi zice ca mai am 100 de km de facut la urma daca merg 2 km imi zice ca mai am 80 la urma 95 la urma 60 se aprinde becu ....la urma iar urca de 2 zile numai intre 130 si 60 a stat si am mers da nici nam bagat benzina ...adik eu cred ca e mult prea sensibil fata de cel cu ac ...am desfacut pompa de benzina am vazut plutitoru oscileaza lejer nu e blocat nu are absolut nimik numai ca pompa bazaie adik suiera mai degraba ....tin sa precizez ca masina o am de 2 sapt cand am luato imi arata trei sferturi benzina si nu a scazut delok 3 zile da nici nu urca cand alimentam am desfacut pompa am vazut ca jumate din suportu ei era cazut in rezervor aceea jumatate cuprindea si plutitoru am scos cele 2 jumatati leam lipit la lok cu letconu ca am vazut ca e un plastic destul de gros ....am tras de ea nu o mai puteai rupe ..pompa arata ca noua am remontato si de atunci totu pare sa fie ok ....doar ca pompa suiera am crezut prima oara ca suiera toba.....dar nu cred ca are nimik daca suiera .......

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai eu nu ziceam de consumu constant eu ziceam de ala de la fuel AVG adik consumu ei daca merg normal arata 12 cam asa 11 dar daca ma dau la ea in 10 min si ma uit iar ajunge si la 19 ...20 ...alaltaieri arata 25.5 ii dau cate un reset si sta iar in 11 daca merg normal ramane in 11 12 maxim 13 dar daca urca la 19 nu cred ca mai stie sa si coboare....o sa verific....multumesc de raspunsuri!!!

Boss fuel AVG presupun ca e fuel average sau cam asa ceva, pe romanes MEDIA CONSUMULUI  care til calculeaza sar putea din momentul in care pornesti motorul. Adica ai pornit consum la relanti, o calci sprint 1km, dupa care stai iar la relanti la semafor si atunci o sa iti arate ca ai un consum de 25% pentru ca tu intr-un km ai mers sprint (rupt dinti), daca o sa pleci mai departe si mergi ca omu la 50-60 si nu depasest regimul ei de mers relaxat o sa observi ca fuel avg o sa scada. doar nu vrei sa mergi cu 240km\h si sa ai un consum de 3,2%, o sa ai un consum pe masura turatiei la care o tii ca sa obti cei 240km\h.

Sa ma corectati daca gresesc !!!!

Va salut!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema e ca nu prea scade am bagat 60 de ron benzina ieri ...eram pe rezerva am bagat cei 13 litri si nu am apucat sa fac decat 50 de km .......mers relaxat adik batranesc mai mult nu relaxat pana in 2500 de turatii si acum imi zice ca mai fac doar 15 km......ce sa zik poate nu arata bine dar nu cred .....din moment ce imi zicea ca fac 140 de km la urma in 50 de km a ajuns la 15 .........mai batraneste de cat am mers ieri si azi nu cred ca pot ...........si consumul sub 18.5 la computer nu arata.......nu iam mai dat reset nu iam mai dat nimik..........vreo idee?? adik sa imi zica cineva macar daca e normal .....ceea ce nu cred...multumesc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu martorul asta de la stopurile pe frana aprins si imi merg toate 3... inainte mai se aprindea asa in mers de unu singur dar cand apasam frana se stingea... acum al naibii nu mai vrea sa se stinga. Ce poate sa fie ???? thx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now