Posted 3 Mar 2010 · Report post Atunci cand pornesc farurile dupa o perioada de timp se formeaza condens. Dupa ceva opresc farurile, condensul dispare dupa 1-2 ore. Este normal acest condens? Daca nu...cum rezolv problema? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Mar 2010 · Report post In spatele farurilor sunt niste capace din plastic ce protejeaza farul. La mine nu era bine fixat unul si cand spalam masina tot timpul se forma condens in far.Verifica acele capace sa etanseze bine . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Mar 2010 · Report post Salut,Daca este vorba de farurile cu xenon, cred ca este o problema de proiectare sau de etanseitate intre sticla si corpul farului. Si la mine se intampla acelasi lucru si am vazut ca, mai toate S80-urile de pe mobile.de care au faruri cu xenon - le au aburite. Cred ca solutia ar fi sa inlocuim garniturile de la sticla farului cu unele noi. Eu momentan nu mai folosesc capacele de vizitare din spatele farurilor si nu se mai aburesc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Mar 2010 · Report post Mai mult ca sigur ori nu se face etansarea intre sticla si corpul farului ori nu sunt puse bine capacele . Daca circuli fara capace peste ceva timp o sa intre in far praf si alte impuritati si o sa trebuiasca sa le demontezi pentru a le putea curata. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Mar 2010 · Report post Am umblat la capacele de cauciuc din spate, le-am sters atat pe ele cat si locul unde se pun si le-am pus la loc. Condensul tot apare. Cum dau jos sticla de la faruri pentru a verifica garnitura? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Mar 2010 · Report post Salut,Ca sa dai sticla jos, trebuie sa dai farul jos. Farul poate fi dat jos daca dai bara jos. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Mar 2010 · Report post Ca sa dai sticla jos trebuie dezlipita de pe far si ca sa o pui la loc e o operatiune migaloasa si trebuie facuta ca la carte,deci nu te sfatuiesc.Poate sa fie si problema de ventilatie a farului.Are niste aerisiri,nu stiu exact unde sunt,dar daca sunt infundate aerul nu circula cum trebuie de unde si condensul din far. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Mar 2010 · Report post @vita_fresh2008: La S80 sticla nu este lipita de far. Este prinsa de far cu niste cleme elastice de otel, iar intre sticla si corpul farului este o garnitura din cauciuc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Mar 2010 · Report post Atunci scuzele mele!La S60,S40 sunt lipite de far cu o solutie.In cazul asta merge demontata si vazut care e treaba cu garnitura aia. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Mar 2010 · Report post Chiar trebuie data jos toata bara din fata pentru a da sticla de la faruri jos? Daca da...cum se da bara jos? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Mar 2010 · Report post Salut,Ai de desfacut 6 suruburi si restul cleme:-2 suruburi torx la aparatorile de noroi de la roata( 1/ aparatoare);-2 suruburi situate sub niste capace din grila de jos a barei;-2 suruburi sub bandourile de pe colturile barei (ca sa scoti bandourile trebuie sa dai jos "lampile de gabarit"-nu stiu exact cum se numesc).Dupa ce ai desprins-o si din cleme, tragi de ea in fata si iese. La fiecare far ai cate 4 suruburi si poti sa dai farul jos.PS: Ca sa nu risti sa zgarii aripile ai nevoie de inca o persoana ca sa extragi bara de pe pozitie. BAFTA ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Mar 2010 · Report post Mersi pentru raspuns. Cum vine caldura...ma apuc de ea. Cu ocazia asta trebuie sa umblu si la webasto ca imi scoate un fum de invaluie toata capota... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Mar 2010 · Report post Farul poate fi scos foarte usor fara sa dai jos bara fata.Sa dai jos bara este o prostie, doar daca ai prea mult timp sau nu vrei sa pui capul la contributie. Oricum, degeaba te obosesti, ca farul tot se va aburi. Le-am scos eu si dupa ce am demontat sticla, am curatat bine garnitura si la montare am folosit silicon. Dupa uscare am montat farurile dar, cu toate ca acum sigur sunt bine etansate, tot se aburesc si asta doar datorita diferentei de temperatura dintre mediul exterior si compartimentul motor. Am incercat si cu gauri suplimentare de ventilatie dar in zadar. Sunt de acord cu cel care a spus ca este o greseala de fabricatie. Bine macar ca la modelele noi au reproiectat sistemul de iluminare. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Apr 2010 · Report post Daca gaseste cineva o solutie la problema condensului farurilor va rog sa ne-o spuneti si noua.Ma enerveaza cumplit faptul ca vad doar la 10 m noaptea.Parca as merge cu bicicleta nu cu o masina cu faruri XENON. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Apr 2010 · Report post La mine se abureste nu in "fatza" becului xenon. Se abureste mai mult la colturi... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Apr 2010 · Report post La mine se abureste in partea de sus a farului si micsoreaza raza de actiune a farului de la 30m la 10-15m Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jan 2011 · Report post Si eu am avut probleme cu farul din dreapta si am pus dealungul garniturii (fara sa demontez nimic) silicon transparent. La mine problema a fost rezolvata... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jan 2011 · Report post daca stiu bine in spate la far este un orificiu cu un furtunas mic pt a preveni condensul.Da jos furtunasul sa ramana orificiul si vezi atunci daca mai abureste Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jan 2011 (edited) · Report post Odata cu farul nou de pe partea stanga m-am apucat de mesterit la cel vechi care mi-a ramas mie. Are in spate 2 capacele, sub capacele sunt niste dopuri cu plase foarte fine. Bineinteles ca plasele erau infundate aproape de tot si de aici condensul la faruri. Vreau sa imi cumpar o sticla noua la farul de pe partea dreapta deoarece are foarte multe urme de pietricele si se vede foarte urat fata de cel nou + ca vizibilitatea s-a redus substantial fata de cel nou care mai are un avantaj : Becul nou. ps: Este vorba de farul cu xenon pentru s80 ps2: Vad ca cel nou nu se abureste nici dupa spalarea masinii. (asa ca nu e greseala de proiectare... ) ps3: Aveti idee de unde pot gasi sticla pentru far? Gasisem acum ceva timp cu 1 milion...dar nu mai gasesc. Edited 25 Jan 2011 by zack Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jan 2011 · Report post Pretul incepe de la 42 e /buc numai sticla. Iar un far nou pentru s80 98 - 02 costa aprox 74 e Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jan 2011 · Report post Lika e vb de far cu xenon, este 500E unul SH in Germania asa ca la 74E cumpar un TIR @Zack nu-ti mai bate capul, toate farurile cu xenon de fabrica se aburesc atunci cand este foarte frig afara. Sticla este ~90 RON si o gasesti la Mike1 de pe forum sau chiar la MC. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jan 2011 (edited) · Report post Pai ala era doar faru,fara xenon Edited 25 Jan 2011 by lik2008 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jan 2011 · Report post La service devizul la un far cu xenon a fost cam...40 milioane. Multumesc pentru raspuns bogdan. Sper ca in urmatoarele 2 saptamani sa fie macar 7-8 grade C ca sa pot sa dau bara jos pentru a ma ocupa de far si de stergator... ps: Ma macina psihic micile probleme ale masinii. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jan 2011 · Report post Pretul incepe de la 42 e /buc numai sticla. Iar un far nou pentru s80 98 - 02 costa aprox 74 e Este vorba despre farul cu XENON! Din cate stiu difera sticla de la cele cu halogen la cele cu xenon. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jan 2011 · Report post Sticla ar trebui sa fie la fel. Tot ce difera este inauntrul farului. Cel putin asa mi s-a parut cand l-am tinut pe cel fara xenon in mana... Share this post Link to post Share on other sites