Posted 3 Mar 2010 · Report post Salutare.Sunt in cautarea unor sfaturi.As vrea sa imi resoftez v40 ul 95 cp an '99.Dar problema care mi o pun sunt km adica 250 000.Se merita sa imi fac resoftare/powerbox? Ce componente ar fi afectate?Meentionez ca motorul merge bine nu consuma exagerat doar 6 %,schimb in jur de 3000 rpm.Multumesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Mar 2010 · Report post La km astia sincer las-o sa isi duca traiul asa cum si l-a dus si pana acum,are ea uzura suficienta sa o mai chinui cu o resoftare,si mai mult de 30-40 cai max nu ai sa obtii. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Mar 2010 · Report post Sincer sa fiu nu ma intereseaza sa l duc la 130 cp..doar 110 si ceva cuplu.Dar ma mai gandesc, Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Mar 2010 · Report post Daca motorul e intretinut, nu sunt jocuri/zgomote pe la role/fulii, poti sa ii pui linistit orice vrei.Duc 500k km motorasele astea. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 May 2010 · Report post Revin cu o alta intrebare. Am auzit ca poate fi marita presiunea in turbina printr o chestie numita Boost Controller Manual + un ceas care iti indica presiunea.Intrebarea mea find : poate afecta viata motorului / turbina daca nu ai chip/resoftare ?In ce procent aproximativ?Ma refer la diesel.As vrea o parere de la cei care au/ folosesc.Multumesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 May 2010 · Report post e mai ok asa!!! ce se poate intampla e sa oboseasca turbo candva dar e super ok Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 May 2010 · Report post Banuiesc ca se poate ridica pana la 1.1-1.3... dar in nici un caz fara un minim stage 0.Intai rezolva scurgerile de ulei, schimba futunele de aer imbatranite si abia dupa aia MBC. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Jun 2010 · Report post Ma gandeam la un Manual Booster de ala,dar ieri am tinut masinuta numai in 3500 rpm 50 km si acum trage super bine,parca nu ar avea nici o problema Posibil sa fi avut mizerie turbina si evacuarea? Sa vedem pana cand "tine " "bucuria" Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Jun 2010 · Report post Cand te apuci de chestii din astea la masini mai vechi sau vrei sa scoti untul din masini noi este bine sa-ti iei un ceas pt EGT, cand creste temperatura prea tare o lasi mai moale . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jun 2010 · Report post Pai ramane in studiu treaba cu boosterul chiar si cea cu resoftarea.Iar in legatura cu temperatura nu a crescut,sta la jumate .Daca ar "tine" si merge asa totul ar fi bine Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jun 2010 · Report post Eu ma refer la temp gazelor evacuate, aia creste mult si risti ceva interne din motor Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Jun 2010 · Report post Pai dupa cum am zis.Resoftare / alta chestie voi face la urmatoarea masina.Asta va ramane asa pana cade motorul,el singur fara chip si alte chestii.Acum urmeaza sa ii iau un debitmetru si jar Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Jul 2010 · Report post In final am gasit Speed Buster Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jul 2010 · Report post Pana la urma: stie cineva ceva de Tcm Turbo?As vrea sa imi fac o resoftare la aceasta firma si nu stiu prea multe,o fi bun,o fi rau.. "Calculatorul motor este EDC15 si are memorie 27C010 PLCC, castigul este 22-24cp si 65Nm." Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jul 2010 · Report post Am avut eu soft de la ei si am stricat volanta, masina scotea fum ca dracu si tragea foarte prost, iar puterea nu era foarte mare fata de stock, adica de la 90CP ei spuneau 120cp dar nu erau mai multi de 110cp . Sunt foarte ieftini insa Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jul 2010 · Report post Pai pe mine nu ma intereseaza in mod special sa fac ceva ieftin.Sunt interesat sa fac ceva bun si sa tina..sa nu ma trezesc ca mi pica volanta / turbina / vreun ijjector Alta varianta am primit de la Rbn tuning,dar nu stiu nimic despre aceasta firma.."30 de cai si 70Nm " Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jul 2010 · Report post Eu am făcut la el 2 maÈ™ini ale mele È™i vreo 7 ale prietenilor, nu am avut nici o problema cu fumul, cu trasul si cu alte piese, in schimb Marius (Rabane) recunoaÈ™te ca sunt maÈ™ini pe care le refuza fiind mai sensibile la volanta . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 31 Jul 2010 · Report post Pai la mine nu s probleme,cel putin la modelul meu.Mai stiu pe cineva cu un leon de 90 cp resofttat tot de el si mere nu gluma..de 1 an jumate.Dar cel mai bun sfat il poti primi numai aici.Multumesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Aug 2010 · Report post De la TCM am avut soft modificat pe o Laguna 1.9dCi din 1999.Am mers de la ~13xk km pana pe la 16xk km cand am vandut masina... prin 2006.Nici o problema tehnica, nici fum, am fost foarte incantat de modificare. Poti sa intri pe vwforum.ro, ca cel care a pornit portalul a pornit si TCM Romania. La tine merge pe OBD2? sau trebuie desfacut ecu? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Aug 2010 · Report post o data cu temperatura crescuta a gazelor creste si eficienta tubinei pt. ca presiunea e mai mare. numai ca totul are o limita. in primul rand materialele. poate ai auzit de multe ori tacanind ceva la motor, imediat dupa ce l-ai oprit. fiecare tacanit de-ala inseamna cate-o fisura minuscula in galeria de evacuare.a se citi "tz" ceea ce e scris cu rosufara turbo al meu diesel sta cotet in curte. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Aug 2010 · Report post o data cu temperatura crescuta a gazelor creste si eficienta tubinei pt. ca presiunea e mai mare. numai ca totul are o limita. in primul rand materialele. poate ai auzit de multe ori tacanind ceva la motor, imediat dupa ce l-ai oprit. fiecare tacanit de-ala inseamna cate-o fisura minuscula in galeria de evacuare.a se citi "tz" ceea ce e scris cu rosufara turbo al meu diesel sta cotet in curte. "tacanind" ceva la motor am auzit doar iarna cand pornea in 3 injectoare cred si de la un ulei prost ,in rest nu am avut probleme.Fara turbo al tau diesel se odihneste Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 May 2011 · Report post Cifrele pe hartie nu inseamna nimic, trebuie un soft care sa traga liniar de la 2000rpm pana la 4800 rpm . Eu am schimbat multe softuri la masina veche cu motor 1.9 TDI pana am ajuns unde trebuie . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 May 2011 · Report post Pai banuiesc ca softul este bun.Doar nu sunt renumiti degeaba )) Este vorba de firma Jk Chiptuning din Germania. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 May 2011 · Report post Scuza-mi ignoranta dar nu am auzit in viata mea de firma asta iar siteul arata dubios pt o firma cu prestanta . Incearca si tu un RICA sau BSR daca tot vrei ceva premium . Share this post Link to post Share on other sites