Sign in to follow this  
Followers 0
capi_1977

Calculator motor B 5202 FS V 70

3 posts in this topic

          Salut!Am ajuns la concluzia(asta dupa ce am inlocuit TOTI senzorii,injectoare,canister,regulator rampa inj.,releu ppa alimentare,etc.)ca rezolvarea la problema ralanti-ului ar fi neconcordanta dintre calculator si volanta eu avand motor B 5202 fs (luat de pe un V70 din '98 sau '99)cu care s-a echipat atat 850-ul cat si V 70,dar difera volanta la partea de citire a senzorului RPM si soft-ul.Acum ar trebui sa inlocuiesc volanta cu cea de 850 ceea ce inseamna foarte multa munca,sa demontez cutia de viteze si altele sau probabil se poate  ???rezolva in 2 minute prin inlocuirea calculatorului cu unul de V 70.Are cineva pe masina sau in plus un calculator cod 8601478 macar pentru o proba?Sau aveti idee daca se poate schimba soft-ul calculatorului de 850 cod 8601480 eu avand unul in plus?Si daca se poate,stie cineva cat costa schimbarea soft-ului?Si mai am o dilema turatia motorului nu ar trebui sa se limiteze cumva pe la 6000-6500 RPM?Al  meu sare de 6500 e normal sau tot asta ar fi cauza numarul"dintilor" de pe volanta :-\

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Pai daca nu "se baga" nimeni,dau tot eu raspunsul NU E NICI DE LA VOLANTA!Am schimbat-o si tot asa face ralanti-ul desi diferenta exista,cea de V 70 are 58 de pauze intre dinti iar cealalta de 850 are 57 de gauri(culmea e ca nu mai"trage" asa bine)...Am pus si distributia la punct cu cale originale si tot  degeaba.A mai ramas sa sa desfac senzorii de detonatie si sa ii strang la pozitia si cuplul de 20 Nm daca se schimba ceva va anunt  :-[

Share this post


Link to post
Share on other sites

        Dupa ce am schimbat tot ce se putea schimba la motor si nu numai am gasit VINOVATII!!!

  1.)Releul de la "injectie"cel de deasupra radiatorului de apa dupa demontare avea un clopotzel inauntru,asa ca l-am desfacut si surpriza!Un arculet cazut "umbla" de colo colo nesingherit plus rugina care nu stiu cum a aparut releul fiind etansat cu un fel de ceara.De asta imi facea autoaprindere si dupa ce luam "contactul".

  2.)Tot deasupra radiatorului este si o electrovalva pe vacuum rotunda ca o ciuperca(probabil doar la motorul asta ???)cu doua stutz-uri si la care vin un furtunas alb si unul galben iar stutzul de sus e pictat cu vopsea galbena,binenteles ca dupa ce am demontat\motat motorul de doua ori am gresit inversand cele doua furtune,iar asta imi galopa in ralanti,mergea ca broasca la turatii mici si avea uneori lipsa de reactie la accelerare. Abia acum dupa ce am facut 18.000Km si a trecut un an:sunny:

          Acum mai trebuie sa demontez o data cutia de viteze sa-i schimb volanta pentru ca,cu cea de V 70 ajungeam la 195Kmh iar cu asta doar 170Kmh ;)in plus un Kit de ambreiaj ca tremura la plecarea de pe loc si as mai vrea sa pun cutia de V 70 deoarece uneori a-5-a "caraie".Si aici va rog sa-mi spuneti daca stiti cine are piese dintr-o cutie defecta,imi trebuie coronita senzorului de viteza.In speranta ca nu v-am plictisit deja va :salut:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0