danutttz

probleme si iar probleme

8 posts in this topic

Salutare la toata lumea!!!

Azi dimineata cand am vrut sa plec cu masina (oricum nu prea imi mai face placere sa plec cu ea cand vad consum dat de calculator 19 fara sa scada poate doar in rare cazuri la 18 ,ceva...) in fine azi am hotarat sa arunc o privire la jorja de ulei cand surpriza masina mai avea doar foarte putin ulei era sub semn....ma uitam ca prostu si oftam zicandumi ca poate nu e ceva grav am dat fuga la benzinarie am luat un ulei 5-40 am bagat un litru a sarit cu un centimetru de semn .....apoi urcanduma in masina si pornind mirosea a benzina ne arsa care ar putea fi cauzele?? catalizator sau bujii sau nici nu stiu la ce sa ma uit tinand cont ca masina consuma cat un bou.....masina trage sta la relanti perfect....nu am probleme cu ea singuru lucru  consumu si mirosul de benzina din interior ...Va multumesc tuturor anticipat credetima ca imi e si rusine sa ma mai plang la voi cu toate pb mele .........Stima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate stiu eu nu e indicat sa bagi/schimbi uleiul cand motorul,uleiul existent in masina este rece.Mirosul din masina poate fi de la galerie,o fi putin desprinsa de la suruburi si scapa gaze de unde ti le baga in interior.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate stiu eu nu e indicat sa bagi/schimbi uleiul cand motorul,uleiul existent in masina este rece.Mirosul din masina poate fi de la galerie,o fi putin desprinsa de la suruburi si scapa gaze de unde ti le baga in interior.

eu sunt de acord cu tine ca nu e indicat sa completezi dar iti garantez 100% ca decat sa mergi fara mai bine bagi oricefel de ulei si ars sa fie decat fara.....in fine nush cred ca e timpu sa o pun pe tester sa vad :(((((((((

Share this post


Link to post
Share on other sites

trebuia sa completezi maxim 1/2l, sa verifici, evtl. sa mai completezi. daca ai prea mult ulei in motor nu mai circula, da-l afara, ca poti pati altele mai grave.

Share this post


Link to post
Share on other sites

trebuia sa completezi maxim 1/2l, sa verifici, evtl. sa mai completezi. daca ai prea mult ulei in motor nu mai circula, da-l afara, ca poti pati altele mai grave.

pai si daca era prea mult nu ramanea nimik in baia de ulei ??adik daca era in exces nu trebuia sa imi arate jorja full??

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai eu am inteles din postu´tau ca ai completat nu stiu cat peste maxim, sau n-am inteles bine?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca-ti porneste mai greu dupa ce motorul s-a incalzit, verifica-ti regulatorul de presiune din rampa... S-ar putea sa fie si ala un motiv pt. care-ti papa mai mult si miroase a benzina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca-ti porneste mai greu dupa ce motorul s-a incalzit, verifica-ti regulatorul de presiune din rampa... S-ar putea sa fie si ala un motiv pt. care-ti papa mai mult si miroase a benzina...

pai de pornit nu porneste greu delok adik e chiar ok si la - grade si la + porneste pefect:(((

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now