Posted 13 Oct 2012 · Report post Am si eu set 4 jante de 19. Daca doreste cineva putem discuta Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Nov 2012 · Report post Pune ceva detalii cu jantele. Eventual poze si locatia unde pot fi vazute. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Nov 2012 · Report post Si eu astept oferte pentru jante (cu sau fara cauciucuri de VARA) de 18 inch...poate chiar 19 inch. Astea de 17 inch Neptune cu care a venit echipata masina vreau sa ramana pentru iarna!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Dec 2012 · Report post Am si eu set 4 jante de 19. Daca doreste cineva putem discuta Ma intereseaza setul de jante , il mai ai ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Dec 2012 · Report post Ma intereseaza setul de jante , il mai ai ? Cred ca a uitat ca a postat anunt aici pe forum!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Dec 2012 · Report post Andu nu te supara dar din ce ma uit peaici pe forum esti cel mai destept... Stii doar sa comentezi... Pentru restul sunt plecat din tara ajung maine si va dau poze. O seara frumoasa!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Dec 2012 · Report post Jante 19 '' model VULCANIS cu anvelope 255/50 R 19 PIRELLI Scorpion ZERO , rulate 2000 km . Pret fix 800 Eur. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Dec 2012 · Report post Andu nu te supara dar din ce ma uit peaici pe forum esti cel mai destept... Stii doar sa comentezi... Si ce te-ai oparit asa de tare? Credeam ca sunt altii mai destepti ca mine pe forum, dar daca tu spui asta, te cred :hammer: !!! Aparentele inseala!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Dec 2012 · Report post Jante 19 '' model VULCANIS cu anvelope 255/50 R 19 PIRELLI Scorpion ZERO , rulate 2000 km . Pret fix 800 Eur. Putem discuta pe pm ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Dec 2012 · Report post Jante 19 '' model VULCANIS cu anvelope 255/50 R 19 PIRELLI Scorpion ZERO , rulate 2000 km . Pret fix 800 Eur. Anuntul privind vanzarea rotilor nu mai este valabil ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 12 Apr 2013 · Report post se pot monta cauciucuri de tip offroad/All Terrain (AT) pe jantele standard de 17 inch la XC90 ? si daca nu, se pot pune pe 16, au loc de discuri, si se pot pune AT ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Apr 2013 · Report post Se pot pune anvelope AT la XC90 cu 17", 16" numai pt anumite modele de XC90 pana in 2005 . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 May 2013 · Report post Pana la urma...pe xc90-urile astea se pot pune jante intre 17''-19'' cu latimea cauciucurilor de 235, 245, 255 mm, talonul de 60, 55, 50 mm. Daca am gresit cu ceva...rog pe cineva sa ma corecteze!!! Am in vizor un set de jante...si nu vreau sa cer ceva ce nu s-ar potrivi... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 May 2013 · Report post Exista si jante pe 20 pentru XC90 , model THALASSA , cu 8x20 , ET 49 , dimensiunea pneului este 255/45/20 .Costa doar 2000 euro setul ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 May 2013 (edited) · Report post Asta chiar nu o stiam!! E bine ca pot pune si cauciucuri mai late de 235 mm. Imi faceam griji in privinta asta!! Edited 16 May 2013 by zack Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 May 2013 · Report post Atentie , daca veti monta pneuri mai late de 235 mm , acestea va vor influenta in mod negativ consumul mediu de invidiat al masinii mamei dvs . ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 May 2013 · Report post Atentie , daca veti monta pneuri mai late de 235 mm , acestea va vor influenta in mod negativ consumul mediu de invidiat al masinii mamei dvs . ! Si, in afara de consum, planetarele, cardanul, articulatia si bucsaraia :D !!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 May 2013 (edited) · Report post Dar cum ramane cu stabilitatea?! Eu zic ca merita!! Consumul nu cred ca se va mari prea mult. Sunt curios ce greutate are o roatavde 17" cu cauciuc 235 65r17 si cate kg are o roata de 19" cu cauciuc 255 50 r19 Ps: bucsaraia nu cred ca are prea mult de suferit...din cate vad.....ma tin la s80...care are garda de 40 Edited 16 May 2013 by zack Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 May 2013 · Report post Masina va fi mai stabila, este adevarat! Dar consumul nu creste din cauza gerutatii rotilor (nu cred ca sunt mari diferente intre o roata de 17 si una de 19), ci din cauza suprafetei mai mari de rulare! Si bucsaraia are de suferit, gandeste-te cum se simte cand iei o groapa cu o amvelopa subtire si cum se simte cand iei aceasi groapa cu o amvelopa mai lata!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 May 2013 (edited) · Report post Probabilitatea sa ocolesti sau sa sari o groapa creste odata cu latimea anvelopei. Ai o anvelopa mai lata...probabilitatea ca macar o suprafata de 10-15% din anvelopa sa calce pe langa groapa este mai mare!! Depinde cum ganditi baieti...un talon de 50 mm nu este mic. Ce sa mai spunem despre cei cu talon (al cauciucului) de 30-35 mm?! Consumul creste si datorita greutatii lor dar si a latimii. Totusi mai mult de 0,5 % n-are cum sa consume!! Ma uit la jantele cu anvelopele mele de iarna. Mi se par mult mai grele...desi au 17 inch si cele de fara au 18 inch. In toamna cand o sa le schimb iau un cantar cu mine sa le cantaresc!! Edited 16 May 2013 by zack Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 May 2013 · Report post Probabilitatea sa ocolesti sau sa sari o groapa creste odata cu latimea anvelopei. Ai o anvelopa mai lata...probabilitatea ca macar o suprafata de 10-15% din anvelopa sa calce pe langa groapa este mai mare!! Depinde cum ganditi baieti...un talon de 50 mm nu este mic. Ce sa mai spunem despre cei cu talon (al cauciucului) de 30-35 mm?! Consumul creste si datorita greutatii lor dar si a latimii. Totusi mai mult de 0,5 % n-are cum sa consume!! Ma uit la jantele cu anvelopele mele de iarna. Mi se par mult mai grele...desi au 17 inch si cele de fara au 18 inch. In toamna cand o sa le schimb iau un cantar cu mine sa le cantaresc!! Pentru conformitate : 255/50/19 unde 255-latimea in mm a pneului , 50 -PROCENTUL din latimea pneului iar 19 - marimea jantei. Asadar talonul nu este de 50 mm ci este 50% din latimea pneului adica 12,75 mm . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 18 May 2013 · Report post Adica 127.5mm adica 12.75 cm nu mm . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 May 2013 · Report post Eu cred ca e putin invers. Cu cat cauciucul e mai lat, cu atat cresc sansele ca roata sa prinda si asfalt bun si sa treaca mai bine peste ea. Am testat asta. O roata mica simte mai bine gropile decat una mare. Garantat. Deci, teoretic cauciucul mare ar proteja mai bine. Daca luam insa in calcul inertia, care este data de greutate si chiar si de forta centrifuga care si ea depinde de viteza de rotatie si greutate, atunci da, ar fi mai daunatoare... ar lovi mai puternic in suspensii, bucsi transmisie.. dar cine sta sa faca calcule? Inertia mai depinde si de viteza... ufff, asa multe variabile La viteza mica cred ca e mai ok un cauciuc mai mare, mai lat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 May 2013 · Report post Depinde foarte mult de talon! Daca acesta este mic, atunci socul este mult mai puternic si brusc. Intradevar, cu cat "plaja" anvelopei este mai mare, cu atat stabilitatea si confortul este mai ok! Pe de alta parte, personal, nu mi-as face probleme la un Xc90 Share this post Link to post Share on other sites