Sign in to follow this  
Followers 0
sorin

Atentie!D5

6 posts in this topic

Controlati bara ce se afla deasupra motorului cu cele doua bucsi stinga,dreapta si bucsa din spatele suportului anti-tangaj de pe motor se poate stringe acolo un pic mai greu sau demontat totul.Era sa schimb si tampoanele hidraulice pt.ca vibratia persista, am demontat totul pt.un surub nestrins :D :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa cum discutam pe chat, asta e problema la modelul S60...la toate pana in 2004. Si mai sunt si altele..... Inclusiv capacul de la cotiera din interior..... Dar daca tot e rupt cauciucul din bucsa, apelati la Alex ca le are el la preturi bune  :D. Eu momentan am bagat un inel de cauciuc in bucsa....pana cumpar alt suport....

Share this post


Link to post
Share on other sites

problema nu a fost la tamponul anti-tangaj a fost la cel din spatele lui respectiv intre cei doi suporti de tabla ce fac legatura intre jugul de deasupra si anti-tangaj,daca ajungi in bucuresti te ajut eu cu anti-tangajul te costa 60ron dar cu putina asteptare dar iese brici.ne auzim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesant trebuie sa verific si eu maine neaparat. Ma tenteaza sa schimb hidraulicii ,asta dupa ce am stat intr-un s60 nou in care nici nu simti cand se opreste motorul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Claudiu, la tine se simte cand opresti motorul?!?! Ca la mine nu.... Imi pare rau ca atunci cand ne-am intalnit nu eram cu masina, dar neaparat trebuie sa observam diferente-asemanari intre ele.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treaba cu hidraulicele e in felul urmator: daca unul dintre furtunele care intra in ele scapa vacumul atunci motorul vibreaza la pornire si la oprire, de fapt vibratia se simte ca si cum undeva o piesa din grupul motopropulsor ar atinge caroseria. Cand am cumparat masina avea cest simptom si evident prima chestie a fost sa ma duc la un atelier de tobe sa se uite unde bate. Surpiza, nu numai ca tobele erau neatinse, nici macar rugina n-aveau  ;D ;D ;D. Ulterior am gasit un furtunel care atarna langa tamponul hidraulic din fata. Am tot cautat unde sa-l pun si in final am gasit, intra in tampon. Problema e ca n-am etansat cum trebuie si se pierdea vacum, deci nici un efect. Ieri am incercat cu mecanicul toata instalatia, am etansat toate scaparile si masina parca e alta, nici urma de vibrtatii nici la pornire nici la oprire.

In concluzie inainte de a schimba tampoanele hidraulice verificati cu atentie furtunele care intra in ele si electrovalva ce regleaza vacumul (e o chestie mica agatata de carcasa filtrului de aer din care ies 2 furtune).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0