betty

atentie la noile radere

17 posts in this topic

De azi au inceput sa le foloseasca:

http://stirileprotv.ro/stiri/eveniment/a-inceput-vanatoarea-soferilor-radarele-invizibile-functioneaza-din-plin.html

Stie careva unde in Bucuresti sunt amplasate?

In orice logan break de politie . cat despre pozitie : mobilis in  mobile.

Iti iei un detector de radar cu functie POP si poti sa mergi la fel ca si pana acum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Introducere:

Toate radarele folosite de Politia Romana functioneaza in banda K, inclusiv cele fixe si noile radare de pe Loganurile Break.

Radare nedetectabile ? Detector inutil ? FALS !

Se spune despre radarele noi ca sunt nedectabile, deoarece stau pornite, dar NU EMIT tot timpul, ca aparatele de pana acum, care opereaza in modul Constant-On. In momentul in care emit si masoara viteza unei masini (functie Instant-On omologata), aceste radare sunt DETECTABILE de catre orice detector de radar capabil sa detecteze modul Instant-On

Solutia este simpla:

Mergeti legal pana cand va depaseste cineva, si apoi mentineti o anumita distanta fata de acesta. Daca ii porneste radarul in fata, detectorul dvs va va alerta si puteti frana, reducand viteza si scapand de amenda. Totul e sa nu fiti dvs masina vizata de catre unda radar !

Noile radare sunt montate momentan NUMAI pe autoturisme Dacia Logan Break de culoare ALBA, inscriptionate, cu girofar, fiind foarte usor de recunoscut in trafic.

Nu ezitati sa ii avertizati pe ceilalti soferi de apropierea de aceste Loganuri Break Albe ! Dati flash-uri si comunicati prin statiile radio CB pozitia echipajelor !

Noile radare ale Politiei Romane :

Inca un filmulet cu noul radar "nedetectabil" AICI

Este vorba de radare BEE III produse de aceeasi firma care a produs si celelalte radare ale politiei adica MPH Industries.

Aparatele radar sunt fabricate in Marea Britanie, au camere video mai performante, iar pe langa antena radar, poseda şi un dispozitiv GPS care menţioneaza cu exactitate locul unde actiona aparatul. Sistemul gps este incorporat in statiile TETRA. De la dispecerat se vede pozitia in care se afla auto respectiv. GPS-ul conectat la aparatul radar inregistreaza pozitia in care se afla masina (cu radarul) in momentul masuratorii. In felul asta nu mai pot sa apara discutii de genul "eram in afara localitatii....."

Noile aparate radar au posibilitatea de a monitoriza separat fiecare sens de circulatie. Pot sa va masoare viteza, din fata, din spate, de pe loc sau in miscare !

Camerele video au o optică mai performantă (26x) si sunt dotate cu sistem de filmare in infrarosu oferind posibilitatea actionarii si in zone neiluminate. De asemenea aparatele radar stocheaza informatiile pe hard-disk (pana la 60 ore de film) si pot functiona in regim "stand-by" perioada in care aparatul nu emite unde si il face aproape imposibil de detectat de catre detectoarele radar.

In momentul in care radarul emite o unda pentru a detecta viteza unei masini, aceasta unda e DETECTATA de catre orice detector capabil sa detecteze modul Instant-On !

Noile radare FUNCTIONEAZA IN BANDA K.

Caracteristica cea mai importanta a lor este emisia Instant-On.

Aceasta consta in faptul ca radarul dupa ce porneste ramane in stand-by, nu emite ca sa nu poata fi detectat.

Functia Instant-On face ca detectarea vitezei sa fie foarte rapida din momentul in care radarul este pornit (<1s).

Functia POP emite rafale scurte ce nu pot fi detectate, aceste rafale scurte intorc catre radar un set de viteze care nu sunt foarte precise, dar care daca depasesc viteza setata de politie, se activeaza Radarul in mod automat si va emite normal pentru a detecta viteza corecta.

Detectia in mod POP cu emisii scurte poate da erori mari, asa ca recomandarea producatorului este totusi modul normal de lucru, chiar daca acesta este Constant-On sau Instant-On, pentru care aceste radare au omologare.

Radarul are functia POP, dar ESTE DEZACTIVATA din firmware.

Functionarea in cele doua moduri este detectata de detectoare, dar este tarziu daca esti masina vizata (target) de catre unda radar.

Solutiile sunt multiple:

Mergeti legal pana cand va depaseste cineva, si apoi mentineti o anumita distanta fata de acesta. Daca ii porneste radarul in fata, detectorul dvs va va alerta si puteti frana, reducand viteza si scapand de amenda. Totul e sa nu fiti dvs masina vizata de catre unda radar !

Cu ajutorul unei statii radio CB (Citizen Band)  puteti sa va informati si sa aflati de la ceilalti participanti la trafic unde anume sunt localizate aceste radare.

Nu in ultimul rand , nu uitati ca functioneaza in continuare si RADARELE VECHI, care pot fi detectate usor, de la mare distanta, cu detectoarele radar.

Recomandari:

1. Nu depasiti viteza legala daca sunteti singuri pe strada !

2. Orice alerta a detectorului poate fi data si de emisia scurta a radarului ! Detectorul de radar este recomandat de folosit dar trebuie totusi mers cu grija, si cu "iepure" (o masina care merge tare) in fata.

3. Daca depistati autoturismele DACIA LOGAN BREAK ALBE, avertizati ceilalti participanti la trafic prin flash-uri sau prin statii radio CB.

4. Chiar daca mergeti cu viteza, incercati sa nu depasiti 50km/h peste viteza legala, ca sa nu ramaneti fara carnetul de conducere in cazul in care sunteti prinsi de aparatul radar

Repartizarea noilor aparate radar in judete:

•Bucuresti si Ilfov - 18

•Cluj - 14

•Constanta - 14

•Iasi - 14

•Brasov - 14

•Arad - 12

•Timis - 12

•Neamt - 12

•Bihor - 12

•Bacau - 12

•Mures - 12

•Sibiu - 12

•Arges - 12

•Ialomita - 12

•Dambovita - 12

•Dolj - 12

•Prahova - 12

•Valcea - 12

•Vrancea - 12

•Olt - 10

•Suceava - 10

•Alba - 10

•Braila - 10

•Buzau - 10

•Galati - 10

•Hunedoara - 10

•Vaslui - 10

•Maramures - 10

•Gorj - 8

•Satu Mare - 8

•Mehedinti - 8

•Covasna - 8

•Harghita - 8

•Salaj - 8

•Caras - 8

•Bistrita - 8

•Botosani - 8

•Calarasi - 8

•Teleorman - 8

•Tulcea - 8

•Giurgiu - 6

Update 14.03.2010: informatii despre noile radarele montate pe masinile Logan MCV

(informatii preluate de pe forumul softpedia, se bazeaza pe informatii de calitate provenite de la cei care folosesc noul radar sau au legatura cu el )

Radarul este model MPH Industries Bee III pentru RO cu antena emisie/receptie in banda K.

Radarul este integrat intr-un dispozitiv DVR cu camera video de catre TSS UK.

Partea video:

- Inregistrarea video se efectueaza pe HDD, unitatea interna a AUTOVISION fiind in portbagaj;

- Preinregistrarea cu 30-60s este de fapt o inregistrare in loop.

Ex: daca politistul vede o trecere pe rosu sau o neacordare de prioritate, are timp ca in maxim 10-60s sa apese butonul Record de pe telecomanda pentru a salva respectivele secunde de video si a se constitui proba;

- Camera video are zoom de 26X, in conditii decente de vizibilitate poate oferi imagini inteligibile ale numarului si pana la 500m (echiv. din Piata Romana pana in fata la hotel Ambasador/Lido);

- Daca suprafata asfaltica este incalzita apar distorsiuni optice (refractie) si imaginea are de suferit, se restrange distanta de la care se obtine imagine clara;

- Nu exista proiector IR pe masina de politie, camera are filtru pentru IR;

- Pentru a ajuta camera se va folosi metoda obisnuita de a da flash-uri catre masina ce se apropie de radar;

- Luminile clare de pe rampa luminoasa sunt; doua proiectoare in fata, pentru "orbirea" celor din masina oprita (se filmeaza si investigheaza vizual ce fac ocupantii in acele momente), si doua proiectoare laterale care se folosesc pentru luminarea aleilor in patrulare;

Radarul:

- Antena opereaza in banda K;

- Radarul are functia POP, dar ESTE DEZACTIVATA din firmware;

- In momentul in care radarul este comutat pe inregistrare automata a depasirilor de viteza acesta functioneaza Constant ON;

- In modul manual agentul il poate porni din stand-by in orice moment, viteza va fi afisata intr-un interval de timp sub o secunda;

- Notatia OV de pe display reprezinta Overspeed, o semnalizare vizuala ca a fost depasit pragul impus;

Ansamblul AUTOVISION TransVu si Bee III se inchide/deschide de la butonul Alimentare de pe telecomanda.

Pornirea intregului sistem de la 0 dureaza cateva minute, verifica HDD, radar, alte check-uri, incarca sistemul de operare (probabil un Linux ceva).

Camera video inregistreaza imaginile cu 25fps in format MJPEG, PAL.

Pentru fiecare depasire de viteza inregistrata pe HDD se creaza Tag-uri (bookmark).

La centru, in softul de descarcare apare o lista cu aceste bookmark-uri si cu trimitere exacta la momentul respectiv al filmarii.

Softul permite descarcarea atat a inregistrarii video cat si a unor imagini statice.

Fiecare masina are in dotarea de inventar o furca de calibrare radar (tuning fork - diapazon) pe care politistul o poate folosi daca are dubii in ceea ce priveste functionarea radarului.

Sursa: http://www.antiradare.ro/produse/radar/Despre_Radare/Radarele_Politiei_Romane/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pana la urma s a gasit vreo metoda pentru a scapa de noile radare?

sau

statia si mersu incet?

Banuiesc ca nu o aparut alta varianta mai noua ca Bee III?

"radare Bee III

Bat pana la 1,6km, sunt in 33,8 Ghz, deci banda Ka

Emisia POP are 67milisecunde iar puterea radiata 2mW la 5 cm de antena"

Share this post


Link to post
Share on other sites

evita sa fii tu primul...lasa pe altul care merge tare in fata si stai mascat. atentie la frine !

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-a intamplat sa fiu eu primul. A inceput sa-mi piuie detectorul. Imediat dupa un deal era asta "nou"....Si de fiecare date detectorul meu batran le-a vazut fara probleme, fie ca eram primul fie in coloana.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si..detectoru find?Ce model/marca?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am un Bytrex LRD 1010, e un model destul de vechi si low cost, dar le miroase foarte bine pe alea noi. Dublat de o statie, n-am nicio treaba cu ei, nici ei cu mine. De cand au intrat radarele astea noi am cam 90.000 km facuti si doar doua amenzi pentru viteza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atentie si la radarele fixe de pe noul pasaj Basarab.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda... Am auzit zilele trecute la radio ca se vor reactiva radarele fixe anul viitor. O sa fie super, pe langa detector si/sau statie, va trebui sa mergem si cu GPS-urile... Ca si cum nu aveam destule cabluri prin masina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

au sa ajunga sa puna senzori pe fiecare masina si ne limiteze viteza maxima in functie de locatie.

in uk s-a propus lucrul asta, insa englezii au ajuns la concluzia ca aduce atingere libertatii. deocamdata.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ai cum sa nu depasesti niciodata viteza legala. Si apoi, scopul e altul : sa nu faci accident. Ori, accident, poti sa faci si mergand cu 30 la ora in oras, sau 60 la ora in afara localitatii. Apoi, poate o viteza mai mare, intr-un caz specific, te poate scoate din necaz, sau poate chiar ajungi sa eviti un posibil accident. Pana la senzorii de care vorbeai, mintea si picioarele soferului fac legea. Asa e normal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu exista argumente legale impotriva legii propuse de englezi. din disperare au apelat la atingerea libertatii individuale pentru a reusi sa stopeze legea.

am urmarit acum 2 sau 3 ani aproape toate talk-show-urile pe tema asta. ministerul lor de interne a demolat pe rind TOATE argumentele, cu contra argumente legale, inclusiv argumentul tau ca soferul face legea.....

noroc cu drepturile omului !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pot sa introduca o lege prin care toate masinile noi sa aiba gps. Dupa aia pana la amenda este doar un pas mic. Pot sa-ti retina permisul fara sa te opreasca nimeni, se vede pe GPS unde ai depasit viteza.... Solutii sunt si drepturile omului sunt discutabile. Poti invoca "dreptul la viata" si ii limiteaza pe motivul asta....Daca vor, pot! Si se pare ca democratia se tine cu forta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca legea ar fi bazata pe observatia ca MAJORITATEA soferilor au nevoie de o limitare a vitezei pentru a evita accidentele, ar fi ok.

insa legea e bazata nu pe majoritatea soferilor , ci pe comportamentul unei MINORITATI. nu intru acum in evidentierea acelei minoritati, ci doar vreau sa spun ca legea nu e principial democratica deoarece MAJORITATEA soferilor N-AU nevoie de o limitare atit de jos pentru a evita accidentele.

dovada este ca majoritatea soferilor DEPASESC UZUAL aceste viteze. deci nu sint incalcari sporadice , sau intimplatoare : majoritatea soferilor merg, de exemplu, cu 60-70 km/h la o limitare de 50 lm/h. si cind spun majoritate nu ma refer la 55% ci la 85 %.

daca nu ma crezi verifica-te chiar pe tine !

cit de democratica e o lege pe care o incalca foarte frecvent 85% din cei carora le este adresata ? soferii sint, majoritar ,oameni obisnuiti , nu hoti, criminali, sau gangsteri.

daca s-ar vota intr-un referendum pun pariu ca limitarile vitezelor s-ar duce undeva la 80 km/h in oras si la peste 160 km/h pe autostrazi cu pedepse in functie de viteza.

... si ar fi perfect democratic !

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu ce s-a intamplat in Anglia. Cert este ca limitele impuse in Romania de multe ori incurca decat sa descurce. Ele, asa cum au fost gandite ar trebui sa lucreze preventiv. Dar nu se intampla asa. Radarele nu stau unde sunt spitale, scoli, gradinite, primarii...si alte zone aglomerate. Stau pe portiuni de drum unde nu trece nici dracu dar exista limitare de 30-50. Din cauza ca majoritatea radarelor sunt amplasate sa ne-o "traga" va fi un razboi continuu intre soferi si politie. Ei cauta masuri mai eficente sa ne-o traga, noi sa contracaram.

Stiu din Franta ca sunt semne cu "ATENTIE RADAR!" dar chiar exista radarul acolo. Deci o masura preventiva si majoritatea respecta viteza acolo. La noi daca exista semn nu e radar, si daca nu e semn e radar.....

Edited by parola
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

io as propune ca primariile ( mai ales ale oraselor cu trafic mare) sa consulte cetatenii ( cutii de vot, internet, discutii punctuale pe zone, etc) in privinta reglementarilor de viteza locale. chiar e voie azi sa duci limitarile la 80 in zone care permit asta.

politia sa stea inaintea zonelor de risc mare si sa-i incetineasca pe cei mai "volultari", nu dupa ele , sa-i amendeze. politia sa fie platita la cota de reducere a accidentelor si nu a cuantumului de amenzi.

viteza pe a1, a2 si pe celelalte viitoare autostrazi sa nu mai fie limitata. amenzile si pedepsele sa se dea in functie de viteza la care a fost facut accidentul. (daca ai omorit 2 oameni din culpa cu 100 km/h sa faci , de exemplu, 5 ani puscarie - zi la zi - iar daca ai facut acelasi lucru la 200 km/h sa zaci acolo 15 ani , zi la zi.)

deasemenea , omorul din culpa din circulatie trebuie prevazut cu inchisoare zi la zi nu cu suspendare. nu trebe sa fie pedepse foarte mari ci sa fie omul sigur ca face macar 6 luni de puscarie pe bune .

ia sa vedeti citi ar mai merge repede....cind stii ca te paste puscaria ! chiar daca ai 18 ani , sau 18 ani de condus, tot ti-e frica de celula !

Edited by iulirx
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now