bogdan wst

sa trec de la bmw la volvo?

56 posts in this topic

Salutari colegilor posesori de volvo!

Tocmai ce mi-am facut cont pe forumul acesta si, dupa cum spune titlul topicului, doresc sa aflu de la voi daca se merita sa trec de la bmw la volvo.

Vreau sa va spun ca am avut peugeot 206 1.4 hdi NOU si 406 2.0 hdi din 2004 si am fost foarte multumit de motorizarile acestor masini. Din ce am citit/discutat cu diferite persoane, am inteles ca motoarele diesel facute de grupul peugeot sunt dintre cele mai bune diesel-uri din lume (si bmw-ul colaboreaza cu pgt in ceea ce priveste unele componente la diesel).

Deasemenea, tocmai am vandut un seria 3 din septembrie 2001 (motor 2.0i - 143cai) si doresc sa achizitionez un Volvo S40 diesel 2007/2008 (deoarece mai am un bmw - e30 - ursulet) si doresc o masina mai noua, sigura si cu consum redus de combustibil.

Cateva din intrebarile mele:

- calitatea materialelor din interior este buna? (caut o masina care sa nu fie "de plastic" si sa scartaie la orice denivelare de carosabil)

- S40-ul are probleme dese cu electronica? (cum au spre ex. masinile italiene)

- sta bine pe mecanica? adica piesele sunt rezistente? (bucse/pivoti/capete bara, etc.)

- pe fata are sistemul de "brate" de la "AUDI"? sau e simplu ca la bmw?

- cam cati km "duce" un motor 1.6d sau 2.0d de pe S40? (in conditii de intretinere si stil de condus corespunzator)

- la cati kilometri parcursi este necesara schimbarea kit-ului de distributie?

- piesele "pe producator" sunt foarte scumpe?

- este o masina rigida? sau are o suspensie mai "soft", pretabila la drumurile din Romania?

- antifonarea este ok? se aud peste limita acceptabila zgomotele din exteriorul habitaclului atunci cand masina ruleaza pe sosea?

Comparatia cu bmw-ul doresc sa o fac doar in ceea ce priveste calitatea materialelor din interiorul masinii si rezistenta/calitatea de masina - "tanc"(teapana), a unui Volvo S40.

Nu vorbesc de performante motor/cutie, stabilitate, siguranta, etc.

Scuze pentru lungimea mesajului. Doresc doar sa aflu cat mai multe si "mai convingatoare" informatii de la voi, despre acest model de Volvo.

Va multumesc anticipat !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu iti recomand sincer S60, este fix ce ai nevoie si consuma chiar putin .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu iti recomand aceeasi masina[s60] ... am condus destui km si e39 2002 163CP , nu se compara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie Neaparat sa te sui si sa conduci - restul sint sfaturi, bune bineinteles.

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc de sfaturi, dar ma intereseaza doar cum e S40-ul, deoarece va trebui ca si sotia sa conduca aceasta masina...si S60-ul e cam "mare" pentru ea ::)

deci ... parerile voastre despre daca se merita sau nu S40?

Matrixxx asta o voi face. dar despre rezistenta in timp a unei astfel de masini imi puteti spune ceva? este o masina trainica? mersi. bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este o masina "trainica" atat timp cat o intretii :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

o intrebare mai buna: atunci cind cad, cine le "pune" la loc si pe ce bani...  Ca daca o intretii, cam orice masina e...trainica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde si cum se merge cu masina.Nu am S40 II deci nu pot sa ti spun prea multe,dar atat timp cat ai un Volvo ai (al doilea frate/sora) si trebuie sa ai grija. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma refer la faptul ca, spre exemplu: un pivot la bmw tine 50 mii km - un pivot la vw tine 30 mii km. ma intereseaza daca piesele de volvo montate NOI, au o rezistenta in timp peste media altor marci. mersi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am S60, dar am un coleg cu S40 modelul nou. Are masina de 2 ani si pana acuma nu a schimbat nimic la partea mecanica. El zice ca e foarte multumit de masina. Oricum sa NU CUMPERI motor sub 2 litri ca e puturoasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am masina de 2 ani si nu am schimbat nimic fiindca nu a fost nevoie. Nu bate, nu troncane, nu scartie nimic. Reviziile la timp si bani de gaz  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan wst daca vrei sa aflii cum si cat este de fiabila si cat costa piesele trebuie sa intrebi un prieten care are un Focus II, masina este identica cu mici diferente la carapace si interior.......in schimb partile de directie sunt de Focus etc etc .

Deci daca vrei sa aflii cat tine un pivot de S40 II raspunsul este tine fix cat la un Focus II adica tine destul .

Daca sunt piesele mai scumpe ca la BMW raspunsul este normal ca da pt ca nu prea gasesti toate reperele aftermarket, multe sunt numai pe original, de aici si diferenta, daca insa comparam piese de origine Volvo cu piese de origine BMW atunci preturile sunt la fel .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu iti recomand tot S60 D5 daca vrei motorina  ;) E la fel de mare ca un seria 3 sau 406. Daca sotia ta a condus bmw-ul n-ar trebui sa aiba probleme cu S60-ul. Oricum, diferenta de dimensiune fata de S40 e mica. Iti zic parerea mea de femeie care conduce zilnic prin Bucuresti un S60 ca nu e mare si ca e extrem de usor de condus. Ca si articulatii, eu am schimbat numai bucsele, un amortizor si un rulment in 60000 de km. Am mai schimbat o valva la motor, dar a mea e pe benzina.  Masina e foarte stabila, f bine antifonata, nu scartaie nimic in interior (si are 9 ani vechime si 160000 de km), f solida - am luat niste gropi groaznice de ma si miram cum de n-am ramas acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

la volvo piesele de schimb la bucsaraie,pivoti,in special rulmenti dupa cate stiu nu se gasesc decat originale.si de aceea sunt mai scumpe decat la focus.dar daca sti unde sa cauti si sa eviti reprezentanta este putin mai scump ca ff2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bogdan wst daca vrei sa aflii cum si cat este de fiabila si cat costa piesele trebuie sa intrebi un prieten care are un Focus II, masina este identica cu mici diferente la carapace si interior.......in schimb partile de directie sunt de Focus etc etc

Bogdan G iar vorbesti prostii. Dupa capul tau masinile sunt identice sub capota si nu e asa. Mai documenteaza-te.

Adu oricand un focus sa il suim pe rampa eu aduc un s40 si te uiti tu sub ele sa te dai cu parerea.

Datul cu parerea in necunostinta de cauza...sport national.

Bogdan WST, eu te invit la Primus Auto sa te convingi singur despre ce poate un S40, chiar daca vrei sa cumperi un second hand, nu e nici o problema ;)

Avem si masini de test drive (max 10.000 de km) avem si masini de pozitie cu care poti face un test drive (40.000km, 70.000km).

Toate bune

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai hai sa vedem, motoarele sunt de pe focus, bieletele de directie, bieletele de bara stabilizatoare, pompa de servo si caseta de directie, bascula fata, bascula spate si sistemul de franare sunt de Focus, difera doar amortizoarele, arcurile si  rulmentii (probabil si fuzeta+planetara) .

Daca tu andy nu esti in stare sa iei niste coduri dintr-un program de piese de schimb si sa dai un click si sa vezi pe cate masini se potrivesc atunci ma minunez ca esti in stare sa respiri .

In afara de S40 T5 si D5 echipare SUMMUM care sunt super la interior si au motoare Volvo restul ma lasa indiferent, adica ma gandesc si eu ca prostu ce sens are sa-mi iau un FORD cu emblema de Volvo si sa dau 3000E in plus cand pot sa-mi iau direct Volvo cu emblema FORD si e fix pix acelasi lucru .

Share this post


Link to post
Share on other sites
In afara de S40 T5 si D5 echipare SUMMUM care sunt super la interior si au motoare Volvo restul ma lasa indiferent, adica ma gandesc si eu ca prostu ce sens are sa-mi iau un FORD cu emblema de Volvo si sa dau 3000E in plus cand pot sa-mi iau direct Volvo cu emblema FORD si e fix pix acelasi lucru .

Eu unul sunt satul de oameni care spun lucrul asta. daca era asa, nu s-ar vinde deloc volvo / respectiv ford focus, ci doar una dintre ele.

Cum iti explici ca e o diferenta enorma la condus, la tinuta de drum intre masini? Cum iti explici ca puntea spate de ex la Volvo este de doua ori mai groasa decat la focus? cum iti explici ca interiorul unui c30 CHEL este superior unui focus cu toate pe el?

Ah, de siguranta nu se pune problema? Ranforsari, trei tipuri de aluminiu in sasiu, detalii. tot focus e nu?

Daca tu, care presupun ca esti pasionat de volvo ai ajuns sa spui ca c30 = ford focus, iti urez sanatate si nu are rost sa ma pun la mintea ta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
eu am avut S40 cu motor de 2.0d si 136 cp pt multi km. masina avea cutie manuala.

ce pot sa spun este ca in treptele inferioare masina avea un demaraj trasnet si apasarea acceleratiei era insotita de un murmur al motorului de parca masina avea 200 cp . sunetul era extrem de placut. te ungea la suflet. probabil multi vor zambi insa acel motor pus pe un s40 suna extraordinar.

lucrurile se schimba la viteze mari, etajarea cutiei in treptele superioare fiind proasta si astfel iti este greu sa te desprinzi de masini mult mai slabe ca si putere. de asemenea, cu toate ca in cartea tehnica scrie ca viteza maxima a masinii este de 210 km/h , am reusit sa ating o sg data 200 si a fost fff greu. am avut impresia ca masina nu trece de 190 km/h viteza la care a stat peste 5 sec si apoi a urcat greu spre 200.

chiar daca masina este pe platforma lui focus iti spun sincer, sigur si din proprie experienta ca intre cele doua masini nu exista ternen de comparatie(sotia are un focus pe care il conduc si eu).

materialele interioare au alta calitate , mult mai buna, scaunele sunt f bine profilate comparativ cu focus, pozitia la volan este mai joasa. impresia mea a fost ca si tinuta de drum este incomparabila.

acum conduc un A4, masina ce a inlocuit S40-ul. de asemenea pot spune ca nu exista termen de comparatie intre s40 si A4. diferenta pe care am perceput-o intre focus si S40 este aproape la fel de mare ca diferenta pe care o sesizez intre S40 si A4 si asta la abosolut toate lucrurile care ti-ar veni in minte.

http://masini.ro/forum/content/Volvo/19929/Sfat-pentru-Volvo-S40/

New Volvo S40, Mazda3 stay in Focus; vehicles share components, not looks

By MARK RECHTIN AND DIANA T. KURYLKO | Automotive News

Base Volvo S40 models get five-cylinder power with a five-speed automatic or six-speed manual.

It doesn't look like a Ford Focus. It doesn't feel like a Focus. And it doesn't share powertrains with the Focus - at least not in America.

So is the next-generation Volvo S40 really a Ford Focus at heart? While the platform architecture of Volvo's redesigned entry-luxury sedan is shared with the Focus and Mazda3 compact sedans, the new S40 has substantially different component sets designed to set it apart from its lower-priced siblings.

The S40's sheet metal stays in line with the rest of the Volvo lineup, with rounded corners and broad shoulders. But what's underneath is substantially different.

While European S40s will share some four-cylinder engines with Ford, the American-market S40 will offer only five-cylinder engines exclusive to Volvo. The base 2.4-liter model will generate 170 hp and 170 pounds-feet of torque, while the turbocharged T5 model will generate 220 hp and 236 pounds-feet of torque.

The transmissions also will come from higher-end Volvos. The standard manual transmission is a six-speed borrowed from the S60R, and the five-speed automatic also comes from the S60.

Volvo hopes to sell 70,000 units annually globally, with America accounting for about 34,000.

The 2.4-litre turbodiesel is a version of the already proven Volvo D5 engine available with the Volvo S60, V70, XC70 and XC90. Trim levels run through SE, R-Design Sport and SE Lux to the range-topping R-Design SE Sport with on the road prices starting at £21,120 for the S40 D5 Geartronic SE. The S40 rides on the same basic chassis set up as the Ford Focus, the Mazda3 and the Volvo V50. That's not to say the S40 is simply a rebodied Focus. Although the underbody, subframes and suspension layouts are the same on all these models, there's vast scope for tuning of individual aspects so all drive differently.

Volvo has made some small incremental improvements to the car's look and feel. At the front end, the chrome-framed 'egg-crate' grille has been reprofiled and features a bigger Volvo badge. Clear lensed headlights and a wider air intake look a little more distinctive, while at the back there's a revised LED tail light assembly as well as a modified bumper, boot handle and tail pipe design. Drop inside and the controls on the trademark floating centre console have been altered while the centre tunnel storage area features a smaller handbrake and a revised armrest for better driver comfort.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si iar s-a incins lumea pe aici :D

Bogdan wst daca mai urmaresti forumul ai sa vezi ca sunt mai multi posesori de BMW care au trecut la VOLVO si nu le-a parut rau de loc,ba din contra au fost mai multumiti de confortul pe care ti-l ofera (chiar si un S40),consum si multe altele.S40-ul chiar daca nu e el 100% VOLVO tot si-a pastrat el unele caracteristici,ramane sa incerci pe pielea ta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bogdan wst

Un motiv in plus pt care ar trebui sa treci la volvo: n-o sa mai stai cu grija oglinzilor, proiectoarelor, emblemelor si in general a componentelor demontabile fara sa deschizi masina. Daca as avea BMW as sta mereu cu grija sa nu-mi fure ceva sau masina cu totul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

fa un test drive cu un s60 d5 ,sau cu un s40 d5 si dupa aia vezi tu ce i se potriveste sotiei.

volvo imparte multe lucruri cu ford, dar volvo nu e ford. e diferenta intre bere si vin : amindoua contin apa si alcool, insa nu sint acelasi lucru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

fa un test drive cu un s60 d5 ,sau cu un s40 d5 si dupa aia vezi tu ce i se potriveste sotiei.

volvo imparte multe lucruri cu ford, dar volvo nu e ford. e diferenta intre bere si vin : amindoua contin apa si alcool, insa nu sint acelasi lucru.

Nici ca se putea spune mai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai andy ti-am mai zis eu, e simplu sa citesti e mai greu sa gandesti, mazda 3 e tot aceiasi platforma dar e la 3 clase peste, super design si super masina mai ales in versiunea MPS .

Si daca citeai cu atentie ce am scris intelegeai de ce se comporta altfel, PT CA AMORTIZOARELE DIFERA intre Focus si S40 .

Iar in materie de siguranta citeste tu singur ca sa nu mai zic eu .

http://www.euroncap.com/tests/volvo_s40_2004/195.aspx

http://www.euroncap.com/tests/ford_focus_2004/204.aspx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tu crezi ca un procent la euroncap spune totul despre siguranta, mai bine nu deschizi subiectul ca te faci de ras. si kia ceed are 5 stele dar parca tot intr-un s40 as vrea sa fiu daca ar fi sa patesc ceva. Oricum replica ta cu linkurile la ncap ...priceless!

Iar daca rezumi totul la amortizoare ... no comment. esti un zeu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now